plamen sf Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Иначе са уж H&R,нали каза че тия са добри.За мен трябват 66.5 така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Общо взето са едни от най-добрите и за теб трябва 66.5 да. Нови са 150-60 евро някъде тези иначе ако те притеснява нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Много ти благодаря! Утре ще го преслушаме тоя,не аз де П.С.А тук в БГ няма варианти,или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Преди 1 час, fifipaldi написа: Може да пробваш по гумаджийниците да видиш какво предлагат, Маргел знам, че имат няколко варианта за фланци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 (Редактирано) аз се оправих със старт и стопа 25. Disable/memorize/invert Start & Stop [Select] [09-Cent. Elect.] [Security Access - 16] (enter security code - 20113) [Adaptation - 10] Select Channel 34 and Read if you subtract 4 from the original value --> Start&Stop always disabled if you add 32 to the original value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown) if you add 64 to the original value --> Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled. Press Test then press Save http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/132245-A6-C7-VCDS-Tricks Редактирано 5 Ноември 2017 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veiankov Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 4 hours ago, Bobu said: аз се оправих със старт и стопа 25. Disable/memorize/invert Start & Stop [Select] [09-Cent. Elect.] [Security Access - 16] (enter security code - 20113) [Adaptation - 10] Select Channel 34 and Read if you subtract 4 from the original value --> Start&Stop always disabled if you add 32 to the original value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown) if you add 64 to the original value --> Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled. Press Test then press Save http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/132245-A6-C7-VCDS-Tricks Идол си ми вече! Благодаря ти, това копче ме влудяваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 Говори ми.... топ дразнител е тая система. Тия дни ще се захвана да видя, как да байпасна линията на моторчето на дисплея, за да не се прибира всеки път. Хардуерно трябва да се направи, с VSDC не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Само му обърна алгоритъма или го изключи на цяло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Направих го да помни последната позиция-бил е изключен и следващото палене пак остава изключен. Също така обърнах светлинката на копчето-свети когато е включен Като цяло не знам има ли смисъл според вас от тази система? Освен че товари агрегатите, пести ли нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 6 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Направих го да помни последната позиция-бил е изключен и следващото палене пак остава изключен. Също така обърнах светлинката на копчето-свети когато е включен [emoji6] Като цяло не знам има ли смисъл според вас от тази система? Освен че товари агрегатите, пести ли нещо А излиза ли ти мигащо съобщение на дисплея ,че старт-стоп системата не е активна? На мен ми го изключиха старт стопа и това съобщение е още по дразнещо! Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Не, нямам никво съобщение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skoti Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Браво, че си успял да го решиш това дразнещо и мен нещо. Ако и с дисплея се справиш , похвали се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Понеже със зимните джанти колата изглежда отвратително и сега търся нови джанти. Джанти от rs4/rs5 дали стават? ет26 при стандартни ет28 доколкото знам. А и става ли директна смяна на джантите с използване на новозакупените гуми 255/40 r19? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 То за А6 били et45, така че очевадно et26 няма да станат Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Защо да не станат? Ве едно си сложил 20 (19 мм) фланци. Ще са почти наравно с калника, но колата ще изглежда доста по-раздута. Въпрос на избор е, но ако само ЕТ-то те притеснява, ще станат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matev92 Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Здравейте колеги. Някой с а6 4г с въздушно? Имам следния проблем - когато автомобила е студен , първите няколко неравности/легнали полицая са едно скърцане и тракане , ужас. Като я покарам малко и загрее се оправя. Карах я в порше бг , според тях няма нищо по окачването. Някой имал ли е същия проблем , и в кой сервиз си карате колите, че съм страшно недоволен от порше? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Аз на 3-те ми такива А6ци имах това тропане и тн. и знам от какво е. Бях се видял в чудо и аз ..... Тампоните на задните носачи отпред за маслени, вътре са с едни като серпентини. Като се посмачкат маслото не циркулира правилно и колата тропа без видима причина. Ето тук съм го описал подробно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matev92 Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Ее , да точно това ми е проблема. Усещам същите вибрации и от двигателя/скоростна кутия докато колата е студена , те и те са с някакви хидравлични тампони , дали и при тях е същия проблема? Off-topic ама смятай какви хора работят в представителствата , първата а6-ца с такъв проблем ли е та не знаят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Аз бях сменял на мойто 3.0тфси тия тампони и скърцането остана. Май си идваше от амортесьорите. Първите 500м скърца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Преди 10 часа, matev92 написа: Здравейте колеги. Някой с а6 4г с въздушно? Имам следния проблем - когато автомобила е студен , първите няколко неравности/легнали полицая са едно скърцане и тракане , ужас. Като я покарам малко и загрее се оправя. Карах я в порше бг , според тях няма нищо по окачването. Някой имал ли е същия проблем , и в кой сервиз си карате колите, че съм страшно недоволен от порше? Благодаря предварително. И моето е с въздушно.При мен понякога/сутрин/,също на легнал полицаи скърца отзад ,като на гума.Но много рядко го има.Иначе миналата седмица смених всички тампони по предницата+тампони на мотора+тампони на стабилизиращата щанга,но на определени неравности си потропва/при много малка скорост само-/ и ме влудява.Мисля ,че е от въздушното.. П.С.Ползвах последно сервиза на Д-Брос,доволен съм! П.С.Имах страшно вибриране на място,оказаха се тампоните на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matev92 Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 (Редактирано) На 11/8/2017 at 23:44, plamen sf написа: Явно всеки го има това тропане/скърцане , че четох и в чужди форуми и там се оплакват. И то теми от 2013-2014 като колата е била на няколко месеца. Ако не е тайна колко ти излезе като парички тая процедура(тампоните) , може и на ЛС. Редактирано 12 Ноември 2017 от VBI Цитиране на преходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Имаш Л.С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Пламене, гледам си чипнал твоята, я разкажи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Ами, доволен съм.Колата е много по жива,нищо общо с преди.Ако не я продам скоро,ще и направя и стейдж-2 +ремък и ролка,после стейд-3 и така..Но съм се насочил към 4.0 ТФСИ,та не знам има ли смисъл само да набивам пари,ако ще си я карам,ще се засилва още доста... П.С. Ти гледам ,че май си минал на S6,я разкажи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts