Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Пичове, на волана нищо не работи: няма клаксон, не светят бутоните и не работят . Помислих че е някой бушон, но проверих всички бушони отзад в багажника зад дявната кора и отпред от двете страни на таблото, всички са здрави. И за да не работи нищо трябва да е нещо централно не е като да не работи само един или два бутона или само клаксона. ДРъпнах и клаксона напред има два кабела не са излезнали от буксите и няма видимо прекъсване на някоя жица, някой имал ли е подобен проблем и има ли идея какво може да е? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, VBI said:

Изваден/прекъснат лентов кабел може да е причината.

Къде са тези лентови кабели, как да ги проверя? Не са ли това кабелите който са под средната аст на волана(клаксуна с айрбега)? Там проверих буксите и кабелите ги погледнах или не са там ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, KostadinA6 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Ето така изглежда лентовия кабел.

s-l225.jpg

Трябва да свалиш волана, за да го смъкнеш. Това е кабела който се върти заедно с волана. Попринцип е възможно да може да се отремонтира ако е скъсан, но не са скъпи (втора ръка) и може би е най-лесно да си го подмениш. Не съм сигурен дали има различни лентови кабели в зависимост от екстрите на волана. В мегапартс имат 3 в момента, може да пробваш с някой от тях, ако установиш че твоят е прецакан.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нямам го като заложено имам моментен разход колко остава до зареждане време и още какво беше но за моментната скорост го нямам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странно,освен ако не е като екстра,защото аз ги имам изброените неща но имам и на почти цялото дисплейче скоростта демек нещо като цифров километраж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото бях чел някъде че се пуска от ваг но не намирам темата.. а ме кефи да е с цифри и искам да го направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ще изчакам :) и искам да питам каква беше последователноста на оптиката от control heat като излезне влиза в ченджара излиза и после къде отива ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам малък проблем от скоро.При палене стартера върти по-дълго време от обичайното,без значетие топло или студено,карана или не.Направих диагностика и излиза това,възможно ли е да има връзка :

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BLB.clb
   Part No SW: 03G 906 016 BF    HW: 028 101 185 0
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  7002  
   Revision: 12345678    Serial number:               
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00066 001 57865
   VCID: 68D33BA30B73DB43AB3-803C

2 Faults Found:

18349 - Powertrain Databus
            P1941 - 000 - Implausible Message from Controller for Batt. Monitoring - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 966 /min
                    Torque: 60.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 16.42 V
                    Bin. Bits: 11001000
                    (no units): 2331.2
                    Bin. Bits: 10010000

18255 - Please check DTC Memory of ABS Controller
            P1847 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.78 V
                    Bin. Bits: 11001000
                    Torque: 163.5 Nm
                    Bin. Bits: 00000100

Readiness: 0 0 0 0 0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, Mafiqta_94 said:

с цветен фис съм

 

И при двата трябва да се преглашне таблото за да го има. С ваг ком не става. Насочи се към колегата kpematop

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гледам, че при А4 Б8, А5 има функция за прибиране на страничните огледала при заключване.

От Central convenience модула ли зависи това?

Моята кола е 4Ф фейс, но се прибират само от копчето. Модул от А4 ще работи ли в А6?

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, kainy said:

 

Ето така изглежда лентовия кабел.

s-l225.jpg

Трябва да свалиш волана, за да го смъкнеш. Това е кабела който се върти заедно с волана. Попринцип е възможно да може да се отремонтира ако е скъсан, но не са скъпи (втора ръка) и може би е най-лесно да си го подмениш. Не съм сигурен дали има различни лентови кабели в зависимост от екстрите на волана. В мегапартс имат 3 в момента, може да пробваш с някой от тях, ако установиш че твоят е прецакан.

Благодаря, много за съвета ще видя как да махна волана и да погледна, видимо личи ли си когато има проблем с лентовия кабел, как д апозная ако е прекасънат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре отиди при жичкаджия, който да знае какво да гледа или замери. Нямам си на идея как се диагностицира и дали изобщо се ремонтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми каже как се сваля платмасата на чустачкуте как да я отделя от задния край към сттклото дето е на щипки ли е на какво е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте някой от форума който се занимава с електрониката на тия аудита да се разбера да му закарам каляската че ММИ и с друг модул не работи... или ако имате координати на колегата МАЛАВИТА че не ми отговаря на лс а той имаше същия проблем...:steinigung:

Редактирано от Mafiqta_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Mafiqta_94 написа:

Колеги дайте някой от форума който се занимава с електрониката на тия аудита да се разбера да му закарам каляската че ММИ и с друг модул не работи... или ако имате координати на колегата МАЛАВИТА че не ми отговаря на лс а той имаше същия проблем...:steinigung:

 

нали знаеш че има component protection и няма да тръгне звук. с другия модул какви грешки имаше? пробва ли с оптична тапа да изолираш control head-а за да видиш дали ще тръгне оптичния кръг? Можеш ли да направиш пълен лог и да дадеш тук да видим какво става

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тапата в порше я продават.

 

На черната букса на модула на пин1 трябва да има постоянен плюс. на пин2 е маса. провери кабелите. Дай лог от VCDS с грешките с твоя модул и по възможност с друг модул... Така не можем да ти помогнем на тъмна. Имаш електричести проблем в Control head модула, дали не са се стопили кабелите или нещо друго е станало... трудно

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...