Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам няколко въпроса относно колата ми (2013г. 2.0 TDI 177кс. 55 000 км.)

 

1. Нормално ли е да гори 10-11 градско (софия)? Гледам в чужди сайтове (autoscout, mobile.de) дават разход 6-7. Дори и 8 да е... окей. Ама 10 не е ли много за този мотор?

2. Нормално ли е за 20 километра да не може да загрее в това време? Дори понякога не стига до втората бяла чертичка (70 градуса).

3. Защо винаги като изгасям колата ми изписва нещо за "Safe lock"?

4. Нормално ли е при тръгване (някой път) да ми вибрира цялата седалка?

5. Защо ми е постоянно включен подгрева на огледалата? Това го виждам като сменя менюто на системата за икономия и ми изписва, че е включено.

6. До копчето за увеличаване и намаляне на силата на духане, има някакво малко черно копченце, за какво е?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

1. Повече от нормално - тая тема с разхода край няма - ако се кача аз и 13-14 ще ти покаже :D

2. Нормално е - тези дни температурите навън са минусови и то доста минусови. 20 км можеш да ги минеш за 10 мин ако няма трафик. Не е много показателно;

3. Това не го знам, но предполагам е нещо стандартно - едва ли представлява особен интерес ;)

4. Не мога да коментирам - нямам идея;

5. Подгрева на огледалата е включен винаги, когато копчето за регулиране на огледалата е в централно положение - нито ляво, нито дясно. Това е положението, в което функцията "подгрев на огледалата" е активна. Ако искаш да не е активна завърти копчето в позиция за регулиране на лявото или дясното огледало;

6. Аз лично не мога да се сетя - ако можеш дай снимка. Ако някой друг се сеща или може да отговори - да заповяда :)

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Мойта гореше 8/100 ама бях с ръчка. Зимата ползвах печка, за да стопля по-бързо.

2. Купи си термостат, мойта държеше 90 градуса без ЕГР.

4. За нов маховик си, познат проблем. 1700лв бях си купил маховик ама за ръчна кутия.

6. Датчик за светлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си автомат си флашни първо автомата и виж как ще е. Ако не се оправи може да е маховик. Имал съм го тоя проблем на предната кола и си викнах един от ибей и нещата заспаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още едно питане... Карах колата 10-12км, загря си нормално до 90 градуса, но когато я загасих перката работеше може би около 2 минути след това. Това нормално ли е? Отворих казанчето на антифриза, маркучите/тръбите бяха хладки, течността също. Не бяха горещи... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, kpematop написа:

1. Мойта гореше 8/100 ама бях с ръчка. Зимата ползвах печка, за да стопля по-бързо.

2. Купи си термостат, мойта държеше 90 градуса без ЕГР.

4. За нов маховик си, познат проблем. 1700лв бях си купил маховик ама за ръчна кутия.

6. Датчик за светлина.

2. Днес беше 0 градуса вън, минах около 7-8 километра и стигна до 70. След като пуснах духалката падна на 50.

4. Ти сериозно ли? Преди 2 месеца купих колата от Ауди (порше запад), колата е в "гаранция" до средата на февруари. Това покрива ли гаранцията?

6. Какво се случва като го натисна това копче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Купи си термостат, мойта в студа си дигаше 90 градуса за 6-7км.

4. Като е в гаранция ходи се разправяй, в правото си си да искаш колата да ти е наред, след като си изсипал торба с пари.

6. При мен не се случваше нищо. Това е сензор, не е копче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че като отида и ще ми кажат "нищо и няма на колата"... нали те са я продали, как ще кажат, че има проблем...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в България както се казва в една песен. :)

Термостата на MAHLE е около 50лв, купи си го и го смени при някой механик, за около час се сменя. Когато караш колата студена износването е интензивно.

Сега се сетих бях гледал едно 2.7 тди в Перник преди година и нещо, жената го караше 200 хиляди без термостат...вика над 50 е дигало само лятото...

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата не ми е проблем, ще го сменя. Притеснява ме този маховик. Колата я взех на 48-49к. А как се флашва този автомат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поискай в Порше Запад да ти го направят, щом е гаранционна, дори не трябва да плащаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че сега ще пътувам и ми трябва колата. Или мога да отида в Стара Загора в Ауди към 27-28. Но там не знам как са хората... Дори си мисля, че по-добре е да не отида от където съм я купил. На друго място може да кажат проблемите...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото, което забелязах е, че когато вън е 5+ градуса си загрява нормално. Но винаги като изгася колата перката върти отпред. Това нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато температурата в ДПФ-а е на над 450 градуса пуска перката за няколко минути да го охлади. Изкарай я колата на околовръстното и я покарай с пълна газ да го регенерираш тоя ДПФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ден карам там. За работа карам по околовръсното от студентски до овча купел 2 и обратно.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, а на борд компютъра пише около 8-8.5

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сипвал в София на едно и също място през цялото време, когато карах 2.0 тди и разхода беше твърдо 8, а на борда около 7.0-7.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде може да е толкова голяма разликата? Аз с 20 лв. едвам минавам 100 км. даже някой път не мога да стигна 100.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...