Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

S tronic е доста по-бърза, ефективна и модерна кутия от Типроник. Едната е малко по-кекава, но във варианта на фейслифт особено са пооправени доста неща.

Както колегата е казал, щом е би турбо дизела винаги е типтроник.

Аз също съм с 3.0TFSI и съм влюбен в мотора. Бях тръгнал да пазарувам Би тди, но покарах малко бензиновият и реших, че той ще е .

За по-лек, по-тежък и тн. не ме интересува много, спечелиме друго. Много тихо, плавно и мазно движение на колата, палене и гасене без вибрации и най-вече самата чувствителност, директност при подаване на газ. Какъвто и дизел да съм карал, подаваш газ и има едно замисляне независимо в кой обороти си, при бензина, за който говорим няма такива неща. На би тди е много готин звука заради Audi exhaust sound system, на бензина пък е някакси по-автентичен, спортен, незнам как да го опиша точно.

Разходът трябва да знаеш, че зависи изцяло от стилът на каране. Дизеллът си има един праг и над него почти не можеш да мръднеш, при бензинът не е така. По един и същ маршрут на дълго 3.0TFSI може да ти даде 9-10, може и 14-15. По същият маршрут дизелът ще е максимум 12.

Все пак на фона на всички разходи, които ни заобикалят не е болка за умиране, аз съм доволен от избора. 

Относно надежност знам за 3.0TFSI, които харчат по 200гр. на 1000км., но това са коли на по 160 000км. и повече, които са доста ръчкани.Също така разходът на масло зависи от стила на каране, някои харчат градско, други на дълго.

Моята за 6000км. е изхарчила 500гр. като съм си и давал доста газ.Дизелът ще изхарчи 500-800гр. на 10 000км., тоест същата работа.

Като обслужване масла и филтри, бензиновият е маааалко по-евтин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи ще проверя сензора на дръжката. Да попитам още нещо, ако е удобно... Карах я на магистрала с около 140-150 и имаше доста шум от шофьорската врата, дали са уплътненията или? Имаше силен вятър, но не мисля, че е само от него, бях видял, че и други са се оплаквали от тях. Ще съм много благодарен ако дадете някакви мнения и съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумичката на огледалото, откъдето минават кабелите понякога не е наместена и идва шума оттам.

DStealth: мисля, че са 3 литра :) На NightWalker колата я знаеш, не е слаба хич, а е дизелова. Аз карам TFSI по стечение на обстоятелствата. Има предимства спрямо дизела, но, ако някой ми предложи бартер за 204/245кс 3.0 TDI 4х4 със сходни екстри веднага я разменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kpematop said:

Някой успя ли да си захване дистрониците, да не може да се крадат?

 

Моите и на още мнооого коли. 

Поръчахме да ни изработят едни кутии, които ги обхващат и няма как да бъдат изтръгнати. Захващането на кутиите също е направено така, че без сваляне на бронята няма шанс да ги свалиш.

Помислили сме за това ако някой реши да реже ушите на самата броня.Укрепваме и капаците, покриващи дистрониците. Всичко е от материал доказано не смущаващ работата на сензорите.

 

Бях спрял да си карам колата освен от вкъщи до работа и обратно преди д аги укрепя, ужасно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е,че свалят  декоративните капаци дори и колата да е без дистроник  или халогени.

Забравих вече точно колко струваха ,като ми ги поръча Райно , но не бяха нещо фрапиращо и ми е чудно като ги откраднат, за колко ги продават  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам без дистрониците...Поръчах си капаците от ибей за 80лв оригинални чисто нови, че сега седи с дупки бронята...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

skoti, крадът ги защото много хора не искат и не могат да си позволят да си купят дистроници и си слагат капаци без отвори. Пак търсенето определя предлагането :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам още нещо, ако може.. Така ли си е попринцип бронята, или би трябвало да има някакъв капак на мястото на този отвор? От другата страна на бронята не е така.

IMG_8344.JPG

Редактирано от Radoslav Yonchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 3.0 TFSI е така, ако е дизел 245кс трябва да е плътен. Да не е удряна и да е сменян капака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 TDI 245hp quattro е колата, закупих я преди близо месец от познат, но мисля, че не е удряна. Гледах в различни сайтове като mobile, cars и видях, че тези, които имат същата броня също имат такъв отвор.. :( 

Редактирано от Radoslav Yonchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. 

Имам следното питане за ауди А6 4G авант - въздушно окачване.

Когато мина по-бързо през легнал полицай се чува скърцане от предната част в ляво. Скърцането е само при слизането от бабуната. При качване го няма. Минах и само с дясно колело - няма никакъв шум. При преминаване през дупки, неравности скърцането го няма.

Със сигурност ще отида да погледнат колата, но се чудя дали е нещо по ходовата част или нещо се е разскърцало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, windy написа:

Здравейте. 

Имам следното питане за ауди А6 4G авант - въздушно окачване.

Когато мина по-бързо през легнал полицай се чува скърцане от предната част в ляво. Скърцането е само при слизането от бабуната. При качване го няма. Минах и само с дясно колело - няма никакъв шум. При преминаване през дупки, неравности скърцането го няма.

Със сигурност ще отида да погледнат колата, но се чудя дали е нещо по ходовата част или нещо се е разскърцало.

Може би тампон.Пиши като откриеш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, windy said:

Здравейте. 

Имам следното питане за ауди А6 4G авант - въздушно окачване.

Когато мина по-бързо през легнал полицай се чува скърцане от предната част в ляво. Скърцането е само при слизането от бабуната. При качване го няма. Минах и само с дясно колело - няма никакъв шум. При преминаване през дупки, неравности скърцането го няма.

Със сигурност ще отида да погледнат колата, но се чудя дали е нещо по ходовата част или нещо се е разскърцало.

Тампон на стабилизираща щанга ?

 

Сега като застудя и се втвърдят скърцат точно така на легнал полицай.

Може да накараш да ги пръснат с някаква течна смазка в някой сервиз и да тестваш дали има промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си нови ОЕМски тампони, FEBI-то и лемфьордера не стават точно за тия тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A6, A7, A8 4H с въздушно имат едно скърцане много подобно на описаното, да не кажа същото. Получава се в студени дни, когато колата е и преседяла повечко без да се кара. Идва от самите въздушни възглавници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎15‎.‎12‎.‎2016‎ г. at 17:21, kpematop написа:

Някой успя ли да си захване дистрониците, да не може да се крадат?

 

На ‎15‎.‎12‎.‎2016‎ г. at 17:30, kpematop написа:

Ужас, мен ме е страх да я изкарвам навън вече.

 

Стефане, има няколко места на които можеш да отидеш и да ти монтират допълнително укрепване на дистрониците. Аз моята си я взех от Германия през overdrive и там преди да ми я предадат колата ме питаха дали искам да ми монтират защита на дистрониците. Слагат планки, които застават зад дистроника и пред монтажните болтове. Захванати са бронята (или корпуса). Не че не могат да се срежат и да ги откраднат пак, но не е толкова лесно. В допълнение, ако искаш, предлагат и да ти залепят декоративните решетки с лепило (като за монтаж на предно стъкло), но проблема е, че ако се наложи демонтаж много трудно можеш да ги свалиш без да ги счупиш. Идеята на това лепило е като се опитат да ти откраднат дистрониците да ги счупят, че да могат после застрахователите да ги платят ... тъй като липсващ детайл, както добре знаете, не се заплаща :)

Както се казва, успех на всички! От както си взех и аз колата само кошмари сънувам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...