DLS Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Тая кола ще си я купи някой който вече има в колекцията си новички колела за 200-300к и нагоре. Много хора могат да си позволят много по 200к, иска се само малко фенщина и сделката е готова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_shady Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Тая кола няма да си я купи никой...лични грешни впечатления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 18 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 След 30-40 години ще стане, освен ако не му сложиш газова и да го товариш с буркани.Тоя къде я купи ще фърли топа след 40 години, освен ако не е като пеевски на 20 милионер:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) И тоя къде е купил първи Ван Гог или форд Т, отдавна е изгнил. Колите от линковете не се продават за да се карат.ПП: Някои Ора дават в пъти повече за една стъкленица алкохол -http://profit.bg/news/10-te-naj-skupi-uiskita-v-sveta/nid-104170.html Редактирано 18 Ноември 2015 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Тази РС-ка може след 20 години да доближи цената на това http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216178032&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&zipcode=&scopeId=C&categories=SportsCar&isSearchRequest=true&minPrice=50000&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&pageNumber=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Ся след две седмици това шпорт куатро ще цъфне у форума , не трябваше да го позказваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Тази РС-ка може след 20 години да доближи цената на това http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216178032&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&zipcode=&scopeId=C&categories=SportsCar&isSearchRequest=true&minPrice=50000&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&pageNumber=1тва е идеята на група форумни В4 оунъри за след неколко години а ти продаде твойта дееба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Честно казано, ако автора е навит за такова извращение, защо не помисли за РС6 и да се мъчи ръчка да я направи..за мен това е дъ ултимейт стаф..има в БГ за по 20-25к...като може да се търси и от Германия RS6 Plus с TUV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Да ти кажа под секрет че тия Б4-ки отдавна вече са под наблюдението на Сотбис....това Уркуатро е за бедните, богатите притежават Б4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) Честно казано, ако автора е навит за такова извращение, защо не помисли за РС6 и да се мъчи ръчка да я направи..за мен това е дъ ултимейт стаф..има в БГ за по 20-25к...като може да се търси и от Германия RS6 Plus с TUV Опедрацията не е много сложна и скоро ще бъде извършена на една кола, която докараха скоро с окотен хавтомат от талянско.Сложната част е фланеца-преходник.Звука е брутален... Редактирано 18 Ноември 2015 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 е как да е...осмачец :д..прелрасна кола..само ръчката й липсва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Автомата също ще й липсва после, аз някак си не мога да приема да се направи това нещо пък дори и да говорим точно за тоя автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Обобщено - с автомат зле, без автомат още по-зле. ПП Май има голям смисъл от по-новите автомати - 8 степенните ЗФ или ДСГ-тата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Автомата също ще й липсва после, аз някак си не мога да приема да се направи това нещо пък дори и да говорим точно за тоя автомат.Защо ще й липсва автомата :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Защото автомата прави много от усещането за класа в една кола. Може да върви малко по-малко, да не можеш да правиш резки движения с него образно казано, но всяко тръгни-спри и газ-спирачка стават мазно както отива на такъв клас кола пък била тя и по-бързичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 друг е въпроса кой и защо търси точно в RS-ки "мазен" вървеж, а не обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Сигурно на принципа на С8 и въздушното окачване, защо не направим отвън да е лимо пък вътре лагерна количка с керамичен съединител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 (Редактирано) не ти разбирам иронията, но за всяка измислица си има и купувач, така че и за "мазните" ""спортни"" коли ще се намери(и се намира).Лично аз не понасям автомат/и, независимо на какъв тип кола са сложени (е, като изключим екстазния дух и подобните му, но там нямам мнение ), мога да си превключвам повече от "мазно" и сам с дясната ръчица, нищо че се уморява в градО, преживявам го някак си. Редактирано 19 Ноември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 (Редактирано) Защо ще й липсва автомата :? Не съм сигурен дали няма да "липсва" и Физически, тоест ECU-то да си го търси. Неизвестните са доста, може би скоро ще получим проствещаване. Собственика е Форумист Иначе в момента и в Авариен режим само на 5-а пак е брутално ускорението на осмак с турбина. Редактирано 19 Ноември 2015 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Не съм сигурен дали няма да "липсва" и Физически, тоест ECU-то да си го търси.Няма да му липсва, ако има кой да му кажи да не го търси. Нека се разходи мотора до провинцията и после ще видиш колко не е вървяла с автомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Обобщено - с автомат зле, без автомат още по-зле. ПП Май има голям смисъл от по-новите автомати - 8 степенните ЗФ или ДСГ-тата.Най-малкото колите са по-бързи с тях, от колкото с ръчни кутии. Аз ръчка повече не бих си купил, освен ако не е стара кола.Тази РС-ка може след 20 години да доближи цената на това Никакъв шанс дори една пета да стигне от това и то ако се купи и се държи на малко километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Това е последния РС с ръчка да не забравяме... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 B7 също е ръчка и е бааааааяяяя по-добра кола. Но пак не е много специална и никога няма да държи подобна цена на нещо като Е30 М3 дори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Малко офф https://web.facebook.com/tobias.friedrich1/posts/989254684471358 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsetsik Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 (Редактирано) Колега, като човек, който беше изправен пред същия избор, мога да ти кажа аз какво направих след подробно проучване. РС-ката б5 е супер яка кола и много ме кефи, но като проверявах цените на частите бяха нещо от сорта на 1000лв за ангренаж, дисковете предни бяха към 1600лв, ако е заминал някой амортисьор и нещо дрго изкочи и си ебаси парите назад. Другият проблем, че няма много афтърмаркет части за тях и нямаш много опции за части. Имаш 2 турбини, което означава и ако и двете нещо не са ок, цената пак няма да е супер малка. Та мислех мислех и си купих Subaru Impreza WRX STI 2004-та година, абсолютно сток на 100к километра, реални. Афтърмаркет части дал господ, една турбина, много здрава кола. Карам си я всеки ден и е ебаси кефа, ускорява от 0 - 100 за 5.4 и градско в София със задръстванията ми дава 14, но съм я докарвал и до 22. Та моя съвет към теб е следния: Subaru Impreza WRX STI или Mitsubishi Lancer Evolution (8,9). Единствената забележка е, че ако е субару трябва да е 2.0 двигател, не 2.5, че тези 2.5 са пълни боклуци Редактирано 4 Декември 2015 от tsetsik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts