Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Ей това са грешките и не мога и не мога да вляза в 7ми комп неска с другия модул не видях за грешки пробвах да вляза в 7ми но не стана кабели стопени не виждам никъде покрай гетеуея и тоя модул седалки не съм свалял ама май и тва ще правя да видя под мокета кво става..

20160331_185953.jpg

Ся др дерт /ебаси колата/ неще да се отключва и заключва с дистанционното отключвам я ръчно и после се отключва и заключва 5 6 мн и пак спира.. :steinigung::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

не може да влезеш защото не ти отговарят модулите. какви са грешките в гейта? Направи фул лог и го пейстни направо. Трябваше да видиш с другия хед какво ти дава, и пак тест на оптичния кръг. Замери и кабелите, буксата е надписана, вземаш мултицет и пробваш.  4E0 973 802 - това е номера на тапата, 28лв. е

 

Според мен ако и с другия модул е така (в което не съм сигурен) значи не стига захранване до модула. В тоя модул мисля че само 3 кабела идват. +12 постоянни, сигнал от спирачката и маса. другите кабела са за бутоните на таблото и екрана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, Mafiqta_94 said:

Ей това са грешките и не мога и не мога да вляза в 7ми комп неска с другия модул не видях за грешки пробвах да вляза в 7ми но не стана кабели стопени не виждам никъде покрай гетеуея и тоя модул седалки не съм свалял ама май и тва ще правя да видя под мокета кво става..

20160331_185953.jpg

Ся др дерт /ебаси колата/ неще да се отключва и заключва с дистанционното отключвам я ръчно и после се отключва и заключва 5 6 мн и пак спира.. :steinigung::wall:

Колега, провери ли захранването и оптиката да не са прекъснати до модулите отзад в багажника в ляво (където е двд-то за нави-то). Отзад има букси които не се виждат, може да се наложи да го демонтираш за да провериш буксите/кабелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В гейта ми шие грешка само за модула на парктроника нищо др няма.. ще го замеря да го видя или ще го занеса на човек дето се занимава с тва да го погледне.. през тва време ще намеря тапа и ще пробвам.. а я сега да питам като я слагам тая тапа след всяко устройство по оптиката кво тряя да се случи ще проработи ли..

Отзад всичко е на място и е здраво свалях го 1 път утре пак ще го сваля... варианта ми е стопен кабел или да има още някъде бушони за които не знам.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това трябва да ти свърши работа. Сравни все пак буксата първо.

 

Иначе при мен беше протекъл вътрешния радиатор и беше преебел оптиката, съответно всичко отказа. Т.е. Има начини да се преебе от нещо не директно свързано. С тапата единствено можеш да тестваш ако някое от устройствата е сгънало. Съответно в такъв случай MMI-a ще запали и ще си набие грешка за липсващото устройство. Не знам само какво ще стане ако направо затапиш MMI head unit-a, дали би запалило нещо или някакси да се разбере че е проработил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за тапата баш тази е.. а за модула тва ми беше идеята че нали той се явява управлението.. обаче не ми е ясно само едно защо като той е веднага след гейта само в неговата оптика дава ерор след тва в ченджара а другите неща са електрикал и оптикал ок ок ок.. утре ще видя дали стига захранване до модула ако всичко е 6 ще взема друг.. но пък защо с мескашната проба ваг не се върза с другия.. яд ме хвана че не направих тест да видя къде е ерора..

И др да те питам теб в поста дето ми даде инфо кой модул има КП и кой не въпростния го няма в ни единия раздел.. дали е вероятно и той да е с КП и днес просто пича да ме вързал на клона като ми е казал че неговия е с премахнато..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Mafiqta_94 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега, аз мога да ти кажа какво се случва ако извадиш оптичния конектор от head unit-a в багажника в ляво :)

 

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
07-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Status: Cannot be reached 1100
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
37-Navigation -- Status: Cannot be reached 1100
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
47-Sound System -- Status: Cannot be reached 1100
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100
61-Battery Regul. -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: Cannot be reached 1100

 

Колата си бачкаше на 6, само MMI-я светва за секунда екрана и се гаси сам.

Оказа се, че в сервиза бяха забравили да закачат оптичния конектор отзад след едни интервенции.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сложиш тапата на head unita всички други модули в кръга би трябвало да тръгнат и да можеш да влезеш в тях. Премахването на CP не е да изключиш нещо. Модула се обучава към колата, иначе не става номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затва си мислих че го няма в списъците иначе при мен грешките са същите ще взема другата седмица тапа и ще видя какво ще стане иначе за премахване на КП за кви пари говорим горе доло 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам проблем със задните габарити/стопове на капака на багажника от лявата страна. Понякога светят, понякога не. Също така днес ми направи впечатление, че дори и да не светят, не винаги ми дава грешка на таблото. До днес мислих, че проблема е във връзките към тях, но май не е. Съмнява ме, защото мерих напрежения на трите клеми отляво и отдясно, като на работещите светлини при включен габарит ми дава 2 волта напрежение, а от другата страна - 0,4 волта, което ми се струва доста странно. С голяма вероятност и аз не меря каквото трябва, но няма симетрия за двата фара. Нямаше как да измеря напрежението при натиснат педал, поради липса на втори човек.

Въпросът ми е има ли някакъв контролер за тези напрежения, дали става дума за някакви настройки, или проблема е някъде другаде?

Колата е авант, лед задни светлини, външните светлини в ляво и всички в дясно си светят нормално. Няма проблеми със светлините за заден ход и мъгла, които също са на капака. Диодите са здрави, светят, когато им се подаде директно напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от доста време следя форума и намирам изключително много полезна информация, но до сега не съм поствал нищо.

 

До колегата bancho. В момента и аз имам подобен проблем, разликата е, че моята е седан и проблема е в задния десен габарит/стоп, за който ми шие грешки, че не работи, гася колата, паля и "чудо" работи отново. И след няколко дни се повтаря. Днес се рових из разни чужди форуми и се оказа, че е сравнително чест проблем. Проблема бил в конектора и по-специално в пина за земя, който корозирал доста и задните светлини започвали да се държат странно. Четох за две решения. Едното решение е хубаво почистване на въпросния пин, което обаче в повечето случаи е временно, а другото е шунтиране на замята от нормалния конектор и закачането му директно към пистите в самия клъстър.

 

Все още не съм пробвал един от тези два варианта, тъй като не съм намерил време, но веднага щом имам време ще почна първо с вариант 1, ако продължава ще се минава на втория вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е това. Сега я вързах на Ваг и ми даде следното нещо:

02115 - Control circuit for brake light in trunk

009 - open or short to ground/hatch lid; left

 

Нещото, което ме притесни е друго - даде ми грешки за вентилаторите на радиатора:

 

006480 -  Radiator fan (V7)

P1950-002- movenent restricted/ jammed - intermittend

и

001683 - Fan2 control circuit

P 0693-001- short to ground

 

Днес я карах из града, не вдигна повече от 90 градуса, но ми направи впечатление, че се чуваше силно бръмчене, когато я вкарвах в гаража. От това, което четох, вероятно четките на големия вентилатор са зацапани, или износени.  

Така че, ще трябва да се ходи в бокса, там ще се гледа и за другото.

 

Какво значи Fault Priority 0?

Малък, или много голям проблем?

Редактирано от bancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стоповете:

И мойте букси бяха корозирали. При седана стоповете са трагедия, сигурно Гюнтер който ги е измилил е бил амиш.

Та единственото побългаряване по моята кола след проба с 3 други броя е дупченето на дупки в долната част на стопа...8 на брой ф6.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят се пластмасовите капаци отзад и проблема се решава. За чий си дупчите фаровете като отзад на капаците има тапичка и 5мм отвор дето като се запотят се маха за няколко дни хубаво време и пак се слага. От промянта на температурата и влажно време навън кондензират вътре особено по-старите коло с позаминали уплътнения там. Почистване, контактен спрей и е като нова за следващите десет години.

 

 

За вентилатора, разглобява се бая нещо и се сменя отпред вентилатора или ако стане с почистване. Твоя щом шие грешки значи е запекал и заминал. Нов - колкото може си го пазариш от някоя морга или ибей, проблема е смяната, че при 3.0 май не е много лесна и отпред се поразглобяват бая неща докато се стигне до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то на постояннотоков двигател какво толкова може да замине? Освен четките да са износени, да не се движат в улея, или да е заминал колектора, ама тогава ще изгори и предпазител. Ще го видя утре, ако се оправи с раздвижване или смяна на четки - супер. Ако не - варианти от морга до Порше ;)

Имате ли представа самия вентилатор дали има някакъв съединител, някакъв блок за упрвление на оборотите, или си е директна зъбчатка през температурен датчик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовите перки от температурните разлики и годините се чупят / кривят и почва да бучи над определена степен, от там вибрации и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам отново, central convenience модула ли управлява прибирането на огледалата при заключване (ако поддържа такава функция)?

Колата е 4Ф фейс и искам да се прибират огледалата като заключа колата с дистанционното.

Модул от Б8 ще работи ли на 4Ф, защото при А4-ките има такава функция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам отчет какво се случи: вентилаторите се оказа, че работят. Изчистихме грешките, засега не се появиха повторно. Температурата си е в граници, перката не е шумна при високи обороти, явно е имало нещо инцидентно. Ще се наблюдава положението занапред.

LED светлините обаче бяха дали фира, явно нещо по платката вътре в самия стоп. Напреженията се оправиха след хубаво почистване, добри момчета ми продадоха работещ стоп за 60 лева и сега нещата са в норми. Ако на някой му се занимава да поправя диоди, ще му го дам за няколко бири. Ляв заден стоп за Авант 2007, вътрешен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...