Jump to content

Китайско Андроид радио за Ауди А4 Б7


CVT

Recommended Posts

  • Отговори 204
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, не разбирам за кой панел питаш. Моето старото също е с касетка (Симфони 2). То изглежда така извадено:

56237_x800.jpg

 

Новото изглежда така:
$_57.JPG

 

 

Просто вадиш старото и в дупката която се е отворила ръгаш новото. Свързваш кабелите, тестваш, натискаш го навътре докато кликне и си готов.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мойто е от по старите на две части е касетофона и панела за климатроника излизат по оделно затова питам какво трябва да направя.

post-92897-0-79807900-1446981024_thumb.j

Редактирано от eskinazi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен ти трябва нова конзола за двоен дин,нов климатроник или преправяне на сегашния!Не е толкова просто преминаване от единичен към двоен дин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс да пасне, без да смениш нещата които е изброил колегата.Стария ти касетофон е за 1-дин, новия за двоен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като старият касетофон се прецака ако поръчам втора ръка ще тръгне ли или трябва пак да се раскодирва.

Имам същия касетофон като твоя, но нещо не тръгва. Мога да ти го изпратя безплатно за твоя сметка, ако някакви части от него могат да ти свършат работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника не се сменя, само предния му панел. Но ти трявба и нов държач - а бе проектче си е. Виж това клипче:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно последно въпросче ко е по добре да поръчам оригиналният касетофон или това 

http://www.ebay.de/itm/PIONEER-CD-USB-AUX-RDS-Autoradio-Set-fur-AUDI-A4-Typ-B6-/220776080492?hash=item336747a46c:g:bb4AAOSwgQ9V0a0T

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде мога да си поръчам такъв панел.

 

Панела на климатроника и дабъл-дин държача (това което е показано на 1:15 на клипчето) ги купуваш от Ауди или автоморга. Те са стандартни части за Аудита които иман дабъл-дин радио.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно последно въпросче ко е по добре да поръчам оригиналният касетофон или това 

http://www.ebay.de/itm/PIONEER-CD-USB-AUX-RDS-Autoradio-Set-fur-AUDI-A4-Typ-B6-/220776080492?hash=item336747a46c:g:bb4AAOSwgQ9V0a0T

 

 Колега,този Пайнер е много нисък клас.Освен това защо си го линкнал в Е-бай на 100евра при положение,че в Авител го има за 150 лв:

http://www.avitel-bg.com/pioneer-deh-1800ubg

 

Този е със зелена подсветка,но за 160 е с червената:

 

http://www.avitel-bg.com/pioneer-deh-1800ub

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото колега не съм в България затова знам че го има и по евтин вариант.Мисълта ми беше дали струва да го поръчам или да си взема оригиналния.Жив и здрав все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта с дабъл дин с андроид е много тарикатски, ако е читава системата. Има много благинки. Колега, дръж ни в течение как се държи при теб.

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение…

 

Вече монтажа е завършен успешно и радиото работи по-добре от очакването което си бях изградил. Това е вторият ъпдейт, който започва точно там където първия завърши, а имено с неработещи задни високоговорители и радио без антена.

 

Задни Високоговорители

 

Те просто не тръгнаха заедно с предните, а само издаваха шум на невключен вход. След това се оказа ще в кутията има още един кабелен сноп с женски RCA букси с етикети „Rear Left“ и „Rear Right“, който просто съм забравил да закача за радиото. А пък на снопа който бях закачил имаше мъжки букси със същия цвят и същите етикети. Без много да се чудя вкарах мъжкото в женското както си знам и задните говорители тръгнаха. Обаче бяха по слаби, а пък баса хич го нямаше. Вдигнах баса до край от еквалайзера и преместих средната точка да е по-назад и нещата горе долу заприличаха. Но суб-уфера в багажника пак едва се мърдаше, а не като преди да тресе ламарините по колата.

 

Реших да търся някакъв усилвател за задните говорители и отидох в сервиза на Авител да питам за такъв. Те ми казаха че RCA изходите за които съм вързал задните говорители не са с достатъчно високо ниво, а пък радиото имало и други изходи за задни високоговорители които пък са с много високо ниво за да се вържат директно. Затова ми продадоха (за 20 лв. май-беше) един конвертор от високо към ниско ниво и ми казаха да намеря изходите за говорители и да ги вържа през него. Намерих изходите на радиото и като ги проследих по кабелния сноп се оказа че влизат в празни гнезда в куплунга. Срязах ги и ги вързах през конвертора и задните говорите тръгнаха със същата сила както на старото радио, а пък суб-уфера разтресе ламарините! Конвертора изглежда така:

31rfyYKgFmL.jpg

 

Радио

 

Старото радио (Симфони 2) имаше 2 входа за антени (единият е 50 омов а другия един по-малък), а новото само един. Оказа се че едното е главна антена, а другото се казва дайвърсити антена и се използва да се разбере качеството на сигнала. Освен това нито един от двата кабела които влизаха в старото радио можеше да влезе в новото. Обаче в кутията имаше нещо като адаптер, през който успях да включа едната антена. Този адаптер искаше и захранване +12V. С този вид окабеляване радиото хващаше само 2 станции на FM.

 

След ровене в Интернет разбрах че този адаптер се казва „фантомно захранване за антена“ и това което са ми изпратили е за вторичната антена а не за главната. От Авител купих и правилното фантомно за 12 лева и сега радиото хваща идеално.

 

Баща ми кара Голф 5 с фабрично Грундиг радио и с 2 антени както беше старото ми радио. Реших да направя един тест: паркирах двете коли една до друга и минах през целия FM обхват пробвайки всяка една станция (без да използвам автоматично търсене разбира се) . Оказа се следното: всички станции които се хващат отлично от Голфа се хващат отлично и от новия Андроид. ОБАЧЕ, станциите които се хващат по-слабо и със шум от Голфа се хващат още по-зле или изобщо не от Андроида. Не знам дали има някакъв вид адаптер така че да се свърже и вторичната антена, но обхвата на Голфа с двете антени е със сигурност е по-голям.

 

Bluetooth ODBII Адаптер

 

Не си го поръчах, защото съседа ми има и реших да пробвам първо с неговия. Не можа да тръгне. Иначе радиото се свързва с него и го вижда, Torque също го вижда, но ми дава грешка че ODB2 адаптера не може да комуникира с компютъра на колата ми. Интересното е че работи идеално на моята кола когато съседа се свърже с неговия Андроид смартфон, който върти същата версия на Torque. Мисля да поръчам същото устройство което производителя на радиото предлага. На съседа е по-различно.

 

Задна камера и ТВ тунер

 

Не ги поръчах от производителя, но смятам да сложа и двете след като придобия представа кои са добри.

 

 

Заключение

 

За заключение ще изброя всички плюсове и минуси на които се натъкнах. Плюсовете са неща които са надминали очакванията ми, минусите са неща които очаквах да са така а пък те не са. Въпреки всичко искам да кажа че съм изключително доволен от продукта и ако преди да го купя знаех всичко това бих го купил пак.

 

Плюсове:

 

• Качеството на звука не е по-лошо от старото радио. (Слагам това като плюс, защото мислех че щеше да бъде).
• Като включиш на задна всичко спира и се включва входа на задната камера.
• Ако натиснеш Mute бутона и го задържиш се изключва екрана. Това е идеално когато караш през нощта и не искаш екрана да ти свети.
• Могат да се променят функциите на двата бутона на волана.
• Еквалайзера на звука е с 9 диапазона, за разлика от предишното радио което беше само с 3.
• Голяма част от бъговете на предишния двуядрен модел изглежда че са оправени. Не съм наблюдавал до сега да забие нито веднъж.
• Могат да се инсталират различни навигационни програми и може да се променя коя от тях да стартира „Navi“ бутона.
• При махане на ключа от стартера Андроида се изключва (влиза в стенд-бай режим).
• Аудиото от Радиото, DVD плейъра, Music плейъра и Movie плейъра не се прекъсват когато се отиде на Home екрана или се стартира друго приложение.

 

Минуси:

 

• Монтажа не беше плъг-енд-плей, а изиска много четене и ровене, допълнителни компоненти и модификация на кабелния сноп.
• Тунера на радиото не е толкова чувствителен както фабричния.
• Радиото не тръгва веднага, а трябва първо да се ботне, което отнема около 35 секунди ако не е в стенд-бай режим. Ако е в стенд-бай режим тръгва веднага, но максималното време в което може да остане в този режим е 2 часа. Направили са го така защото в този режим харчи около половин ампер и се опасяват че ще изтощава акумулатора. Аз обаче съм с 100 амперчасов акумулатор и при мене спокойно може да стои в стенд-бай режим поне 24 часа. Щеше да е идеално ако можех да махна този лимит от 2 часа и да сложа 24 часа.
• Автоматичната яркост не работи, защото радиото няма фотоклетка. Тук вече са пестили стотинки. През деня трябва ръчно да го слагам на макс а през нощта на мин.
• DVD Плейъра не позволява да се коригира съотношението на картината. Всички DVDта които пробвах бяха с некоректно съотношението.
• Когато няма звук и двигателя не работи и е много тихо, в купето се чуват съвсем тихи звукови артефакти през задните говорители при скролиране на екрана.
• Лявата врътката на волана от която се сменят песните или станциите на радиото е с обърната посока и не може да се промени.
• За разлика от предишния двуядрен модел, четириядрения модел не може да се рутне за сега.
• За разлика от старото радио, Андроида не може да се пусне без ключа в стартера.
• Ако се промени езика на български, само половината неща са приведени на български, другата половина си остават на английски.
• Името на песента или името на станцията не се изписват на FIS дисплея.
• Бях писал че цвета е 100% същия като старото - не е така. Вижда се разлика ако се освети директно от слънцето или от светкавицата на телефона. Радиото е 100% черно, а пък нещата около него малко отиват към много много тъмно синьо. Но тази разлика се вижда доста рядко.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan:

Браво за добре структурираната и полезна информация!

 Според мен темата е за "Важна", освен това мисля, че покрива и други модели - 8P, 4B, B6, D2...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Браво! Благодаря ти за подробната информация! Бях се засилил да си поръчвам, но за мен минусите, които си описал са НЕпрежалими! Май ще скачам на Пайнер от Авител!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че информацията е полезна на някой! Точно кои минуси ти се видяха най-непрежалими?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вече брума в колоните /това ме влудява/. После чувствителността и стендбая на тунера и накрая разликата в цвета на покритието. Предполагам и "врътките" ще ме подразнят. Днес разгледах на живо Пайнер и много ми допадна. Другата седмица чакат зареждане, че в момента модела, който искам е изчерпан и скачам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...