Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

принципно пробвай през диагностиката, има тест на колоните, сега нямам етка да ти кажа кои са кабелите, но щом са рязани ги ремонтирай. прага се сваля лесно, но трябва да махнеш 2те части на средната колонка, и тогава се махат праговете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

прага ми е свален снимките са от моята кола лошо е, че нямам ваг да си направя нужните тестове, но така и така съм решил това чудо да го махам ще си навържа кабелите както са били и после ще търся човек да ми види ММИ-то защо не бачка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако беше в софия можеше да я закачим, но така трудно ще ти помогна.

 

Аз имам друг проблем, шофьорския прозорец тропа като е отворен и направо имам чувството че ще падне като затварям вратата, ако е затворен няма проблем и тропане. Предполагам  че някой водач или нещо от сорта... някой имал ли е такъв проблем и дали се ремонтира, или ще трябва нова рамка за стъклото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли как временно да се изключи датчика за ниско ниво на маслото, понеже ми изкарва грешка на ФИСа а купувах нов преди няколко месеца.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали гнездото на запалката е постоянно захранено, или по някое време се изключва?

Бях включил един GPS и от старата кола съм свикнал като извадя ключа той да се изключва. Сега бях слязъл от колата поне за 20 минути и като се върнах, видях че все още работи и диодът на зарядното си свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май там беше, защото отдавна съм го свалял, гледаш хубаво в основата на дръжката и къдато има прорези там трябава да е щифа издърпваш го и излиза дръжката. Гледай добре защото щифта отвън е заоблен по формата на дръжката и изглежда като част от нея. Както казваш като капаче.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес времето беше хубаво и трябваше да се поръчка по колата :). Сложих фейслифтовия трим на таблото. Наистина в ляво и в дясно на екрана яде по 1мм достатъчно да захапе буквите по ъглите, но далеч не е фатално. Явто при 3G-то UI-а е малко изместен навътре. 

 

Бутоните на волана също станаха. Заради лопатките и в двата има по една платка повече. Капака на хромираните бутони не ставаше на нормалните, така че трябваше да прехвърля платките във феслифтовата куруба.

 

другото интересно е, че фейслифтовата (хромирана) врътка за огледалата не става. Трябва да се смени целия модул.

 

засега май няма да пребоядисвам таблото, че така май се върза добре :)

 

A5BBC8F9-D788-4EC9-B82D-8C88882D9672_zps

 

0297F7F1-B0EA-40C3-876F-846075F70E32_zps

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kainy написа:

Днес времето беше хубаво и трябваше да се поръчка по колата :). Сложих фейслифтовия трим на таблото. Наистина в ляво и в дясно на екрана яде по 1мм достатъчно да захапе буквите по ъглите, но далеч не е фатално. Явто при 3G-то UI-а е малко изместен навътре. 

 

Бутоните на волана също станаха. Заради лопатките и в двата има по една платка повече. Капака на хромираните бутони не ставаше на нормалните, така че трябваше да прехвърля платките във феслифтовата куруба.

 

другото интересно е, че фейслифтовата (хромирана) врътка за огледалата не става. Трябва да се смени целия модул.

 

засега май няма да пребоядисвам таблото, че така май се върза добре :)

 

A5BBC8F9-D788-4EC9-B82D-8C88882D9672_zps

 

0297F7F1-B0EA-40C3-876F-846075F70E32_zps

да,цялото модулче се сменя,аз го имам с хром врътката ама нещо не мога да разглобя кората и дръжката,малко ме е страх заради амбиентното да не го батисам нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амбиентното не се пипа, за да стигнеш до модулчето. Даже ако не се лъжа, не е нужно да сваляш и дръжката. Само кората пада и се вади отзад.

 

Можеш ли да драснеш парт номера на модулчето?

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами гледам че си от софия :) дай да пием кафе утре и да ми покажеш как се сваля и ще видиш номера :) в колата е утре ще го погледна иначе

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, bancho написа:

Някой знае ли дали гнездото на запалката е постоянно захранено, или по някое време се изключва?

Бях включил един GPS и от старата кола съм свикнал като извадя ключа той да се изключва. Сега бях слязъл от колата поне за 20 минути и като се върнах, видях че все още работи и диодът на зарядното си свети.

И при мен запалките работят постоянно,даже и по два -три дена оставям включени неща,и си работят запалките.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, sokolchev said:

ами гледам че си от софия :) дай да пием кафе утре и да ми покажеш как се сваля и ще видиш номера :) в колата е утре ще го погледна иначе

 

Ако имаш инструменти под ръка, нямаш грижи да ударя едно рамо, че в подръчните нямам дълга отвертка за дръжката и пластмасово лостче за мрежата на говорителя. Иначе най-тегавото е с щипките, че има опасност да се сцепи кората, ако се дърпа където не трябва.

 

1 hour ago, Manniakk said:

kainy, па добре е станало. Аз съм се навил само таблото да сменя някой ден, но не знам кога ще е, че си е цифра, а трябва и can-а...

 

И аз го обмислях до един момент, но след като се отказах да слагам дистроника, lane и side assist-a също отпадат, че нямат смисъл и от там и смисълът от ново табло (че така или иначе за дистроника трябва, та мислех да взимам фейсово). Иначе за едното въртене на стрелките и време за обиколка (факт графиките също са една идея по-читави), просто не си заслужава кинталъка :)

 

Засега само трябва да си намеря добра оферта за хромирани бутони на прозорците (за не китайски) и да дам да ми боядисат MMI панела и ми стига толкова по интериора... засега :D

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я да попитам някои от вас заигравал ли се е с патрона за плавното отваряне на жабката.. счупени са му крачетата дето се прикрепя към кутията и излиза от там и капака ми пада зверски като натисна бутона.. имам идея да го сваля и да прикрепя някаква планка от ламаринка или нещо да му сложа че да си седи на мястото.. дали ще стане или да търся нов??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8.2 литра е първоначално,само замяна масло и филтър 8л.

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже колата ми е в сервиз в момента за обслужване и ми казаха, че ще иска 9 литра а в сервиза видях подготвени само 8, затова питам за пояснение, благодаря много за бързия отговор

А има ли как да се смени езика на цяло от италиански на английски на навигацията  

Редактирано от Divak_Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...