Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Не бързай със смяна. Замери го на колко волта е незапалена и след това я палнИ, да видиш с колко го зарежда. Ако не е карана редовно преди теб, е напълно възможно да е клекнал (което е напълно отстранимо, при липса на проблем).

Акумулатора има ток да убива :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не работещ е 13.2 волта

Работещ е 14.4 волта

Ако откача акумулатора дали ще помогне или ще се забъркам повече?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, не е товар. Товар се мери с товарна вилка или специализиран инструмент. Там може да падне и под 10 при тези показатели, които споменаваш, няма гаранция...

Не го откачай.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ама треа да видя някой който знае , че товарна вилка нищо не ми говори... малко съм бос тук:)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Айде и аз се метнах на 4G, невероятна кола, не съм очаквал, че ще е толкова хубав екземпляра, който взех. Малко му е моторчето, но пък екстрите са си доста за колата и дава смешен разход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки тия дни ще кача. Като я обслужа тия дни ще се захвана с ММИ и навиту :) Много тихо трака, дюлзите са соленоидни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз се метнах на 4G, невероятна кола, не съм очаквал, че ще е толкова хубав екземпляра, който взех. Малко му е моторчето, но пък екстрите са си доста за колата и дава смешен разход...

Браво Стефчо,със здраве да си я караш!Мини да я видя или аз ще мина тия дни :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CALA мотора е хубав, може да видиш и Q5 там сякаш има по-голям избор с него CALB се води 270кс.

Ако решиш по-сериозно, пусни тема в правилния раздел да гледаме и теглим локуми.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колата има стъклен таван, но с копчето успявам да отворя само предната част, така ли е по-принцип?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете 2.0 Тфси, пак ли е лишено от квадро при С7 или го има, защото намирам в една аутодата, че в комби вариант с 252к.с. версията ,трябва да има 4х4 комбинация със С-троник...До колко е вярно обаче ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия коне са много измислени на новите коли, сигурно на 0м надморска и 15 градуса навън са мерени на стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що, да не си ги мерил ?

Иначе евро6 трбява да се спират саждите, предполагам разбираш, от къде идват проблемите ;)

А и 2л дизел на А6 авант...колкото и да надува турбенцето в тея 200-300 РПМ след това пада, няма кой да компенсира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е достатъчно голямо на всички евро5/6 мотори и работят на бедна смес. Махнеш ли ДПФ можеш да налееш много гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не ми дреме за саждите, мотора почва да дърпа на 1600 оборота и ще дърпа до 4400 оборота, зависи как я направя, но ме е страх да не излезнат биелите през картера. Но в момента колата се продава и не пипам нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото ти споолва малко по-късно, но за да го разбереш трбява да я измериш. Иначе терминът не е "дърпа", а "тъпче" за повишение на мощността в целия работен диапазон от 40-50кс 2000-4500

Това за саждите е без коментар...предполагам имаш деца ? 

Дай кажи, какво имаше предвид с това мнение:

 

Тия коне са много измислени на новите коли, сигурно на 0м надморска и 15 градуса навън са мерени на стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...