Jump to content

Recommended Posts

Тая кола ще си я купи някой който вече има в колекцията си новички колела за 200-300к и нагоре. Много хора могат да си позволят много по 200к, иска се само малко фенщина и сделката е готова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

След 30-40 години ще стане, освен ако не му сложиш газова и да го товариш с буркани.

Тоя къде я купи ще фърли топа след 40 години, освен ако не е като пеевски на 20 милионер:-)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тоя къде е купил първи Ван Гог или форд Т, отдавна е изгнил. Колите от линковете не се продават за да се карат.

ПП: Някои Ора дават в пъти повече за една стъкленица алкохол -http://profit.bg/news/10-te-naj-skupi-uiskita-v-sveta/nid-104170.html

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва е идеята на група форумни В4 оунъри за след неколко години :hilezh:

а ти продаде твойта дееба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, ако автора е навит за такова извращение, защо не помисли за РС6 и да се мъчи ръчка да я направи..за мен това е дъ ултимейт стаф..има в БГ за по 20-25к...като може да се търси и от Германия RS6 Plus с TUV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа под секрет че тия Б4-ки отдавна вече са под наблюдението на Сотбис....

това Уркуатро е за бедните, богатите притежават Б4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, ако автора е навит за такова извращение, защо не помисли за РС6 и да се мъчи ръчка да я направи..за мен това е дъ ултимейт стаф..има в БГ за по 20-25к...като може да се търси и от Германия RS6 Plus с TUV

 

Опедрацията не е много сложна и скоро ще бъде извършена на една кола, която докараха скоро с окотен хавтомат от талянско.Сложната част е фланеца-преходник.

Звука е брутален...

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата също ще й липсва после, аз някак си не мога да приема да се направи това нещо пък дори и да говорим точно за тоя автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщено - с автомат зле, без автомат още по-зле.

 

 

ПП Май има голям смисъл от по-новите автомати - 8 степенните ЗФ или ДСГ-тата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата също ще й липсва после, аз някак си не мога да приема да се направи това нещо пък дори и да говорим точно за тоя автомат.

Защо ще й липсва автомата :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото автомата прави много от усещането за класа в една кола. Може да върви малко по-малко, да не можеш да правиш резки движения с него образно казано, но всяко тръгни-спри и газ-спирачка стават мазно както отива на такъв клас кола пък била тя и по-бързичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно на принципа на С8 и въздушното окачване, защо не направим отвън да е лимо пък вътре лагерна количка с керамичен съединител? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти разбирам иронията, но за всяка измислица си има и купувач, така че и за "мазните" ""спортни"" коли ще се намери(и се намира).

Лично аз не понасям автомат/и, независимо на какъв тип кола са сложени (е, като изключим екстазния дух и подобните му, но там нямам мнение :hilezh: ), мога да си превключвам повече от "мазно" и сам с дясната ръчица, нищо че се уморява в градО, преживявам го някак си.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще й липсва автомата :?

 

Не съм сигурен дали няма да  "липсва" и Физически, тоест ECU-то да си го търси.

 

Неизвестните са доста, може би скоро ще получим проствещаване. Собственика е Форумист :)

 

Иначе в момента и в Авариен режим само на 5-а пак е брутално ускорението на осмак с турбина.

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали няма да  "липсва" и Физически, тоест ECU-то да си го търси.

Няма да му липсва, ако има кой да му кажи да не го търси. Нека се разходи мотора до провинцията и после ще видиш колко не е вървяла с автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщено - с автомат зле, без автомат още по-зле.

 

 

ПП Май има голям смисъл от по-новите автомати - 8 степенните ЗФ или ДСГ-тата.

Най-малкото колите са по-бързи с тях, от колкото с ръчни кутии. Аз ръчка повече не бих си купил, освен ако не е стара кола.

Тази РС-ка може след 20 години да доближи цената на това

 

Никакъв шанс дори една пета да стигне от това и то ако се купи и се държи на малко километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B7 също е ръчка и е бааааааяяяя по-добра кола. Но пак не е много специална и никога няма да държи подобна цена на нещо като Е30 М3 дори. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, като човек, който беше изправен пред същия избор, мога да ти кажа аз какво направих след подробно проучване. РС-ката б5 е супер яка кола и много ме кефи, но като проверявах цените на частите бяха нещо от сорта на 1000лв за ангренаж, дисковете предни бяха към 1600лв, ако е заминал някой амортисьор и нещо дрго изкочи и си ебаси парите назад. Другият проблем, че няма много афтърмаркет части за тях и нямаш много опции за части. Имаш 2 турбини, което означава и ако и двете нещо не са ок, цената пак няма да е супер малка. Та мислех мислех и си купих Subaru Impreza WRX STI 2004-та година, абсолютно сток на 100к километра, реални. Афтърмаркет части дал господ, една турбина, много здрава кола. Карам си я всеки ден и е ебаси кефа, ускорява от 0 - 100 за 5.4 и градско в София със задръстванията ми дава 14, но съм я докарвал и до 22. Та моя съвет към теб е следния: Subaru Impreza WRX STI или Mitsubishi Lancer Evolution (8,9). Единствената забележка е, че ако е субару трябва да е 2.0 двигател, не 2.5, че тези 2.5 са пълни боклуци

Редактирано от tsetsik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...