Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Наскоро сменях масло в Ауди и ми казаха , че бил омаслен заден десен амортисьор.С въздушно окачване съм , но възглавницата е отделно от амортисьора.

Та въпроса ми е мога ли само него да сменя, варианта е само оригинален доколкото разбрах - цената му е доста солена?

И към кой сервиз да се насоча?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, амортисьорът е отделно от възглавницата. Сменя се само той без никакъв проблем и наистина е само оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големия лаг е от мотора :) Последните версии на 8хп, задължително обаче в хубави модификации, са много приятни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tези които имат мотори с голям диапазон, добра реакция и плавност. От дизелите само тия с трите турбини не дразнят много, иначе е пълна пародия как 300+коня кола й трябват 3 секунди за да отлепи от място с 8хп, а допотопна атмосферка с 5хп тръгва мигновено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой от вас задавал ли си е въпроса, защо американските версии на 4G са с tiptronic на ZF а не със S-tronic?

 

Жокер: Американците са най-капризния народ по темата здравина/дуракоустойчивост. Там съществува и така наречения Lemon law, който най-общо означава следното - когато една кола се счупи повече от Х на брой пъти в гаранция, дилърът може да бъде осъден да си я прибере обратно и да върне парите на потребителя. 

 

А относно ”по-лагавия” типтроник - кое в типтроника се чупи по-често от снопа кабели, съединители и мехатроник в по-бързия иначе S-tronic?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "здравината" обикновено се разбира в последствие. А капризността е още от първия ден :)

Хронологично - Ауди отнасят критики с А4, че нямат "плавността" на автомата на БМВ...който е ЗФ. А4 може да се поръча и с двете кутии в САЩ....За А6 е недопустимо да има подобни критики и логично изборът пада върху ЗФ. Поне така си го обяснявам аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/17/2017 at 11:10 PM, plamen sf said:

Понеже съм си свалил дистрониците,ми направиха нова кодировка с която вече не излиза никаква грешка и автопилота си работи.

 

Би ли споделил къде го направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва време за зимни гуми. Понеже не карам много през зимата реших да потърся по нисък клас от премиум марките. В Боряна Дряново един познат ми предложи зимна Lassa Snoways 3 245/45  r18 - за под 170 лв/бр. На половина от премиум марките.

Моето мнение е че една гума се държи добре 2 сезона, това е от опита ми с гумите.Не съм от тези дето смятат да карат 5 сезона с един чифт гуми.Освен това с тези дупки по които караме ,вероятноста да смениш гума още първия сезон е твърде вероятно.

Не съм карал на този цолаш до сега зимни гуми и нямам опит.

Вашето мнение какво е?

Споделете вашия опит!

 

 

 

 

 

Редактирано от icebobo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, plamen sf said:

При Жоро Аудито.

:zustimm: Мерси !

 

По въпроса с гумите, мойто 4G дойде със съвсем нови зимни Нексени, бях много предубеден към подобни евтини гуми, но се оказаха изненадващо добри и си изкарах зимата с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такива на едната кола макар и друг размер, още от нови ми се виждат шумни, особено с малка скорост като се движиш. Но пък иначе като сцепление на мокро ми се виждат много добре, като цяло бива. Малко по-корави са от мишелините преди това, но според размера и колата не е непременно зле тоя момент. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...