Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Аз няколко пъти съм писал из темите. Докато карах 4F ходих да карам една А7 3.0 TFSI. Реално слязох от дизела и се качих на бензина. Разликата е брутална. Излязохме на магистралата. Бензина след 3000 оборота дърапеше много здраво. При потеглянето дизела се усеща по-мощен, но до към 2800 оборота. След това бензина яко дърпа. Не знам колко, често си сменяте колите, но аз примерно вземам една 3-4 годишна и я карам до към 8-9 годишна или средно 5 години. Разходите за дизела ще са много повече...като почнеш от DPF, Кулери, Дюзи, Помпа високо налягане, които са възлови неща + качеството на нафтата ни спомага доста. При бензина нямаш нищо за чупене освен един "чаржър". Разхода на гориво е както Райно го е казал. С евро 6 на дизела разхода може да е паднал доста. Аз  на евро 4 имах средно 8/100 на извънградско и 12-14 в града, но дизела в градски условия го съсипваш при постоянно каране на студен двигател. Тръгни спри и не постоянна темп на двигателя скапва дизела, колкото и нов да е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хубаво е, че има хора, които знаят, какво искат.  :zustimm:

 

Ей на и аз в момента знам, че искам V8T ама жента не е на същото мнение, но при нея го отдавам на техническа некомпетентност и знания..поне не е заради расхода  :))

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че отдавна е спряла да вярва, че е истински, а ако сега мине това оправдание догодина ще трябва стареца да носи съизмерими като стойност подаръци в обратна посока...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че има хора, които знаят, какво искат.  :zustimm:

 

Ей на и аз в момента знам, че искам V8T ама жента не е на същото мнение, но при нея го отдавам на техническа некомпетентност и знания..поне не е заради расхода  :))

 

Бая време ти трябваше.

Еми не ме интересува бензина, затова....

Ама ти пък грам идея си нямаш от "моя кенеф" така че по-добре се спри, че спамиш...

Имам си, дори с великия ти ремап при Креватора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, я ме светнете, че тук нещо се обърках. Гледам 3.0 TFSI и се пуля...Има 2 версии - 300 коня и 310 коня, като първата се слага до средата на 2012 или само на първите модели, след това се заменя с 310 коня. Каква е разликата и що така правят от ауди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я мен някой да ме светне,новата А8/Д4/ има ли с 3.0ТФСИ ? И дали 4.2ФСИ-то ще върви доволно?Аз съм си твърдо и само за бензин...оглеждам се за А8/2011-2012/..карах 4.2ТДИ и много ми допадна как върви,ама си ме тегли за бензин .3.0ТФСИ не съм карал и 4.2ФСИ не съм,та не мога да ги сравня :stupid: Предпочитам бензин с турбо разбира се.Колегата ДСтелт може мисля да каже това-онова./между другото колега,номера на А-7цата с 79 ли почва?/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, я ме светнете, че тук нещо се обърках. Гледам 3.0 TFSI и се пуля...Има 2 версии - 300 коня и 310 коня, като първата се слага до средата на 2012 или само на първите модели, след това се заменя с 310 коня. Каква е разликата и що така правят от ауди?

Здравей, имат минимални разлики по кодовете 300 и 310 се произвеждат паралелно за ЕУ и УСА . http://vag-codes.info/files/engines/audi-engines.pdf

Тук може да видиш кодовете. Иначе като възможности за тунинг всичко след CGWA които първия такъв мотор с компресор нещата са много изравнени(просто някой са по-дефорсирани сток, за да има дизелова конкуренция при продажбите), тук може да погледнеш, че разичните версии(272-290-300-310-333pk)  са под общ знаменател.

А я мен някой да ме светне,новата А8/Д4/ има ли с 3.0ТФСИ ? И дали 4.2ФСИ-то ще върви доволно?Аз съм си твърдо и само за бензин...оглеждам се за А8/2011-2012/..карах 4.2ТДИ и много ми допадна как върви,ама си ме тегли за бензин .3.0ТФСИ не съм карал и 4.2ФСИ не съм,та не мога да ги сравня :stupid: Предпочитам бензин с турбо разбира се.Колегата ДСтелт може мисля да каже това-онова./между другото колега,номера на А-7цата с 79 ли почва?/.

Да, има 3тфси в Д4, сток е по-бавен от 4.2фси след ремап е доста по-динамичен. Разхода мисля е ясно м/у двата в чия полза е. Покарай ги и двата и прецени, просто keep in mind че след ремап и смяна на ролка 3тфси става съвсем, съвсем друг мотор. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174590&page=89#entry2521124

А и бензина не е с турбо, а е с роторен компресор Eaton TVS1320(a.k.a Supercharger) с доста голям запас, малко материал за четене

Номера ми не почва със 79, по скоро с 82 :)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си сменях предните датчици за ниво на фаровете и въздушното окачване.Заиграхме се с Вак ком-а и действително има как да си правиш колата да е висока по твои вкус.Не е особено лесно, 4-4 стъпки са, но резултатът е чудесен.Който иска да казва ще му помагам с инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият даваше грешка чат-пат и колата отпред не едеше както трябва.Реших да сменя и двата, с оригинални разбира се.След това се заиграх малко да я сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Как мога да накарам страничните огледала да НЕ се прибират при заключване.

 

Замръзват и понякога се отварят/затварят на половината, страхувам се да не се прецакат нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз!

А7-цата ме остави пред офиса.....

Пластмаса на скоростната кутия се строши от старост и маслото се изля. Добре че станало минути предо да спра и със ниска скорост ......

Огледайте добре дали вашите да здрави. Директно оставаш на пътя. Колата е на 200К км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Нещо не съм доволен от кутията.

Колата е 2011, 3.0 TDI

Кажете какво да проверя, за да разбера има ли смисъл да ходя да ъпдейтвам софт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не съм доволен от кутията.

Колата е 2011, 3.0 TDI

Кажете какво да проверя, за да разбера има ли смисъл да ходя да ъпдейтвам софт?

Не си доволен от кутията като начин на работа или усещаш, че има технически проблем ?

 

 

Тъй като си водя така да се каже статистика... на колко километра за пръв път сте имали проблем със S tronic-a ?

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се намира в Техническия раздел на форума, за останалите неща си има Тунинг раздел!

При следващо нарушаване на правилата ще се налага БАН!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че реагира бавно, мести предавките мудно.

Не става въпрос за технически проблем, по-скоро за поведение.

Карам на комфорт.

От изключен двигател старт-стоп, понякога потегля твърде рязко.

Ей такива неща

Не е нещо фатално, просто ми се иска да проверя дали е с актуален софтуер

Колата е на 178к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...