Jump to content

Въпроси относно A6 C5 и А8 D2


Recommended Posts

Здравейте, колеги. Преди месец и половина ми откраднаха б-5 цата и скоро ще трябва да се ориентирам към нещо друго. От 2007 карам Ауди(бях с Б4 АБТ преди него) и не искам да се разделям с марката, защото съм й фен. Колата ми беше б5 1,9тди/11.1999 S-line с ремап. Перфектна отвсякъде - технически, както и салон и външност. Динамиката също ми допадаше много, а и не на последно място разхода на гориво. Поради неприятната ситуация не искам да си купувам същия модел вече. Започнах да се ориентирам към по-големите модели с атмосферни двигатели - 2.4, 2.8, които евентуално да се карат на газ. Като критерии искам колата да е след 2000г. Ще се радвам да споделите мнение дали е огромна разликата в цената на поддръжката между посочените 2 модела - говоря за ходова част и двигатели. Ясно ми е, че всичко е строго индивидуално и зависи от конкретната кола в какво състояние е. Но все пак ще се радвам да споделите впечатления. Изобщо тези двигатели съпоставими ли са с динамиката на ТДИ мотора, който съм карал досега.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два различни класа автомобили> като знам каква е разликата между В5 и С5 (а4 и а6), ако е такава разликата при А6-А8 ...

 

1.8Т 180кс е ... 180кс миксер. Няма никой преди 3000 оборота, извънградско бучи. Трябва му настъпване за да върви адекватно и в комплект с куатро и по-тежкото купе 15-16 градско на газ няма да са нещо неочаквано. Ако имаш мерак за тунинг - това е мотора за теб. Ако не ... ми 2.8 е доста спънат. Най-добрия двигател за това купе е 2,7Т, евентуално 4.2 V8.
При А8цата ... там само 4.2. Всичко друго е бавно. Разход 20 градско газ.

Поддръжката - смятам че е абсолютно еднаква за А4 и А6 с 1.8Т. Вече V образните мотори са маааалко по-скъпи за издръжка. Мааалко, щото пълното обслужване на 1.8Т АЕБ на 4-ката, като матеряли ми струваше 350-360лв, а на 2.7Т е 420-430, като говоря за Конти Тех ролки и ремъци и водна помпа.

Ся естествено при 6ците има + 2 свещи, + 3л масло, + 1 комутатор, +2 бобини, +1 глава и тн.

 

При V моторите драма е често гарнитура капаци на клапаните, т.нар тапи, които са от зад на главите и капят масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между А8 и А6 е по-голяма от А4 и А8 като разликата в поддръжката е много по-малка от тази в качеството. V-образните 5 клапанови мотори са доста сходни за поддръжка. 8-ака е +2 свещи, +2 бобини + 2 л масло. Ролките и ремъците са почти еднакви на 2.8 30V и V8 40V / 3.7 или 4.2/. Разлика в разхода извънградско на А8 между 2.8, 3,7 и 4.2 няма голяма +- 1 л. В града е +- 2л.  Окачването е еднакво скъпо на всичките. При А6 има  китайски комплекти за 300 лв....но това вече ти решаваш дали да сложиш. По електрониката са еднакви. Комфортът на А8-цата е несравним. 

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между А8 и А6 е по-голяма от А4 и А8 като разликата в поддръжката е много по-малка от тази в качеството.

 

Това пък как го реши?

По кое се различава А8 повече от А6 и по-малко от А4?

Искаш да кажеш, че А4 и А8 са по-качествено направени от А6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Meжду другото пропуснах да спомена и за двигателя 1,8/180к.с. на С5. Ако имате отзиви за него ще се радвам да ги чуя.

Аз съм с този мотор /куатро + ръчка/. Колата се носи много приятно. Върви достатъчно за безопасно изпреварване извън града. Комфортна е до към 150 след това наистина има бучене, но с радио всичко е точно. При мен леко са провиснали предните врати и от там шума се увеличава след 150. Разхода ми градско в софия е 15-18 л / газ. Извънградско при каране по ограниченията е 8л, а при магистрално каране 140/150 с 4 човека и фул багажник е 12 литра. За мен е много приятна кола на фона на експлоатационните разходи. Взех я преди 8-9 месеца и около 20 000 км за сега нищо не съм правил. Не ми гори масло. Леко хлопа някой носач, но след зимата ще го направя. Ориентирал си се правилно за А6, като най-важната екстра е ясна - куатро. По интериора много кофти се нагъва таблото от жегата в краищата + дръжките се белят, FIS дисплея се предава и става на ленти. Наясно си щом си карал А4. При куатро версиите , че окачването е по-стегнато и вози маааалко по-спортно и се чувства по сигурна по завои и с по-висока скорост.

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък как го реши?

По кое се различава А8 повече от А6 и по-малко от А4?

Искаш да кажеш, че А4 и А8 са по-качествено направени от А6?

Искам да кажа, че А8 е изработена по жесток начин и си заслужава всеки лев. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отзивите колеги. Странно ми е за интериора на а6. Б5-та я карахме от 2007 и всичко си беше като ново в нея. Пропуснах да кажа, че държа да е ръчка. По принцип не съм се ориентирал към куатро, тъй като за лошо време си имам Ланд Ровър Дискавъри. За куатрото ме спират единствено експлоатационните разходи и по-високия разход. Иначе за пътно поведение е ясно, че е по-добро. Аз много харесвам А8 фейслифтовите около 2001, но хубавите са в друг ценови клас. Аз карам 90% извънградско. Май засега клоня към 1.8т с оглед по-лесната поддръжка. Но както знаете ако конкретен автомобил ми хареса съм склонен и на други опции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш 90% извънградско търси възможно най голямото купе и бензинов двигател, спрямо финансите ти. Това излгежда прилично на снимки - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445611980120592&slink=bgrp2z

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Леко хлопа някой носач, но след зимата ще го направя. 

 

Внимавай кой носач хлопа. Защото ако е шарнира на големия прав преден долен носач има опастност да се счупи и моментално гумата ти се озовава в калника а ти ставаш абсолютно не управляем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай кой носач хлопа. Защото ако е шарнира на големия прав преден долен носач има опастност да се счупи и моментално гумата ти се озовава в калника а ти ставаш абсолютно не управляем.

Да се счупи предполагам имаш предвид да се скърши на две , защото другия вариант с излизането на шарнира от ябълката е почти невъзможен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чупи се половинката черупка в която лежи ябълката и съответно тя излита нагоре със страшна сила. Това се случва на чисто нов носач TRW на който обаче поради някаква причина маншона на ябълката не си е на мястото. Следва корозия на халуминя отвътре и чупене. Колата предишния ден е била на магистралата, а деня в който се чупи се случва на завой в уличка с 5 км/ч т.е. късмет......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tonko2.0T

 

Тоя атмосферен мотор колко да е пипан, че да изкара 40+ коня отгоре? Нещо са се объркали ми се струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен,ама знам ли,чак киловатите писали.

Може би искат да кажат-162 kw.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...