Gandalf Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Малко встрани от темата с маслото. На авто изложението от газовите уредби Романо си взехброшура на която пишеше, че слагат газови уредби на този двигател.Съотношението бензин-газ било 20-80%. Някой има ли опит с тези уредби? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBo Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Карам тактъв двигател вече 100К км. Колата е купена нова от Германия. Моята е 120 коня, ръчни, предно предаване.Масло харчи по около 500-700 грама на смяна (15К км.) при смесено каране. И на мен са ми казвали, че е нормално.Досега не съм правил ремонти. Имаше една акция за някакъв лагер на разпредлеителния вал. Веднъж съм сменил и свещите, но защото беше препоръчано, а не защото имаше нужда.Колата харчи: 7.5-8 л./100 км. по магистрала със 150 км. ч., но в града е съвсем друго нещо - от 9.5-10.5 може да стигне и до 16 л. / 100 км, ако има тежко задръстване. (по компютър). Осреднено за последните 9000 км. ми показва 9.6 л. / 100 км. Хубавото на двигателя е, че е с ангренажна верига и има доста лесна поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 120 магарета на 1.8tfsi? Има ли такова животно?:-o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBo Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 За съжаление има. Мисля, че разликата е само софтуерна, но не съм се впускал в подробни проучвания.Дори имам чувството, че ако беше 160 коня, щеше да харзи по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 500-700 грама на 15 000км. си е нормално.Ние говорим за по 5-7 литра за този пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBo Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 За мен консумацията на масло, която споменаваш не е нормална за здрав двигател. Дори заводски да е програмиран да си пие по малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 120 коня е дефорсирания двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 (Редактирано) Малко да изтупаме прахта. Изглежда всички 1.8 и 2.0тфси монтирани в Ауди до средата на 2011г. са податливи на висок разход масло. Та въпросът при двг произведени 2008-2011г е не дали а кога ще продухат мАсло. Проблемът уж е напълно решен от моделна година 2012 когато са пуснали ревизирани сегменти.В белите държави Ауди покрива 100% от ремонта за автомобили които имат пълна сервизна история, дори да са извън гаранция. Най-честият ремонт, който решава проблема е смяна на бутала, сегменти и биели. Според износването на цилиндъра при някои коли се стига до смяна на целия двигател.За повече инфо:http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/90849-2-0-tfsi-oil.html#/forumsite/20718/topics/90849?page=1 Редактирано 7 Декември 2015 от johnny_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikzata Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 (Редактирано) еквивалентните мотори, монитрани в Шкода примерно имат ли същите драми и дали има някакви разлики спрямо кода на моторите? Редактирано 8 Декември 2015 от vikzata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 В Шкода са напречно разположени,и кодовете трябва да са им различни.Иначе дали и там е същата излагация не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Кодовете са различни, но като цяло малолитражките тси/тфси са си каталог от проблеми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Може да са различни по кодове,разположение на мотора в коша и т.н.,но са FSI технология всичките,с еднакви технически данни.TFSI са по-старите,TSI са по-новите мотори-1.8T и 2.0T при ВАГ групата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Много близък приятел кара от чисто нова Octavia 1.8tsi 2009г. 7ст. DSG. В момента е на 90хил км. Раздава стабилно газ, няколко пъти е 'палил' сухите съединители извънградско и е спирал да почива докато изстинат. И както се сещате харчи горе-долу еднакво градско/извън. За сметка на това не пипа маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav.m.d Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Някой може ли да каже защо в тази обява пипе 2.0тфси с 180к.с. http://mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448459845257998&slink=by5lgx до колкото знам има само 1.8 с такива коне. А и нали проблема с разтягането на веригата го бяха оправили при B8? Има ли някакви детски проблеми при тези двг, че този да е сменял верига и прочие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Колата е 180 коня защото е на предно ,211 слагат на quattro до някоя година .После мисля че и на преднотот слагат 211 коня .1.8тфси е 160 конски сили и има версий заради данъка които са по 120 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 TFSI са по-старите,TSI са по-новите мотори-1.8T и 2.0T при ВАГ групата. Ха? Audi = TFSIVW/Skoda/Seat = TSI Няма по-нови, няма по-стари спрямо обозначението.Има различни платформи, напр. ЕА888. Всяка пълк си има своите генерации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Щом казваш,може. ФВ Голф 5 GTI 200 коня се води 2.0TFSI,от 6-цата нататък е 2.0TSI GTI-то.Шкода Октавия 2 RS 200 коня,до фейслифта от 2008 г се води 2.0TFSI,след фейслифта e 2.0TSI. https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf_Vhttps://de.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia_II Просто като си търсих такъв мотор,навсякъде така излиза,не съм тръгнал да споря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Няма смисъл да спориш.Колегата Моон го е написал кратко и ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Не споря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 TFSI - Turbo fuel stratified injectionTSI- Turbo Stratified Injection Както се казва едно Fuel разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 В Ауди никога не е имало TSI и няма да има. Първите излизат с обозначение 1.8Т на капака на багажника, в последствие вече на всички обеми пише просто TFSI (аналогично на общото TDI). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts