Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Общо взето са едни от най-добрите и за теб трябва 66.5 да.

Нови са 150-60 евро някъде тези иначе ако те притеснява нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, fifipaldi написа:

Може да пробваш по гумаджийниците да видиш какво предлагат, Маргел знам, че имат няколко варианта за фланци.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

аз се оправих със старт и стопа


25. Disable/memorize/invert Start & Stop
[Select]
[09-Cent. Elect.]
[Security Access - 16] (enter security code - 20113)
[Adaptation - 10]
Select Channel 34 and Read
if you subtract 4 from the original value --> Start&Stop always disabled
if you add 32 to the original value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)
if you add 64 to the original value --> Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled.
Press Test then press Save
 

 

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/132245-A6-C7-VCDS-Tricks

 

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Bobu said:

аз се оправих със старт и стопа


25. Disable/memorize/invert Start & Stop
[Select]
[09-Cent. Elect.]
[Security Access - 16] (enter security code - 20113)
[Adaptation - 10]
Select Channel 34 and Read
if you subtract 4 from the original value --> Start&Stop always disabled
if you add 32 to the original value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)
if you add 64 to the original value --> Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled.
Press Test then press Save
 

 

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/132245-A6-C7-VCDS-Tricks



Идол си ми вече! Благодаря ти, това копче ме влудяваше.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори ми.... топ дразнител е тая система.

Тия дни ще се захвана да видя, как да байпасна линията на моторчето на дисплея, за да не се прибира всеки път. Хардуерно трябва да се направи, с VSDC не става. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го да помни последната позиция-бил е изключен и следващото палене пак остава изключен. Също така обърнах светлинката на копчето-свети когато е включен ;)

Като цяло не знам има ли смисъл според вас от тази система? Освен че товари агрегатите, пести ли нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го да помни последната позиция-бил е изключен и следващото палене пак остава изключен. Също така обърнах светлинката на копчето-свети когато е включен [emoji6]

Като цяло не знам има ли смисъл според вас от тази система? Освен че товари агрегатите, пести ли нещо

А излиза ли ти мигащо съобщение на дисплея ,че старт-стоп системата не е активна?

На мен ми го изключиха старт стопа и това съобщение е още по дразнещо!

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9f3877bf9e4f48e026748a6ff55ebde7.jpg

Понеже със зимните джанти колата изглежда отвратително и сега търся нови джанти. Джанти от rs4/rs5 дали стават? ет26 при стандартни ет28 доколкото знам. А и става ли директна смяна на джантите с използване на новозакупените гуми 255/40 r19?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не станат?

Ве едно си сложил 20 (19 мм) фланци.

Ще са почти наравно с калника, но колата ще изглежда доста по-раздута.

Въпрос на избор е, но ако само ЕТ-то те притеснява, ще станат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Някой с а6 4г с въздушно?

Имам следния проблем - когато автомобила е студен , първите няколко неравности/легнали полицая са едно скърцане и тракане , ужас.

Като я покарам малко и загрее се оправя.

Карах я в порше бг , според тях няма нищо по окачването.

Някой имал ли е същия проблем , и в кой сервиз си карате колите, че съм страшно недоволен от порше?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 3-те ми такива А6ци имах това тропане и тн. и знам от какво е. Бях се видял в чудо и аз .....

Тампоните на задните носачи отпред за маслени, вътре са с едни като серпентини. Като се посмачкат маслото не циркулира правилно и колата тропа без видима причина.

Ето тук съм го описал подробно: 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее , да точно това ми е проблема.

Усещам същите вибрации и от двигателя/скоростна кутия докато колата е студена , те и те са с някакви хидравлични тампони , дали и при тях е същия проблема?

 

Off-topic ама смятай какви хора работят в представителствата , първата а6-ца с такъв проблем ли е та не знаят...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях сменял на мойто 3.0тфси тия тампони и скърцането остана. Май си идваше от амортесьорите. Първите 500м скърца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, matev92 написа:

Здравейте колеги.

Някой с а6 4г с въздушно?

Имам следния проблем - когато автомобила е студен , първите няколко неравности/легнали полицая са едно скърцане и тракане , ужас.

Като я покарам малко и загрее се оправя.

Карах я в порше бг , според тях няма нищо по окачването.

Някой имал ли е същия проблем , и в кой сервиз си карате колите, че съм страшно недоволен от порше?

Благодаря предварително.

И моето е с въздушно.При мен понякога/сутрин/,също на легнал полицаи скърца отзад ,като на гума.Но много рядко го има.Иначе миналата седмица смених всички тампони по предницата+тампони на мотора+тампони на стабилизиращата щанга,но на определени неравности си потропва/при много малка скорост само-/ и ме влудява.Мисля ,че е от въздушното..

П.С.Ползвах последно сервиза на Д-Брос,доволен съм!

П.С.Имах страшно вибриране на място,оказаха се тампоните на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/8/2017 at 23:44, plamen sf написа:

 

Явно всеки го има това тропане/скърцане , че четох и в чужди форуми и там се оплакват. 

И то теми от 2013-2014 като колата е била на няколко месеца.

Ако не е тайна колко ти излезе като парички тая процедура(тампоните) , може и на ЛС.

Редактирано от VBI
Цитиране на преходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, доволен съм.Колата е много по жива,нищо общо с преди.Ако не я продам скоро,ще и направя и стейдж-2 +ремък и ролка,после стейд-3 и така..Но съм се насочил към 4.0 ТФСИ,та не знам има ли смисъл само да набивам пари,ако ще си я карам,ще се засилва още доста...

П.С. Ти гледам ,че май си минал на S6,я разкажи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...