Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

аз лично не усещам разлика във вървенето, два пъти я карах на магистралата и спокойно си вдигаше 180-200. разхода също няма разлика или поне не съм обърнал внимание. предстой да ходя до хамбург и да мина 500км магистрала другата седмица и ще пиша после за разход и динамичност.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята също беше засегната от дизелгейта и ходих за ъпдейт преди 20 дни.Абсолютно никаква разлика не намирам  в колата.Доколкото четох май само премахват този лъжлив режим на работа на двигателя с намалени емисии който се активирал с качването на колата на стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато караш и върнеш газта и натиснеш рязко, с една идея е по-лагава колата след поправката. Максималната сила е една и съща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора Райно, а нормално ли е 10 работни дни да го правят? Миналата година за старата ми кола в Сливен във WV за 3 дни боядисаха цялата дясна част на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво ти боядисват за да ти кажа.

Колкото им е нужно толкова, има си технологично време, има и други коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя относно промяната на софтуера, откакто го коментирахме тук нарочно следях колата и следях разхода на гориво. Според мен няма никаква разлика в разход и вървене на колата. Подавах и връщах газта многократно, но пак не мога да забележа разлика. Не съм професионалист, изразявам само мнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Днес имах следната ситуация: паля студена кола А6 битди с печка /печката не е работила/. След запалването следва изкачване на баир около 3 мин. Някъде след 1вата минута в колата започна да мирише на изгорели газове. След 10ина минути работа и проветрение вече не миришеше. Това нещо се повтори два пъти - сутринта и вечерта.

Та питането ми е дали е нормално. До сега никога не е миришело на газове в колата.

 

p.s. действието е в София на -15

Редактирано от windy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тоя Дизелгейт е крайно време и тук някой да направи нещо подобно.

В Америка ги обезщетяват, а в Европа нищо.

Губят ти ден или повече в разкарване и висене по сервизи и след това ти скопяват колата за която си платил десетки хиляди евро (дори и да не го усещаш).

За съдене си е отвсякъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си беше хубава. Момчето й се радва сега, а аз мисля да се огледам в някой запазен 4F за момента. А7 нещо са ми скъпички още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може и само с обтегачи да се размине. Сега като гледам какво има на пазара, все едно съм я подарил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обтегачите стават и на место на 3.0тфси, ако не стане, тогава може и вериги, щото едната работа е 150-200лв, а другата 500-700лв. Има разлика в двата типа ремонт нали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълни глупости говориш Начиреншу. Ако не изкочат не сменяш, ако изкочи износена маслена помпа сменяш, ако тече средния картер сменяш гарнитура. Ако няма проблем не пипаш нищо освен, ако не искаш да спонсорираш някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, кутията се откача и се работи отзад. Това още веднъж показва твоята некомпетенция по V6.

И по-добре не давай акъл по форума, защото явно нищо не разбираш и само подвеждаш хората - магариту на 4G тампони няма! Заради такива като теб, които само подвеждат хората по форума ми звънят и ми задават супер тъпи въпроси и се чудя как да им отговарям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...