Jump to content

Какво да се гледа при покупка на А5


Recommended Posts

в България няма пазар за такива скъпи автомобили 2-ра  ръка, богаташите си купуват нови коли.Човека 5 месеца я продаваше и я е продал за без пари, този как мисли че ще изкара пари от тази кола :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм между другото човека който я купи и не намирам нищо лошо в това,не мисля че е престъпление!Колегата я продаваше на много добра цена и аз се възползвах и не съжалявам.Аз му казвам инвестиране,Вие вероятно тарикатщина.Ако пусне друга кола да продава,пак ще си купя от него тъй като всичко което беше написал,е така.Такива като него са малко вече.Но си има естествено Ганьовщина в постовете по-горе.Някой иска да печели,ама няма да стане и т.н.Ей Богу,тая държава за това няма да се оправи,само канчето на другия гледаме.Колата е много добра и даже да не се продаде ми е все тая,не ми е приоритет.Сега ще се почне с тарикати и т.н. и т.н.Имал съм свободни пари,взел съм я!Още пет такива коли на сносна ценаи в такова състояние да има и тях ще взема.Къде е проблема,не го виждам.Съжалявам за поста че не е и тук по темата,но няма как да остана "длъжен" на местния "ценови контрол".Успех на всички които им предстои закупуване​

 

АПРОПО,отговорил съм на Holemden и в другата тема в която е "акал",понеже явно интереса му е голям към създалата се "ситуация".К'во ли го бърка не знам ,при положение че няма да купува...но както и да е,живи и здрави!

Редактирано от galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука е така...

Съседа е мерната ни единица!

Ако подаде глава че го хванат 300 от казана за краката...

П.с колата е уникална просто! Браво и успех!

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав колега Misho.Както и да е.Пожелавам на всички успех С намирането на желания автомобил!

Редактирано от galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазарна икономика, всеки е свободен да си прави каквото иска. Аз я карах преди да я продаде колата, трябваше бартер да правиме, но не ми допадна А5 като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A5-цата изглежда много добре, пазар за такива коли над 30к има със сигурност, но има някои ключови моменти...моята също доста месеци си отвися в мобилето, въпреки че е quattro и с rs4 броня...просто поради някаква причина хората нямат интерес. Не твърдя, че моя и на колегата случая са съизмерими и нямам намерение да влизам в спорове...Успех с продажбата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,има по-слаб интерес към тези коли.Въпрос и на късмет е.Когато си взех 1-вото А5 2011г(беше 2.5г кола) пак нямах много звънене.Бяха и доста скъпи тогава.Но се появи човек на 2-рия месец който я оцени.От форума даже е момчето.За мен е една много красива и все още актуална кола.Пуснал съм я просто така.Жена ми си я харесва и ще се кара.

П.п. Не виждам какво му е на случая,купувам,обслужвам,карам и продавам като си нося рисковете ако нещо се строши през това време.То този "случай" имам чуството че ще стигне до папата да си каже и той думата.

Редактирано от galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно нещо не разбирам?!

Колата е купена от Norton

Пито-платено?

Да!

Е ?какъв е шибания проблем да си я продавам ако искам и на 40 000лв.

Ако днес купя кола от Горубляне и я регистрирам и утре я пусна тук ?

Всеки може да се разпорежда със собствеността си както намери за добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българщината е болест предавана по-полов път изразява се в силна завист и нетърпимост към хората които печелят пари това е проблем на 99% от хората в родината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има хора умни,иродирани като ЦЕЦО и МИШО и други разбира се и го разбират.Въпроса е че са малко и са пръснати!Както и да е.По темата мисля че при а5 както и при всяка друга кола,трябва да се гледа предния собственик,по-точно отношението му към колата,а това се вижда лесно със сервизната история.Гледана ли е грижовно,грижи няма.Колкото и да са "кекави" новите коли,не са еднодневки.Аз досега колкото коли да съм взел с изрядна сервизна история,грижи съм нямал.Има и късмет,но това е друга тема.В покупката на кола си има и доза хазарт.

Редактирано от galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което ми се кара повече от А6 е А5 3.0тди автомат...но нямаше на пазара преди 9 месеца хубава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано свърши тази полемика с колата на нортън, че във всички теми влезе. Сега да попитам, как е най-сигурния начин да се проверяват "реалните" километри при А5. Визуалната преценка е едно, питам за сервизна информация. Трябва ли в сервиз да се закара колата, по шаси достоверно ли е, сервизната книжка е странно доказателство. Питам защото вчера видях обява за А5 от 2008г на 55000км, вярно дупничани са способни на всичко, ама чак пък толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Питам защото вчера видях обява за А5 от 2008г на 55000км, вярно дупничани са способни на всичко, ама чак пък толкова.

Нямат абсолютно никакви скрупули и задръжки. Няма правило колко км да се връщат.

По-скоро правилото е да са средни за пазара (километрите), а ако колата е добра малко под средните. Ако е много добра - много под средните :)

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 2009-та А5-ца е в момента на 44500км, догодина ще е на максимум 50000(дори не съм сигурен дали ще ги стигна)...

 

за сметка на това стария мотор за по малко от година навъртя 9000км, а новия мотор е на 3 месеца и около 4000км в момента :)

 

 

EDIT: догодина имам предвид края на 2016 очаквам да е на тези километри

Редактирано от HALF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашата а5-ца е на 5 месеца и на 20к :) Ама обиколи Европа това лято. Нови коли обикновенно се карат много според мене..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще обикалям италия следващия месец ама там ще ползвам старата ми мазда мх5, кабриолет къде къде по яко е за обиколки а и там не ми пука колко километра ще навъртя, като двигателя умре ще се сложи нов :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Служебното ми пежо 2009г и инвестиция за покупка около 30к лв досега съм му направил 152 000км, на личната която я карам ежедневно извън работното време, инвестиция 45к за 8г направих 90 000км. А това ауди 55000/7г = 7800км/год което не е възможно при инвестиция около 100к за нова кола. Идеята ми беше да разбера по точен начин за реалните километри. Работил съм с vagcom и с lexia и съм бъркал по компютрите на колите ми за четене на грешки или за включване на дребни функции като aux вход или автоматични фарове, тъй че и това не ми е чуждо ама не се сещам да съм виждал меню за километрите, ама и на А5 не съм гледал нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите евентуално може в някой ауторизиран сервиз на ауди да питаш, ако колата е поддържана в ауди на всяко влизане в сервиз се записват текущите километри на централен сървър на ауди. Вече дали всички имат достъп до тези данни не е ясно (тук в локалния дилър на ауди нямат достъп освен за коли които са закупени от тях).

 

Но не гледай на колата като инвестиция за въртене на километри, а5 е по-спортна(от към дизайн) кола и хора които искат кола която да им върши работа се ориентират към други модели по принцип.

 

Освен това зависи много дали е дизел или бензин и къде е карана, дизел от германия примерно - на година може да има коли които въртят повече от 40000км. И ако са карани на магистрали нито по копчетата нито по седалките нито по екстериора ще си личат километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите може да си сигурен ,ако провериш нов внос или кола ,която е в Италия примерно и е поддържана ,където се води история.

Тука все по-често чувам и чета за следното:

Нова кола,която се кара много и е в гаранция .

Идва смяна на масло и ала бала,отива при Ганчо,който му е приятел и взима яки отстъпки и го прави за мноооого по-малко пари.

После му връща километрите.

Следващата смяна е в оторизирания сервиз,после пак при Ганчо и така историята тук показва 50-60к ,а колата на 120к .

Новите коли,Еле дизелите се карат много.

Моята за 4г 194к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В чужбина работата със веднъж в ауторизиран, веднъж при ганчо не е оферта за малко показани километри, иначе трябва всеки път като спестиш пари от смяната на маслото да платиш за връщане на километри което никак не е евтино. А и за цялото размотаване ценовата разлика е около 200 евро (при дилъра-400-600 евро в зависимост какво ще сменят, при ганчо същите неща излизат 200-450 евро).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си купиш кабел за километража.

А другите системи които записват километрите?

Предполагам и за тях има лек,но ми е интересно.Също за този кабел трябва ли специализиран софтуер?

Условието за лизинговите автомобили(там повечето са такива)до 100000 в периода на лизинга не се ли следи по-изкъсо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е този кабел за километража и каква работа върши?

И проверката за сервизните влизания по номер на шаси ли става или се бърка в паметта на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...