DStealth Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Едва ли е от софтуера, но отиди го погледни има 6 или 7 версии за кутията. с VCDS можеш и сам да видиш версията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 (Редактирано) Да де проблема е бил с първите версии, които със сигурност докато е бил сервизен/гаранционен(2011+гаранция) са ги ъпдейтнали, затова казавам да си ги види, иначе симптомите може и да са от това породени, но пак казавам едва ли.Аз лично бих прескочил Порше ако е извън гаранция колата и бих се уговорил директно с Мишо ако имам такива симптоми Успех на колегата и да пише после от какво е, имам някакви съмнения, но да сподели. Редактирано 23 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola2012 Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 имам кабел, но не знам какво да гледамдосега кутии не съм гледалинак в порше ако нямам драми ще ходя чак лятото за масло, само за това едва ли ще се разхождамако ми кажете с кабела къде и какво да търся, мога да проверяза грешки вече гледах, няма записани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Musho71 Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Има ли някъде owners manual в електронен вариант за а6 4ГSent from my iPhone using Tapatalkhttps://my.audi.com/content/gb/myaudi/en/home.html#overlay/load//etc/content/navigations/language-chooser/jcr:content/par/languagechooser.htmlРегистрирай се с номра на рамата VIN и ти излизат от my service и после owner's literature и си вътре избираш си езика и какво искаш да ползваш има и БГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Пичуе, гледам на 4G стандартно идва с някакви режими, които се настройват през ММИ. Предполагам това е на рейката. Ако има и въздушно има ли още режими или въздушното не се регулира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Регулира се, отделно има raise и lower. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Значи няма файда от него. Тия новите 6-ци с много странни екстри идват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Как реши, че няма файда от него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) Да го кажа по разбираемо. Като ефект/возия ще е същото като на 4F. Като поддръжка ще е по-скъпо и по-сложно от 4F. Опиттвам се да я харесам тази 6-ца и немога. Тази централна конзола е супер изчанчена. Отделно екстрите са супер не разбираеми. Примерно има светлинен пакет 2-3 вида. Как да разбера всеки какво включва. Пакет отделения за вещи е разбит на няколко нива на изпълнения. Навигацията с тъч скрин или не....Другото много станно, за мултимедия стандарно идва с 2 слота за SD карти. Отделно има и AMI, което най-вероятно е за HDD, но така и не се казва в спецификацията. В смисъл , четците достатъчни ли са за mp3 или трябва AMI? Има ли оплаквания от скърцащ панорамен покрив при комбитата? Според мен този покрив след 5-та година ще скърца супер яко, поради факта, че обхваща целия таван и е подложен на доста усуквания на купето при неравности. Редактирано 1 Януари 2016 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Нищо неразбираемо няма, трябва да почетеш повече.Навигация с тъч няма, има тъч пад, на който си пишеш букви и цифри, голям кеф е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 (Редактирано) Sky ако с изсмукани от пръстите доводи да не дадеш двойно или тройно пари за близо 10 год по-нов технологично модел, в правилна насока пишеш оправдания и май-ти се получава SD четат мп3 директно, може и на диска да си ги слагаш, с панорамния нямам опит при 4Г как е , ама на една S класа пак покрива целия таван за малко над 5 години няма и помен от скърцане. Все пак не са коли за 5 лев правени в час по трудово или сглобени в Ловеч Едит: Това с тъча за мен не е най-удобното нещо, в смисъл бавно е и може и да не разпознае добре буква. С врътката по стария начин ми е по-удобно и бързо търсенето, предвид че след изписването на 2-3та буква филтрира останалите възможности и с части от секундата ги избирам които искам, без да чакам писане и разпознаване. Редактирано 2 Януари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola2012 Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 Sky, колегата е краен, но като цяло е прав. Моделът е по-съвременен и нови повече удоволствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Ето бърз и ефективен начин за адаптиране височината на въздушното окачване. 0) Set your car to "Auto" mode (not dynamic, comfort, etc.). Make sure car is on level ground. Close doors. If any doors are opened during the procedure, it will be interrupted. Make sure your car is NOT in a towing or tire changing mode.1) Load up VCDS, go to Module 34 - Level Control2) Go to "10 - Adaptation", take note of 4 values titled as "Body height front left wheel house edge" - mine were set to around 384 from factory.3) Take the values you noted above, and ADD your desired drop in millimeters (mm) to each value, write it down... So if your left front wheel was 384.5, your new value will be 401.5. Repeat for the other wheels. It is not critical to be 100% precise here, rounding the values is fine. Note that maximum Audi-approved drop is 17mm from what I've gathered. You can go lower, but if you go lower, you're also affecting other systems, such as cameras, adaptive cruise, etc., so be careful.Technically, if you want this procedure to be done properly, instead of taking existing values, you will measure all 4 wheels after completion of the step 7, and then add your drop value if desired. Suspension height values are measured from the center of the wheel to the edge of the fender.4) Go to Security Access, enter code provided on the following website, under VCDS section, item #3 (I'm not posting this directly to avoid spreading sensitive data, although it's been posted on other forums in past) stemei.de .VCDS Codierungen .Codierungsservice .Webdesign - Stefan Meier - Elektronische Tieferlegung des AAS - VCDS Codierungen, Webdesign5) You should get a message stating that security code has been accepted - if you don't, something failed, stop doing what you're doing6) Go to 04 - Basic Settings*** IMPORTANT: Whatever you do, DO NOT select "Reset All Adaptations" - this is not undoable, and will require a visit to a dealer. ***7) Select "Activate Level Control", hit "Go", wait for it to complete (should only take a second, until it says "not running").8) Select "Delete Level Control Calibration", hit "Go", wait for it to complete, your car will throw a fault code and you will see an error message stating Air Suspension Malfunction - this is normal.7) Select "Start Up to Reference Level", hit "Go". This step will take about a minute, and your car will go up/down during the process (you'll hear hissing noises). Wait for it to complete, until it says "not running".9) Select "Go Back", go to "10 - Adaptation" on the previous screen.10) Next you will need to enter new adaptation values for all 4 wheels. Select "Body height front left wheel house edge", then enter new adaptation value, and hit Test or Save, whichever is available, and repeat for the other 3 wheels. I did it in the order the menu was arranged (FL, RL, FR, RR) - not sure if the order matters, but just in case. Each time you enter a value, you should get a message stating that it has been accepted.11) After you're done entering adaptation for all 4 wheels, select "Go Back", and return to "04 - Basic Settings" again.12) In basic settings, select "Calibrate Level Control" and hit go, it will take a few seconds. Wait for it to say "not running". If you get an error during this step, you either missed a step, or something went horribly wrong.13) Select "Activate Level Control", hit "Go"14) You're done, now go to "02 - Fault Codes" and Reset codes. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentin A Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Добре де, момчета. Тези, новичките нямат ли някакви "родови болежки". Никой нищо не пише по този въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi003 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Здравейте,в един сервиз пипаха по Вак ком-а и ми премахнаха тройното премигване на мигача с леко натискане на лостчето и не могат да го върнат ,ходих и в Ауди и от там не можаха да го намерят къде се намира в менюто . Някаква идеи къде се намира тази опция ? Колата е 4G 3.0 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Indicator Soft TouchSets the number of flash operations of soft touch turn signalsControl unit “09-Central Electric”>> “Adjustments”>> “Comfort turn signal (Cycles)Adjustable: 1-5xDefault value: 3 times [Confort Blink Cycle]Select STG 09 (vehicle power)STG Access Permission -> Function 16Access Code 20113STG adjustment -> function 10Comfort Sinyal Sayısı (Cycles)Value: 1-5 Value 3 (standard - 3x blinking) Редактирано 24 Януари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi003 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 (Редактирано) Здравей, на кой канал трябва да е след стъпка function 10 http://prntscr.com/9uorkv Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kustureca Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте Колеги!От скоро карам А7 тди 3.0 4х4 (да се похваля ), от няколко дни се появиха грешки- АБС, ЕСП, Ръчната и налягането в гумите. Интересното е че понякога ги няма и всичко работи, но появят ли се нищо от написаните не работи!Няколко дни преди да се появят грешките стана нещо странно с задния спойлер. Той се вдига автоматично на 140км/ч... лошото бе че всичко беше замръзнало и спойлера не се дигна нацяло. Изписа грешка в спойлера и до там, От тогава не работи дори и ръчно, а и грешката ичезна. незнам дали има нещо общо между двете неща. Ще се радвам ако някои си има идея от къде да започна. Ето снимка на таблото http://prntscr.com/9wyw81 Редактирано 30 Януари 2016 от kustureca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Като се закачи на компютър какви грешки дава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Започни от акумулаторът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kustureca Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Като се закачи на компютър какви грешки дава ?Никакви грешки. Това е проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 И аз залагам на акумулатор, ниски напрежения водят до лоша комуникация м/у модулите и води до подобни аномалии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kustureca Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 И аз залагам на акумулатор, ниски напрежения водят до лоша комуникация м/у модулите и води до подобни аномалии. Започни от акумулаторът.Ще зема да го сменя. Дано да е от това! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Не бързай със смяна. Замери го на колко волта е незапалена и след това я палнИ, да видиш с колко го зарежда. Ако не е карана редовно преди теб, е напълно възможно да е клекнал (което е напълно отстранимо, при липса на проблем). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Да, не бърай измери го, вероятно е AGM може да трбява да се дозареди, ако е стоял или каран на кратки разстояния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts