tisho_psg Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 (Редактирано) по твоята логика и спирачки няма защо да сменяш като се износят,тия в тунела са имали изрядни спирачки и пак са се ударили.Така или иначе катастрофи се случват винаги...Те и гражданските са скъпи и не са по джоба на повечето хора,не трябва да задължават заспалия и гражданска да има даже. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Стига глупости, каквито и закони да приемат , Ганьо ще продължи със зимните гуми на 5 сезона, карани лятото и изгорели като стар галош. Ако си мислите ,че закон ще оправи ситуацията -голяма грешка, при положение ,че и никой не контролира нещата. Ако се измисли, при положение,че гумите не са съобразени със сезона, износени са и т.н. да не важи ГО, каско и нарушението да се пише на него, тогава може и да има шанс, нещо да се случи, иначе само ще спечелят гумаджиите на втора употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Тези в тунела дето се събраха на куп 50 автомобила всичките са били със гуми съобразени със сезона. Нещо помогна ли им това? Автопроизшествия са ставали и ще стават, и причината това да са летните гуми през зимата едва ли има съществен принос. А иначе по всяко време някой заспал може да те удари отзад. В такъв случай много по важно ще ми е заспалият да има гражданска отговорност, Извинявай колега, що говориш глупости? Тия хора може да са били със гуми съобразено със сезона, ама гумите може да нямат нищо общо със катастрофата! В този случай, може би изобщо не трябва да се говори за гуми, явно причината е съвсем различна. Минавам към следващото изречение: нова глупост! Когато зимата стане ПТП, ЛЕТНИТЕ ГУМИ имат основен принос за катастрофата! А това за заспалия, пак няма нищо общо с гумите! А в тази тема се говори за гуми, и говорете за това, а не за простотии!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 На сух асфалт зимата лятната гума има по-добро сцепление, както и на мокро. Зимната гума има предимство единствено на сняг, лед, киша ! Как ги определяте генерално кое има вина, не ми е ясно... http://www.edmunds.com/car-reviews/features/tire-test-all-season-vs-snow-vs-summer.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 толкова изписани глупости в 3 страници не е истина.... само около 60% от колите в движение имали ГО според някакви проучвания... какво остана за зимни гуми... каквато и глупост да измислят, когато продължава да няма никакъв контрол на пътя и в службите, които участват в процеса на продаване на шофьорски книжки, няма да се променят нещата изобщо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 толкова изписани глупости в 3 страници не е истина.... само около 60% от колите в движение имали ГО според някакви проучвания...Това беше черешката на тортата по отношение на написаните глупости. Благодаря ти,че те има и написа и ти нещо по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 На сух асфалт зимата лятната гума има по-добро сцепление, както и на мокро. Зимната гума има предимство единствено на сняг, лед, киша ! Как ги определяте генерално кое има вина, не ми е ясно... http://www.edmunds.com/car-reviews/features/tire-test-all-season-vs-snow-vs-summer.html Колега,умните американци за пореден път доказват колко са вдлъбнати и ти го даваш за пример.Невероятно.Само дето аз не съм на мнение,че лятната гума при ниски температури дори на сух асфалт е по-добра,а на мокро на 100%.Ето виж тест с Континентал на една и съща кола/първата част един и същи модел,мотор и т.н/ какво се получава: http://www.vbox7.com/play:9392e5f574 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 С кое доказват ,че не са добре ? Няма ли лятната гума по-твърд борд и по-голяма устойчивост в завой и по-добър контрол над автомобила ? Тази реклама на гуми съм я гледал...Някъде бях пуснал цитат , пак от подобни резултати , като на умните американци...Ще се поразровя да го намеря...От собствен опит аз съм на същото мнение като тях, особено на мокро ,лятната гума се държи по-добре Не казвам ,че трябва да се кара с летни гуми зимата, защото като завали сняг, по улиците ще е лебедово езеро...., просто изясняваме въпроса къде е истината в действителност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Да летните гуми до няколко градуса над нулата са с по-добро представяне от зимните на сухо и мокро, при опрделени по-високи скорости, но това е много относително.Представете си 0-5 градуса температури/за по-ниски и безсмислено да се прави сравнение просто/ 20 дни подред, асфалта отдолу е с още по-ниска температура. А за тези 20 дни каучука на лятната ще е "камък". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Айде стига де. На колко от тия тестове на мокро и сухо гумите бяха загрети? Защото моето пирели е пълна трагедия първите километър-два докато се позатопли гумата и след това се представя далеч по-добре от зимната гума. Естествено на сняг, лед и кал е пълна трагедия, но аз в момента сняг не виждам. Вие да виждате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 14 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 (Редактирано) Да,има логика...не се бях сетил,че по-твърдия борд има отнощения към по-доброто сцепление с пътната настилка!Някой пробвал ли е да кара зимата с тези бандажните гуми за мотокари през зимата? Те са още по-твърди,трябва да осигуряват страхотен контрол и сцепление с пътя? Днес научих,че по-твърдите и пластмасови гуми са най-добрите!Айде стига де. На колко от тия тестове на мокро и сухо гумите бяха загрети? Защото моето пирели е пълна трагедия първите километър-два докато се позатопли гумата и след това се представя далеч по-добре от зимната гума. Естествено на сняг, лед и кал е пълна трагедия, но аз в момента сняг не виждам. Вие да виждате Зимата за 1-2 км загряваш гумите? Браво.Мойте зимата при минусови тепмератури и след 100км не мога да ги загрея дееба Редактирано 14 Октомври 2015 от tisho_psg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Я дай определение на "зима" Че ми е малко смешно и опасно при 20 градуса да карам със зимни гуми, защото в закона пише "зимата". Че зимата е от 21ви декември до 21ви март, а е имало случаи на 1ви март да е 20+ градуса Между другото на мотора ще ми разрешат ли да си карам и "зимата" с летните гуми PS: Аз, като имам две коли, мога ли да си избирам според метерологичните условия дали да съм "глупак" и да излезна с летните гуми или да съм "умник" и да карам при 20 градуса със зимни гуми Абе май предпочитам да съм "глупак" ...Това че за час два или ден два може да има такива температури в никакъв случай не оправдава непоставянето на зимни гуми. Виж предния ми пост-час два или ден два не променя нещата в каучука стоял над две-три седмици на по.ниски темп. Да не говорим че зимините гуми с по-меката структура има и друга цел-да обират образуваните по.често неравности по пътя пред зимата от повечето кал, сняг и т.н. Освен това резките температурни промени зимата правят този интервал, на който ти се надяваш летните да се държат по-добре доста стеснен като време. Естествено решението е на всеки поотделно, но защо ние които се стараем трябва да страадаме от "юнаци" като теб, когато стане ейййй кво стана ся не можах да спра бе то беше 20 гр вчера....нищо лично не се сърди просто обсъждамеАйде стига де. На колко от тия тестове на мокро и сухо гумите бяха загрети? Защото моето пирели е пълна трагедия първите километър-два докато се позатопли гумата и след това се представя далеч по-добре от зимната гума. Естествено на сняг, лед и кал е пълна трагедия, но аз в момента сняг не виждам. Вие да виждате Бе ти какво Пирели караш че аз съм цяло лято с P Zero и по-добра гума не съм си представял... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 P7. Не бих казал, че съм супер доволен, но все пак става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 е това не е ли старичко и като модел мисля и физически, дори и да има грайфер може да се е опекло вече и затова да имаш такива проблемиаз дори съжалявам, че миналата година не взех Пирели зимни най новия им модел, а купих този на Континентал пак най-новия - комфортни много, но хендлинга нещо не ми харесва, само на фаца го докарват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Айде стига де. На колко от тия тестове на мокро и сухо гумите бяха загрети? Пожелавам ти късмет при загряването сутрин като тръгнеш на лятна гума при температури под 10 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 тая тема трябва да се прехвърли във форума на БГ.МАМА... там колежките имат подобни, че и по-адекватни коментари силно се надявам да не срещам на пътя всички с тези топ перформанс летни гуми, особено на сухата зимна настилка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 След поредната тежка катастрофа , има да си блъскат главите , ако въобще са здрави , защо са спестили от най-евтиното нещо по една кола , което може да подобри толкова сигурността на пътя. Както и да е , дори и с приемането на такъв закон , отново всеки ще си кара с 10-20 годишни гуми , нищо няма да се промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 е това не е ли старичко и като модел мисля и физически, дори и да има грайфер може да се е опекло вече и затова да имаш такива проблемиаз дори съжалявам, че миналата година не взех Пирели зимни най новия им модел, а купих този на Континентал пак най-новия - комфортни много, но хендлинга нещо не ми харесва, само на фаца го докарватТози им беше 4ти и последен сезон. Имат грайфер за поне още два, но вече доста са се изпекли и не смятам да рискувам. Което не значи, че при сегашните условия няма да осигурят с метри по-къс спирачен път от зимна гума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Цяло лято в 40 градуса жеги, съм се нагледал на секви премиуми със зимни гуми или гуми за мъгла, карани от иначе наточени батки, които демонстрират "възможности"...Смях най-голям е цялата ситуация и ако някой си мисли, че закон ще оправи нещата, жестоко се лъже...Контрол си трябва, а и да се вмнимава, щото иначе същите тези си хвърчат по пътищата с 200, но за гуми не съм видял някой да е санкциониран. Всички сте виждали по гумаджийниците какви "зимни" гуми втора ръка продават и какви са опашките като дойде време за пробуване и как в повечето случаи се слага по един такъв "нов" комплект на движещия мост,с дот от миналия век и народа си мисли, че въпросът е решен. Пародия невероятна е всичко у нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 опашките са по друга причина - щото сега е рано и ше се изтъркат,като падне сняг трябва,щото са зимни.Ама после като ги свалят май месец,понеже не са имали време по-рано явно не се изтриват.Но по въпроса със стабилността,който с теб подхванахме с клипове,източници и т.н. истината реално е,че в страни с климат като нашият зимни гуми се представят в пъти по-добре от летни поради ред причини.Друг е въпроса да вадим аргументи в защита на правота - утре не те ще спират в снега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Дали не е време вече да я затворим тая тема?След като се разбра че такова изискване няма и е поредната журналистическа партенка.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Скюзми, но какво е "гуми за мъгла"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Дали не е време вече да я затворим тая тема?След като се разбра че такова изискване няма и е поредната журналистическа партенка..При толкова глупости в нея направо е задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Скюзми, но какво е "гуми за мъгла"? Форумен термин за летни гуми с ДОТ над 6 години, без грайфер но пък ползвани през зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 ....красиво е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts