Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ех нямате търпение значи, преди малко си взех колата. Като цяло - WOW, първо не очаквах изобщо толкова да е запушена предвид, че е карана основно в Германия. Вярно, двойно по-добре е от на Стефан колата която пусна на 150к в родината, но все пак не беше и чисто. Второ, не очаквах да има такъв ефект защото колата работеше много добре и цялата работа беше малко от нямане какво да правя, но двигателя утихна, отделно, че много по-равномерно и меко работи мотора особено в ниските обороти.  Всичко мина през ултразвукова вана от която нещата излизат като нови и отделно са чистени и механично. Много съм доволен от момчетата от Pila R и силно препоръчвам всеки да мине през тази процедура, независимо там или някъде другъде. Тия печки като минат 100к км се затлачват и тва си е. Само да добавя, че сменихме и всички уплътнения на колекторите с нови, че така и така разглобяваме.

 

Преди:

 

dirty-1-768x1024.jpg

dirty-2-768x1024.jpg

dirty-3-768x1024.jpg

dirty-4-768x1024.jpg

dirty-5-934x1024.jpg

 

След:

 

clean-1-768x1024.jpg

clean-2-768x1024.jpg

clean-3-768x1024.jpg

clean-4-768x1024.jpg

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 100к се затлачва, преди това няма смисъл.

Хубаво е и дюзите да се ресетнат и може да намали шляпането като работи на място двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи как и къде е карана колата. На предната страница може да видиш бг 4G на 150k карани в родината само. Двойно по-зле от мойта... води си изводи. Мойта 4Ф я взех на 86К и пак беше за чистене щото беше карана тук само...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@N1995 Записах си час при твоите хора за следващия петък. Ще изпратя снимки да покажа моята на какво дередже е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Бако Мецан said:

@N1995 Записах си час при твоите хора за следващия петък. Ще изпратя снимки да покажа моята на какво дередже е.

 

Твоята трябва да е по-добре, ама да видим :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, StanTanev said:

Някой завеждал ли е щети в Ауди ? как е положението там много ли се моткат ?

Около 10 дни за предна и задна броня.

от Карисерийни ремонти съм доволен в порше запад.

викнаха армеец да снимат отново заради по голяма степен щета.

взимат скъпо ако не е по каското.

 

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Dan4ote написа:

WOW, 4f-a на 160к не изглеждаше така

Мойта 4F на 290 000 не изглеждаше така.От тях 270 000 в Италия и 20К тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, bahkata007 said:

Около 10 дни за предна и задна броня.

от Карисерийни ремонти съм доволен в порше запад.

викнаха армеец да снимат отново заради по голяма степен щета.

взимат скъпо ако не е по каското.

 

А вписват ли го в историята?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, StanTanev said:

Някой завеждал ли е щети в Ауди ? как е положението там много ли се моткат ?

За Запад не знам, но в Изток се записва час поне месец предварително, каквото са ми правили до сега е било добре, Щети там завеждат само на Алианц и Уника, ако колата не е в движение, идват мобилни групи на всички останали застрахователи.

3 hours ago, N1995 said:

 

Твоята трябва да е по-добре, ама да видим :) 

Ще кача снимки задълже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой не си е свършил работата явно. Иначе няма такова - питат, влезе ли колата, се записва вина и на колко км е влезнала задължително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колата ми е олроуд 4G  3.0BiTDI,като потеглям на зад в нанагорно или сега,както е в дълбок сняг,трябва да подавам повече газ за да тръгне.4F-а потегляше почти без газ.При вас така ли е?Да сменя ли маслото в скоростите?Може ли софтуерно да се направи нещо?(на пред потегля по-лесно,но пак не е като при 4F.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце, 4Ф е връх в автомобилостроенето, който няма стигане! Квото и да правиш, нема да е като 4Ф-а, то е злато, злато!

 

Сега малко по-сериозно. Не съм тръгвал в преспи сняг, но изхода на гаража ми е едно 25 градуса наклон поне, да не е и 30, на всичкото отгоре изхода ми е първо завой на 90 градуса и после наклона. Демек всяка сутрин спирам, защото не мога да взема завоя, маневричка и тръгвам от нулата нагоре. По принцип, с новия софтуер смяна паркин -> драйв е една идея по-бавна за да се предпази колата. Но след като пусна педала си тръгва нагоре. Въпреки всичко давам газ за да не мъча колата като катери. Определено нещо не е наред. Маслото в тия кутии се сменя на 50-60к км. Ако не си го правил като си я купил те съветвам да го направиш, освен ако не си си извадил историята и не е сменено преди това. Дали това е проблема или нещо друго обаче не мога да ти кажа. Отделно, олроудите имат сензор за наклона - виж там на каква настройка си по car - systems менютата на ММИ-а да не би да си в някакъв режим да катери бавно но славно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...