Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Тя носи ZF8 ама с ремап отива на 800+нм ппикови тоя мотор за смешните 360-380кс

DL501 S-tronic носи до близо 700нм, с тази разлика, че 3тфси с 600нм прави близо 500кс, а не под 400.

Има и подсилени китове за съединители, докато конвенционалния автомат, ако го прецакаш ще е доста неприятно.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@ DStealth

Нямам преки впечатления от 3тфси, тия дни може да се запозная с едно. Все пак, лично мен, нютоните ме блазнят повече.

Тия коне не ги знам кога тръгват да бягат всичките, ама едва ли е на 1800-2000 об както нютоните.

Нали знаеш приказката: Хората си купуват конски сили, а карат въртящ момент.

Мое мнение, без да искам да споря. Все пак караме различни мотори...

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми хайде покарай го и пак да говорим де, имал съм и ауди и бмв 3л дизели ремапнати...просто са спрели(включае и твоя мотор преди 10 години). Тая поговорка явно немски инженери в опит да продават тракторите са я измислили. Знаеш ли сериозно, какво е въртящ момент, предавателно число, обороти и зависимостите м/у тях...сериозно питам не се заяждам? :)

А за чакането, какво имаш предвид кутиите и двете сменят за десети от секундата, като ти трбява цялата сила кик-даун и я имаш. Няма да ти се налага като трактора да чакаш лаг на турбо, лаг на кутия както е при чарджъра и двойния съединител, ама докато нямаш опит няма, как да го разбереш. ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 дена разцъквам 4г би-тди и като я направя живот и здраве ще ви кажа и колко търпи на тунинг. Верно че моята 4ф-ка си я бях направил като за мене си, с ниско окачване, но сега взех тази с въздух и ще умувам как да я смъквам най-безболезнено. Поне си приличат с 4ф-та, и двете нямат ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само 3.0 TFSI гледам. Ама засега само гледам. Не изпада нещо с екстрите, които искам.

Ти ги гледаш вече 5-6 години.

@ DStealth

Нямам преки впечатления от 3тфси, тия дни може да се запозная с едно. Все пак, лично мен, нютоните ме блазнят повече.

Тия коне не ги знам кога тръгват да бягат всичките, ама едва ли е на 1800-2000 об както нютоните.

Нали знаеш приказката: Хората си купуват конски сили, а карат въртящ момент.

Мое мнение, без да искам да споря. Все пак караме различни мотори...

 

Май освен, че не си го карал нямаш ни най-малка представа какво е механичен компресор и конкретно как е реализиран в този мотор.

Само за инфо на твоя кенеф максималните нютони са малко преди 3000 оборота и не издържат и 1000 преди да паднат отвесно като еверест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма две мнения кой е по-добрият и приятен мотор. Да сравняваме 3.0 TFSI с 3.0TDI дори и би турбо е грешно, 3.0TFSI е много по-вървящ, приятен, звучи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво съм намерил за смъкването на въздуха, а и първо ще видим дали може да се променят сет пойнтите през Ваг-Кома.

https://www.youtube.com/watch?v=8rIs5CvG3DY

 

А колкото до темата бензин-дизел, пак едно клипче, което може да сте мернали:

https://www.youtube.com/watch?v=IuMs-uHYG8I

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свалянето ти трябва електрнонна система, например това - http://shop.vogtland.com/index.php/all-products/a6-typ-4g-4g1.html или това http://www.mtm-online.de/en/Audi/A6-C7/3-0-TFSI-220kW-300hp-quattro?FZID=a6c7220q&KIT=m-2a6fct-25/20

 

За клипчетата е ясно реалността е съвсем друга, и човека говори за тунинг, там бензина с инвестиция от 1500-2000евро е близо до 500кс. И прави под 10 сек 100-200. Ремапнат Битди му трбява към 13-14 разликата е доста сериозна. Сток са им изравнени силите писали сме го и коментирали нееднократно.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май освен, че не си го карал нямаш ни най-малка представа какво е механичен компресор и конкретно как е реализиран в този мотор.

Само за инфо на твоя кенеф максималните нютони са малко преди 3000 оборота и не издържат и 1000 преди да паднат отвесно като еверест.

Еми не ме интересува бензина, затова....

Ама ти пък грам идея си нямаш от "моя кенеф" така че по-добре се спри, че спамиш...

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че бензина не те интересува вече е друга приказка, явно 1-2литра на 100 са ти по-важни от динамиката.

Ако смяташ, че пише глупости покажи графика на твоя мотор за да видим, как са разпределени НМ спрямо оборотите. Подозирам че е повече от прав, да не говорим за лаг-а който с графика, няма как да покажеш.

Не на последно място крайното число на Битди е 4.09 спрямо 2.52 при Stronic TFSI ако ти говори нещо. Казано по-просто по-добре да имаш 400нм от 2000 до 7000рпм-а, отколкото да имаш пик 800нм но при ограничител под 5000 да са 4хх. Мощността , ака конските сили са функция от оборотите и въртящия момент(без да изпадаме в детайли за предавателно число). Сам по себе си НМ нищо не са, двигателя на един ТИР има над 3500нм но в диапазона 1200-1400rpm-a (гат споолне турбото;)) ) оборота и ограничител под 1900 с 1/2 от тях близо, дори сложен в купе на 2 колела няма да ускорява по-бързо от двигател с 300-400нм и поддържащ ги до малко над 8000 оборота, просто мощността ще е съизмерима. А разликата в масите няма, как да се компенсира, която пък влияе на център на тежестта, спиране управление и т.н.

Но всеки си има право на мнение...било то и грешно.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че бензина не те интересува вече е друга приказка, явно 1-2литра на 100 са ти по-важни от динамиката.

Разликата трябва да е по-голяма - от типа на 3-4 литра, т.е. около 40-50% повече.

Една груба сметка, която си направих сега набързо - при 20к км годишно, това са около 600литра или 1200лв повече годишно (при цени от бензиностанция:)). При 5 години средно за притежание на един автомобил това са 5-6к лева разлика в разхода на дизела и бензина.

Предвид началната цена (в момента), частите (в момента) и цените на колите, вариращи в огромни граници (в момента) е безмислено да се купува дизел.

А дизела продължава да е тежък (независимо от подобренията, които са направили в това поколение), като разликата по каталог е близо 100кг, добавени основно пред предната ос. От това страда окачване, спирачки, гуми, поведение.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля, че има човек, който ако му е еднакво евтино да кара бензин или дизел като разход на гориво би предпочел дизела.

Всичко друго е успокояване - нютон метри... или какво ли още не.

Абсолютно съвършенство - http://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-s-line-3-0-tfsi-qu-s-tronic-glassd-b-o-leder-neutraubling/213187215.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не си прав robobug средните разлики са в този порядък в града може при определени условия да стане 3-4 л извън трябва да се подържа 180 200 да стане такава ралика.

Имам достатъчно опит с моторите за да знам какво пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не се кефите на колите си ами си мерите пишките ? :)

+1

 

Освен това личната преценка и усещане е субективно. На мен ми харесва едно, на DStealth друго. Къде пише кое харесване и усещане е вярното, баси. И как прецени, че моето мнение е грешно....  :stupid: Изписа един куп техн. данни и цифри без НИКОЙ да е започнал да спори или пита. Шпека влезе с бутонките, без хал хабер да има и се почувствах длъжен да му отговоря в негов стил. Не е редно човек да прави бързи заключения за някой или нещо което не познава, щото да не се черви после...

Това, че не ме интересува бензина си е мое право. Ми аз и мтел ги мразя и не ме интересуват. Ся кво, ще почнете да ме убеждавате, че са по-добри от теленор ли?

Аре нема нужда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не си прав robobug средните разлики са в този порядък в града може при определени условия да стане 3-4 л

Това може само да ме радва......но досега практиката е показала, че разхода на бензиновия (6+ цилиндров) мотор варира в по-широки граници от дизеловия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варира разбира се, то и няма как да не варира(двигател с по-ниско КПД и по-голям работен диапазон). Говорим за средни ~2л а не за 40-50% както ги смяташ. Ако в тези сметки отчетеш, че цената на бензина е няколко стотинки по-ниска и сложиш някоя и друга добавка към дизела, разликата още повече се стопява. Дай ако искаш като сме почнали с бакалските сметки :) да обсъдим разликата в цените на консумативите или че VAG ползват една и съща кутия(в случая BiTdi e изключение с ZF8) предаване, окачване, дискове, накладки, къде се сменят и чупят повече при кола с 450-550нм или при дизел с 600-800(след ремап) и константна разлика в теглата към 150кг.

 

Че гори повече гори, но разликата е пренебрежима спрамо вървенето, респонс, завивиане, спиране и като цяло пътно поведение спрямо дизеловия аналог като + е възможността за по-висока крайна мощност след ремап и т.н. всеки си преценява дали си струва разбира се, но доводите, които се изтъкват са просто оправдания.

Както смело мяташ 3-4 литра надолу, ако искаш ми покажи 2т автомобил 4*4 автомат ,255 гуми, които ще гори 2.5-3.5л на 100 :) Щото моя може да си постигне каталожния:

bIYPoP1.jpg

 

Passi тук не говорим за рентабилни и кой е по-ефективния двигател, мисля че е ясно ако беше прочел преди да пишеш. Ако търсенето на поддържане на константна скорост беше най-важното при леките автомобили, нямаше да има повече от 3-4цил дизели, нали ?

 

Edit: Raino много точно го е написал последните две менения, само не знам защо си все трактор...дано бързо го продадеш на някой любител на "икономията"  и НМ-те :)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста верни неща се изписаха, аз също съм за бензина, ноооо нека бъдем реалисти и да говорим за разхода такъв какъвто е.

3.0TFSI с пълноценно каране градско е 14+ , на дълго е 10+ . Ако се поддържа скорост 180 и нагоре разходът е 14+.

При 3.0TDI градското е 10-11, трудно 12, на дълно е до 8, а с караме над 180-200 не стига 10.

Да, за бензина съм, не ми пречи че харчи доста повече, но объркваме хората като се пишат неща, които не са точно така.

Може да се постигне каталожния разход, но с лазене, затова и написах, че това е разхода с пълноценно каране. Карал

съм не една или две, говорил съм с хора, имам и доста клиенти в сервиза, така че съм сигурен в написаните данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E хайде сега и по дизелски почна 180-200 не стигал 10 :)

При крайности, както писах може да достигне цитираните 3-4л разлика дори да ги надскочи. Реално при нормална употреба разликата средно се събира в споменатите 2л. Все пак сравняваш двигатели с почти 100% разлики в мощностите, нормално като се използват да нараства и разхода, тая енергия трбява да дойде от някъде, ако цитираш стокови фигури за 245кс мотора, a битди си е по-лаком. Там където 3тди стигне 10 градско 3тфси(ремапната) ще е под 13 ;)

Много ми се иска някой да ми покаже с моята кола извънградски 14+ без да обере мантинелите до Бургас :))

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Congo щото в тоя клас в ЕУ пазара е 9/1 с полза на дизела и щото комбитата са на по 50-100к годишно и има повече профит да се продават милионниците нов внос, просто е ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...