kustureca Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Не бързай със смяна. Замери го на колко волта е незапалена и след това я палнИ, да видиш с колко го зарежда. Ако не е карана редовно преди теб, е напълно възможно да е клекнал (което е напълно отстранимо, при липса на проблем).Акумулатора има ток да убива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Важно е под товар, колко е убийствен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kustureca Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 (Редактирано) Не работещ е 13.2 волтаРаботещ е 14.4 волтаАко откача акумулатора дали ще помогне или ще се забъркам повече? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 31 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 (Редактирано) Това, не е товар. Товар се мери с товарна вилка или специализиран инструмент. Там може да падне и под 10 при тези показатели, които споменаваш, няма гаранция...Не го откачай. Редактирано 31 Януари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kustureca Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 (Редактирано) Благодаря, ама треа да видя някой който знае , че товарна вилка нищо не ми говори... малко съм бос тук Цитиране на предходно мнение! Редактирано 31 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Айде и аз се метнах на 4G, невероятна кола, не съм очаквал, че ще е толкова хубав екземпляра, който взех. Малко му е моторчето, но пък екстрите са си доста за колата и дава смешен разход... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 2.0 tdiЪпдейтна ли MMI и Картите, Ники(Congo) може да помогне с High-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Снимки тия дни ще кача. Като я обслужа тия дни ще се захвана с ММИ и навиту Много тихо трака, дюлзите са соленоидни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) 3.2 на какво купе, Ники ? Редактирано 10 Февруари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Айде и аз се метнах на 4G, невероятна кола, не съм очаквал, че ще е толкова хубав екземпляра, който взех. Малко му е моторчето, но пък екстрите са си доста за колата и дава смешен разход...Браво Стефчо,със здраве да си я караш!Мини да я видя или аз ще мина тия дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) CALA мотора е хубав, може да видиш и Q5 там сякаш има по-голям избор с него CALB се води 270кс.Ако решиш по-сериозно, пусни тема в правилния раздел да гледаме и теглим локуми. Редактирано 10 Февруари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Моя е CGLC, но не е флашван още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Странен човек си ти, защо ти е 2.0ка мотор на това купе..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 250кс му стигат на Стрфчо Честито!Само масло и гориво!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Беден съм за 3.0tdi на 4G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Колата има стъклен таван, но с копчето успявам да отворя само предната част, така ли е по-принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Я кажете 2.0 Тфси, пак ли е лишено от квадро при С7 или го има, защото намирам в една аутодата, че в комби вариант с 252к.с. версията ,трябва да има 4х4 комбинация със С-троник...До колко е вярно обаче ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 252кс има Quattro при А6 и a при А7 е единствения с предно ако не броим ултра-та, но са след ФЛ на 4G от 2015 год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Тия коне са много измислени на новите коли, сигурно на 0м надморска и 15 градуса навън са мерени на стенд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Що, да не си ги мерил ?Иначе евро6 трбява да се спират саждите, предполагам разбираш, от къде идват проблемите А и 2л дизел на А6 авант...колкото и да надува турбенцето в тея 200-300 РПМ след това пада, няма кой да компенсира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Турбото е достатъчно голямо на всички евро5/6 мотори и работят на бедна смес. Махнеш ли ДПФ можеш да налееш много гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Ясно не си я мерил И като налееш, какво постигаш, освен сажди и евентуално пик на мощността преди 4к оборота ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Хич не ми дреме за саждите, мотора почва да дърпа на 1600 оборота и ще дърпа до 4400 оборота, зависи как я направя, но ме е страх да не излезнат биелите през картера. Но в момента колата се продава и не пипам нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Турбото ти споолва малко по-късно, но за да го разбереш трбява да я измериш. Иначе терминът не е "дърпа", а "тъпче" за повишение на мощността в целия работен диапазон от 40-50кс 2000-4500Това за саждите е без коментар...предполагам имаш деца ? Дай кажи, какво имаше предвид с това мнение: Тия коне са много измислени на новите коли, сигурно на 0м надморска и 15 градуса навън са мерени на стенд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts