exstasy Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 С 5-6 Exide Premium и няколко обикновени Exide не съм имал проблеми, при мен и на приятели карат 6-та година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexer Публикувано 24 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 За сега се спрях на Hagen 70 или 74ah, странно ми е, че са точно с еднакъв размер. Утре ще питам ще имат ли възражения за гаранцията, ако сложа 70-74, вместо 60 (колкото е по каталог).Реших да е тази марка заради приемливата цена, но голям капацитет, защото ще правя едни доработки с подгрев на антифриза за зимата. Ще пиша какво взимам и ако не забравя след години - колко е изкарал. А монбатът така странно се държи, че не съм и чувал за такова поведение, тази седмица към края ще пусна и снимки как се отваря. Благодаря за мненията в темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexer Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Колеги, пропуснал съм да отбележа, взех Hagen 70ah на доста добра цена от тук: http://amavto.com/objects.php?cid=104Ще пиша след време (надявам се след 5 години) колко и как е издържал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 много трудно се вадят от коша тия акумулатори !!има ли някакъв чалъм ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) S5 на Бош - вероятно доста гаден акумулатор, с който 6та зима ще кара колата на жената . Държа да подчертая, че предната зима акумулатора живееше на разхлабени клеми и не се зареждаше особено, след няколко живи окабелявания установих проблема и отново заживя както обикновено Инак другата бройка s5 закупенa преди 2г за б6-цата - ами какво да кажа за акумулатор на 2г - работи. И не немога да разбера как може да се пести от акумулатор И Молл са хубави. Редактирано 29 Октомври 2015 от Firo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Преди 2 седмици си намерих гаранционната карта на акумулатора на реното. След 2 месеца навършва 9 години.Обслужваем MEGAWATT 72Ah, зареждан с 60 А алтернатор на кола произведена 1985 година - Рено 5. Този месец навърши 30 години колата.Доливам му веднъж годишно 0,3л дест. вода и това е. Колата се кара само на къси разстояния като и падне. Преди това имах жигула на която и бях набил 72Ач ИСКРА. Изкара 7 години и половина. Алтернатора на жигулата е 45 А и не зарежда на празен ход. Да дойдат сега господа теоретиците и да обяснят колко е вредна покупката на по-голям от предписания акумулатор. И как няма да се зарежда "оти така им се струва". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Да дойдат сега господа теоретиците и да обяснят колко е вредна покупката на по-голям от предписания акумулатор. И как няма да се зарежда "оти така им се струва".На мен тази теория ми е неясна. Но пък от практиката - миналата седмица познат изхвърли 2 годишен огромен мол, сложен на малък алтернатор. Колата е 1.8т, кара се основно извънградско, и алтернатора е перфектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Теорията има един лесен начин да се изясни - слагаш клещите и мериш на какво е способен алтарнатора по принцип и след това мериш първоначалния заряден ток и този след 10-15мин, който ще няколко пъти по-малък.Ако алтернатора държи задълителните 13,8, то значи че няма никакво проблеми с размера на акумулатора. Проблеми ще има ако постоянно ползваш всички консуматори на колата в моментите, когато знаеш че акумулатора е вероятно паднал, но тогава и с малкия пак ще пречиш на заряда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) Точно пък при 1.8Т именно моя нещата са доста странни. Всеки ден когато запаля колата след много дълъг престой т.е. или цяла нощ пред вкъщи или цял ден докато съм на работа, алтернатора прави около 14.3V с без товари не пада под 14.1V след около 20 мин. каране вече напрежението на празен ход е около 13.7V и пада до 13.4V с консуматори. Тая гад (алтернатора) според мен има по някакъв начин обратна връзка спрямо акумулатора. Колата вмомента е с 80Ah акумулатор.На мен тази теория ми е неясна. Но пък от практиката - миналата седмица познат изхвърли 2 годишен огромен мол, сложен на малък алтернатор. Колата е 1.8т, кара се основно извънградско, и алтернатора е перфектен. Самия акумулатор е дал фира. Или е оронил твърде бързо активната маса - липса на капацитет да запали колата след повече от 1 ден престой. Или някоя клетка е дала фира. Редактирано 30 Октомври 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theshatter Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Преди 2 дни качвам се в колата, давам контакт, въртя и опаля - изкашля се 2 пъти и всичко приключи. Четох много коментари за какъв да си купя, но накрая се спрях на bosch silver s5 100Ah. От магазина ми предлагаха да сложа 90Ah, само че AGM. Много хвалби за тях, но и цената им беше сериозна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 1,8Т са са масово с бош, а там има големи драми с температурите, малко да го позагрееш и ако не е всичко идеално не иска да държи 13,8. А иначе си тръгват на 14,3 при студен старт, моите съм ги правил всичките и все не става. Но дори и така е еднакво зле и за голям и малък акумулатор.Обратна всъзка между другото няма, просто на студено се иска повече напрежение за същия заряден ефект и съответно в регулатора е предвидена примитивна температурна компенсация, която работи точно толкова добре, колкото термостата на модерната ми тефлонова скара - пълна тяга за 5мин, после пълно мъртвило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) Преди 2 дни качвам се в колата, давам контакт, въртя и опаля - изкашля се 2 пъти и всичко приключи. Четох много коментари за какъв да си купя, но накрая се спрях на bosch silver s5 100Ah. От магазина ми предлагаха да сложа 90Ah, само че AGM. Много хвалби за тях, но и цената им беше сериозна.С такъв (S5 Silver) съм вече трета година(това ще му е трета зима) на S4-ката, но моят е 85ah. Върти като за нов на стартер, като се има предвид, че от нас до работи ми е 6-7км и колата се кара масово на много къси разстояния. Лично аз съм много доволен от акумулатора. Беше по-скъп от всичко друго когато го купувах, но си оправдава инвестицията за сега. Не знам дали е обслужваем или не. До сега под 13.8 волта съм го виждал само в големите жеги при пуснат климатик и загрял мотор, при мен е с виско и две ел. перки и музиката на МАХ. Редактирано 30 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 и аз това за температурната компенсация го предположих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Мен август месец ми замина Бош S5 silver-а....на над 7 години....ако съдя по "внезапната смърт" която го сполетя, вероятно е окъсила клетка. Взех си пак същия.......дано не са скапали производството междувременно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theshatter Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) Ако и моят изкара 7 години ще си е струвало наистина сумата която платих ( 262 лв. ) а същия ( 100Ah ) на AGM ми искаха 100лв. отгоре. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване