Jump to content

а3 1.8т прекъсване


Rumen Gergushki

Recommended Posts

Колеги помагайте: Става въпрос за двигател 1.8т 6 скорости 180к.с стоков мотор ARY.
Колата си върви добре ускорява добре, но ако я сръчкам със газта до ламарината и като влезе след 3500 оборота и придърпва много кофти. Имам чувство, че прекъсва на равен интервал. Но това прекъсване ту го има ту го няма. Има го и на бензин и на газ. Свещите не съм ги сменял от както съм купил колата, а бобините са 4 нови беру. От какво може да е? Мисля, да започна със 4 нови свещи и да видя дебитомера какви стойности отчита и да отстранявам 1 по 1 нещата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте днес си взех кабела и веднага направих малко тестове. Излязоха ми някои притеснителни грешки, които ще ви помоля да погледнете и да ме посъветвате на коя да обърна внимание, кое е притеснително и кое не.

 

Има грешки, които са решени, но съм забравил да изчистя грешките. Примерно за Misfire Detected това стана като ми изгърмяха 2 от бобините и 4-те са сменени със нови Беру. ABS модула си дава грешки, но това е от бушона, който е над акумулатора.

Но тези 2 ме притесняват, че може да са много неща виновни дайте идеи за отстраняването им:

17705 -  Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
            P1297 - 35-10 -   - - Intermittent
17545 -  Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
            P1137 - 35-10 -   - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

Качвам и малко живи данни, които свалих, но не успях да я натискам много 2 пъти я натиснах на 2-ра скорост за да видя данните от 3 10 11 канал, но не ми говорят много. Ако някой забелязва нещо нередно моля да сподели.

 

П.С - Карах на газ ако има значение.

New Microsoft Excel Worksheet.xlsx

Errors.txt

New Microsoft Excel Worksheet.xlsx

Errors.txt

Редактирано от Rumen Gergushki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега. Мисля, че ще ходи при Мишо за преглеждане на всичко. Искам колата да ми е напълно изрядна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам грешката със проблем с налягането си каза своето :). Сега карам като без турбина............ :( не я чувам изобщо да надува и да развърта, а вървежа си е като атмосферен двигател. Силно се надявам да не е турбото, но честно казано нямам идея от къде може да е проблема. Някой може ли да ми каже какъв е модела на турбината на този мотор.....  1.8T 180hp ARY??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа няма да я сменям за сега. Първо ще видя от къде е проблема за да съм 100% сигурен. Просто исках да знам горе долу каква и е цената.

Според мен изпуска въздух някъде по трасето 98%, но компетентните ще кажат. Ще пиша какво е излязло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой знае ли сток 1.8т 180к.с турбото на колко трябва да надува? Колата ми е при Сашо, но за сега май май нищо не са открили. Каза ми, че турбото ми надува и си е ок, но определено нещо не е ок. Утре ще видя като отида на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем ,малкия клапан за картерните газове се беше спукал ,след премахването на 2 та клапана и пускането на газовете в атмосферата се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нашите майстори са едни.........!
Ходих при Сашо до Парадайс Молл, ами взе 120лв, но реално само смяната на горивния филтър е от полза някаква. Свалял всички турбо пътища клапани и висчко било ок и турбото надувало на 1.8 бара да бе да....... как стоково турбо ще надува на толкова? Както и да е..... не съм доволен няма да ходя повече при него то е ясно. Ще си чакам реда да отида при Мишо май майсторите истинските можем да ги преброим на едната си ръка.

Колата не ми пали сутрин на студено чак от 3-я 4-я път пали и след това няма проблем. Сашо каза, че е от бензиновата помпа, но реално може ли да му вярвам никаква идея. Днес ще се обадя на Мишо да се разбера кога мога да закрам колата и така. Ще пиша какво е излязло след като я погледне той. Като мнение мога да дам един минус за сервиза на Сашо (лично мнение).

Редактирано от Rumen Gergushki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много съм бос по темата :) само чета, но никаква практика :). Това ми е първата кола и предпочитам да си платя на човек знаещ и можещ за да ми отстрани проблема. Нямам идея как да премахна картерната вентилация :) иначе бих пробвал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото надува на 0,8бара

Може би не си го разбрал,защото на диагностика показва абсолютно налягане,което е 1бар(атмосферното)+0.8бар налягане на турбото=1.8бара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е колега. Аз казвам какво ми каза. Каза ми турбото ти надува на 1.8бара, което е горе долу добре. Аз му казвам е добре де това не е ли много как 1.8бара трябва да е 0.6-0.8 нещо такова той ми казва е много е ама на толкова надува..............! Абе аз съм неадекватен в тая област, но и той не изглеждаше да е много в час.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах подобен проблем, като настъпиш започва да дърпа здраво и започва якото прекъсване, става въпрос за ауди а3 1.8т quattro 150к.с. + два чипа :)

6 различни "майстори" 4 диагностики 4 газаджий се почесваха където не ги сърби и нищо, накрая отидох при едно младо момче с малко гаражче, даде всичко от себе си, два дни само с това се занимава и накрая го откри. При слагането на чиповете не са оплатнили добре компа(ecu) и целия беше клеясал и ръждасал и клапана дето реголира турбото даден на късо някак си да надува повече, смених компа и той оправи въпросния клапан както е даден за този модел и всичко си дойде на място, не знам дали ще ти е полезно това което споделям, но ти пожелавам късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата в момента ми е при един от най-добрите да не кажа най-дория майстор на Ауди в БГ Мишо "от Горубляне" чакам диагнозта и да си взема оправена колата . Ще съм по-щастлив и по-беден една идея  хахаха.
Бензиновата помпа 99% си е заминала и заради нея не пали сутрин, даже онзи ден в движение беше светнала лампата на таблото на жена ми за бензиновата помпа. То ще си покаже.

Другите проблеми ще споделя след като си я взема от какво е било и може да съм в помощ на някой колега с подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по моя въпрос :).
Колата е с нова помпа и вече пали, проблема беше в нея не държеше налягане.
Нова помпа 310лв (не е оригинална) смяна от Мишо и колата е чук.

Всичко беше проверено по колата, но вървежа не  и е като пред.

Имам според мен едни 20% спад на мощтността, но това ще го гоним по-натам за сега всичко е 6.
И пак да кажа, че майстора е един, а той Мишо. Пича Сашо взе 2 пъти повече пари и махни, че нищо не направи, но беше счупил и щипките на кошничката та трябваше помпа + кошничка да си взимам.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега с манометър. Като е работила си държи налягане, но я оставихме цяла нощ и на другия ден беше изпуснала налягането.
А за паленето да палеше трудно сутрин като е престояла повече от 6-8 часа. Пали гасне, пали гасне и г/д от 3-я път си палеше. Сега пали от 1/4 :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това потвърждава съмненията ми в моята помпа.Аз паля в най лошия случай от 2-рия път.Ако проблема продължи да се задълбочава, директно ще я сменям.

Един майстор ме убеждава в бензиновия регулатор, но в няколкото теми тук, със симптоми подобни на моите, виновника се оказва помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...