sky Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Аз няколко пъти съм писал из темите. Докато карах 4F ходих да карам една А7 3.0 TFSI. Реално слязох от дизела и се качих на бензина. Разликата е брутална. Излязохме на магистралата. Бензина след 3000 оборота дърапеше много здраво. При потеглянето дизела се усеща по-мощен, но до към 2800 оборота. След това бензина яко дърпа. Не знам колко, често си сменяте колите, но аз примерно вземам една 3-4 годишна и я карам до към 8-9 годишна или средно 5 години. Разходите за дизела ще са много повече...като почнеш от DPF, Кулери, Дюзи, Помпа високо налягане, които са възлови неща + качеството на нафтата ни спомага доста. При бензина нямаш нищо за чупене освен един "чаржър". Разхода на гориво е както Райно го е казал. С евро 6 на дизела разхода може да е паднал доста. Аз на евро 4 имах средно 8/100 на извънградско и 12-14 в града, но дизела в градски условия го съсипваш при постоянно каране на студен двигател. Тръгни спри и не постоянна темп на двигателя скапва дизела, колкото и нов да е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 (edited) Хубаво е, че има хора, които знаят, какво искат. Ей на и аз в момента знам, че искам V8T ама жента не е на същото мнение, но при нея го отдавам на техническа некомпетентност и знания..поне не е заради расхода ) Edited December 6, 2015 by DStealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Лошото е че отдавна е спряла да вярва, че е истински, а ако сега мине това оправдание догодина ще трябва стареца да носи съизмерими като стойност подаръци в обратна посока... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitsiderov Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Хубаво е, че има хора, които знаят, какво искат. Ей на и аз в момента знам, че искам V8T ама жента не е на същото мнение, но при нея го отдавам на техническа некомпетентност и знания..поне не е заради расхода ) Бая време ти трябваше.Еми не ме интересува бензина, затова....Ама ти пък грам идея си нямаш от "моя кенеф" така че по-добре се спри, че спамиш...Имам си, дори с великия ти ремап при Креватора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sky Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 Пичуе, я ме светнете, че тук нещо се обърках. Гледам 3.0 TFSI и се пуля...Има 2 версии - 300 коня и 310 коня, като първата се слага до средата на 2012 или само на първите модели, след това се заменя с 310 коня. Каква е разликата и що така правят от ауди? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen sf Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 А я мен някой да ме светне,новата А8/Д4/ има ли с 3.0ТФСИ ? И дали 4.2ФСИ-то ще върви доволно?Аз съм си твърдо и само за бензин...оглеждам се за А8/2011-2012/..карах 4.2ТДИ и много ми допадна как върви,ама си ме тегли за бензин .3.0ТФСИ не съм карал и 4.2ФСИ не съм,та не мога да ги сравня Предпочитам бензин с турбо разбира се.Колегата ДСтелт може мисля да каже това-онова./между другото колега,номера на А-7цата с 79 ли почва?/. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 10, 2015 Report Share Posted December 10, 2015 (edited) Пичуе, я ме светнете, че тук нещо се обърках. Гледам 3.0 TFSI и се пуля...Има 2 версии - 300 коня и 310 коня, като първата се слага до средата на 2012 или само на първите модели, след това се заменя с 310 коня. Каква е разликата и що така правят от ауди?Здравей, имат минимални разлики по кодовете 300 и 310 се произвеждат паралелно за ЕУ и УСА . http://vag-codes.info/files/engines/audi-engines.pdfТук може да видиш кодовете. Иначе като възможности за тунинг всичко след CGWA които първия такъв мотор с компресор нещата са много изравнени(просто някой са по-дефорсирани сток, за да има дизелова конкуренция при продажбите), тук може да погледнеш, че разичните версии(272-290-300-310-333pk) са под общ знаменател.А я мен някой да ме светне,новата А8/Д4/ има ли с 3.0ТФСИ ? И дали 4.2ФСИ-то ще върви доволно?Аз съм си твърдо и само за бензин...оглеждам се за А8/2011-2012/..карах 4.2ТДИ и много ми допадна как върви,ама си ме тегли за бензин .3.0ТФСИ не съм карал и 4.2ФСИ не съм,та не мога да ги сравня Предпочитам бензин с турбо разбира се.Колегата ДСтелт може мисля да каже това-онова./между другото колега,номера на А-7цата с 79 ли почва?/.Да, има 3тфси в Д4, сток е по-бавен от 4.2фси след ремап е доста по-динамичен. Разхода мисля е ясно м/у двата в чия полза е. Покарай ги и двата и прецени, просто keep in mind че след ремап и смяна на ролка 3тфси става съвсем, съвсем друг мотор. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174590&page=89#entry2521124А и бензина не е с турбо, а е с роторен компресор Eaton TVS1320(a.k.a Supercharger) с доста голям запас, малко материал за четенеНомера ми не почва със 79, по скоро с 82 Edited December 10, 2015 by DStealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen sf Posted December 10, 2015 Report Share Posted December 10, 2015 Мерси! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted December 11, 2015 Author Report Share Posted December 11, 2015 Вчера си сменях предните датчици за ниво на фаровете и въздушното окачване.Заиграхме се с Вак ком-а и действително има как да си правиш колата да е висока по твои вкус.Не е особено лесно, 4-4 стъпки са, но резултатът е чудесен.Който иска да казва ще му помагам с инфо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted December 11, 2015 Author Report Share Posted December 11, 2015 Единият даваше грешка чат-пат и колата отпред не едеше както трябва.Реших да сменя и двата, с оригинални разбира се.След това се заиграх малко да я сваля. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka359 Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 Здравейте. Как мога да накарам страничните огледала да НЕ се прибират при заключване. Замръзват и понякога се отварят/затварят на половината, страхувам се да не се прецакат нещо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Има го в менюто на колата, малко наизсуст пиша, че не е пред мен но тук трбява да е потърси го Car menu > Central Locking > mirrors Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Да се похваля и аз!А7-цата ме остави пред офиса.....Пластмаса на скоростната кутия се строши от старост и маслото се изля. Добре че станало минути предо да спра и със ниска скорост ......Огледайте добре дали вашите да здрави. Директно оставаш на пътя. Колата е на 200К км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted December 13, 2015 Author Report Share Posted December 13, 2015 Коя е тази пластмаса ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Утре ще видя за номер. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Да интересно е каква е тая пластмаса, че чак масло да се излее...какъв е мотора, трактор...вибрациЙ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 3.0тди 245кс ес троник. Мърка, като котенце! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Ясно значи от мъркането е . Кажи все пак каква е тази част, че чак пък остаряла на кола на 3-4 години...и да хвърля масло... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka359 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Колега DStealth благодаря . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola2012 Posted December 21, 2015 Report Share Posted December 21, 2015 Нещо не съм доволен от кутията.Колата е 2011, 3.0 TDIКажете какво да проверя, за да разбера има ли смисъл да ходя да ъпдейтвам софт? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitsiderov Posted December 21, 2015 Report Share Posted December 21, 2015 От какво по точно не си доволен? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted December 21, 2015 Author Report Share Posted December 21, 2015 (edited) Нещо не съм доволен от кутията.Колата е 2011, 3.0 TDIКажете какво да проверя, за да разбера има ли смисъл да ходя да ъпдейтвам софт?Не си доволен от кутията като начин на работа или усещаш, че има технически проблем ? Тъй като си водя така да се каже статистика... на колко километра за пръв път сте имали проблем със S tronic-a ? Edited December 21, 2015 by Raino Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 Темата се намира в Техническия раздел на форума, за останалите неща си има Тунинг раздел! При следващо нарушаване на правилата ще се налага БАН! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola2012 Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 Имам чувството, че реагира бавно, мести предавките мудно.Не става въпрос за технически проблем, по-скоро за поведение.Карам на комфорт.От изключен двигател старт-стоп, понякога потегля твърде рязко.Ей такива нещаНе е нещо фатално, просто ми се иска да проверя дали е с актуален софтуерКолата е на 178к км Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola2012 Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 еми точно за това говоряще се ходи в порше значи.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts