Jump to content

Audi A5 1.8 TFSI, 3.2 FSI или diesel


Recommended Posts

Ужасно грозен цвят, да не говорим за цената.

Ужасно грозен, за едни, много красив за други, въпрос на вкус и разбирания.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 338
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За пореден път някой пак се изсира на метеното, обаче ако му кажеш, че жена му е дебела/късокрака/с малки цици и си прав, защото всички го виждат, може и да се сети, че е въпрос на предпочитание?!

 

Какво пречи да напишеш - не ми харесва интериора, защото този цвят кожа ще ти омръзне много бързо и ще започне да те дразни...... обаче като си си ****** няма оправия!

 

"А да не говорим за цената" - колко трябва да струва А5 SB края на 2011г. на около 100хил км с подобно оборудване?

 

Ей аман от (не искам да обиждам), тръгнало им накриво още от 1ви януари...... или просто с кофти детство  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А5-ца е страшно малка. За мен е само за сам човек или ако пътуваш много, като служебна. Аз бих си взел S4 Avant на B8. Хем малка, хем спортна.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една кола струва точно толкова, колкото купувача е готов да даде за нея. Има много фактори, които влияят на цената - на колко хиляди км е, ще се кара ли много, колко години ще се кара, какъв е бюджета, какви екстри има и т.н...купувача си прави сметка. Една кола в зависимост от екстрите може да струва 20, а може и 40+к...и в момента на покупката купувача поема риск за съвместимостта на "конфигурацията", която купува с особеностите на локалния пазар. Ако закупи рядък и непопулярен модел, който има малка пазарна ниша вариантите му са да я продаде в чужбина, да я продаде за колкото му предлагат...или да не я продаде. Предвид особеностите на българския пазар и народопсихологията ни аз лично не съм поддръжник на идеята, че трябва да платя горния ценови диапазон и главната причина за това е, че хората нямат пари и ще е голям късмет после да се продаде на справедлива цена спрямо парите, които са дадени за покупка. 

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата DStealth говори за коли от порядъка на 4 макс 5 годишни. Когато колата е нова 3-4 годишна пробега не се забелязва и наистина не и личи на колата, но е определящ за цената. Отделно ако има удари колата, също свалят цената. На коли 5+ години първо таргета от бъдещи собственици е съвсем друг. Отделно пробега на по-старите коли си казва думата, говорим и за амортизация на салон и т.н. Аз най-мразя да купя кола и да и липсват неща. Редовно попадам на обяви с липсващи запалки, счупени кори и други дребни нещица, които за някои не са проблем, но говорят за отговорността на собственика към колата. Има много "мърлячи", които само карат и се фукат и не влагат грам грижи за колата си. Примерно аз никога не паркирам на кюше, защото знам, че някой с опел корса ще мине и ще ме забърше без да му мигне окото. Онзи ден вдиях не една , а две паркирани на кюше и то новички натокани, като си стърчаха доволно да ги одраскаш.  Второто нещо при избор на кола е колко време смяташ да я караш или колко често си сменяш колите. Тоест да я вземеш на 160к...караш до към 180 за 1-2 години и продаваш или я вземаш на 110, караш 4-5 до към 160 и продаваш, както беше в моя случай. Всеки сам си преценява, но няма нищо по-хубаво от малкия пробег. Аз докато я имах мойта не съм правил никакви неща, които други колеги имаха, като духалките на климатика, моторчета на кулерите, тракане на вериги и т.н. Всеки двигател си има болежки и трябва да ги знаеш предварително. Приятел си взе ударена А5-ца 2011 триврата. Оправи я и тъкмо взе да и се кефи и помпата му направи този номер със стружките. Двигател 2.7 дизел. Хайде нова помпа, после и нови дюзи и сега последно ми каза че мултито му рита като превключва на задна.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път някой пак се изсира на метеното, обаче ако му кажеш, че жена му е дебела/късокрака/с малки цици и си прав, защото всички го виждат, може и да се сети, че е въпрос на предпочитание?!

Какво пречи да напишеш - не ми харесва интериора, защото този цвят кожа ще ти омръзне много бързо и ще започне да те дразни...... обаче като си си ****** няма оправия!

"А да не говорим за цената" - колко трябва да струва А5 SB края на 2011г. на около 100хил км с подобно оборудване?

Ей аман от (не искам да обиждам), тръгнало им накриво още от 1ви януари...... или просто с кофти детство :nixweiss:

Е нали написах моето предпочитание, ебати грозния цвят. Супер загрознява колата и само някой с телескоп ще разбере, че е а5 със с-лайн.

По малко разбира се, ебахти за подобни пари С-ка, ще си вземеш, не тоя смрадлив дизел, дето трябва да пращаш снимки и смс-и до НАСА да разбереш ще вадиш ли вечер стружки от ауспуха или не. Баси мазохистите.

Владко ти не си мерило за нищо с твоите 10 000 км за 2 години. Наби некви колосални суми за безсмислени екстри и после я продаваше за безумна цена,

Редактирано от hitsiderov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек за прилична С4 б8 под 50к е доста трудно. Тези за 40 и малко са пред разпад. Безспорно е по-добрата кола, ама като гледам какви гледа човека си отива на близо двойни пари.

 

За пробега, това което имам предвид и защо за мен не е мерило за състоянието - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=bxiyed&f1=1

Коли след 2012 над 150к това е масовото за ЕУ дори при коли в този клас. Този филтър вероятно 80-90% са на реални километри.

Това че двойно по-стари са на по-малко е ок, но не е мерило за състояние. Една кола пак пиша карана на магистрала на последна предавка е несравнима с кола въртяна градско на малкък пробег. Нима кола отишла 2-3 пъти до Варна и 1 до Халкидики и обратно може да се каже че е по-износена от такава направила 4-5к км за една година с ежедневно палене студена сутрин и вечер до работа и обратно да речем за 2-3км разстояния ? В единия случай имаш 3-4 паления и влизания в колата в другия 600 за същия пробег, дори да се абстрахираме от всички останали компоненти как им влияят тези цикли и окачване и помпи/компресори/скорости, рейки и т.н....За това казвам, че за мен пробега не е мерило, при положение че не е ясно как е направен, стига да е доказуем като величина.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"С" какво, B7 най-много за тези пари или див късмет какъвто не всички имаме.

@sky - ми аз събирам вътре две деца и жена, за багаж незнам но мин година ходих тук таме с комбито (A4/B8) и да си призная не съм доволен ... от това колко малко багаж събра. Старата ми Б6-ца събираше повече, някак си по-дълбок и беше багажника. Сега като сравнявам с А5-цата - да нейния е измамно голям но в действителност заради скосената задница е ограничен но мисля че тази година ще ми е достатъчен ( няма да мъкна на малките кенефа и двете кошари и мисля че и място ще остане ). И нека незабраваме че А5 е 3+1 не 4+1 и единственото общо с А4 е че и двете имат по 4 колела, ясно е че по-малка, по-ниска и тн. мен това не ми пречи :) по-голяма е от ТТ-то така че съм ОК.

В крайна сметка човека се е насочил към А5 да не го объркваме :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Ами за мен това е компромис...Тоест колата ще е ползваш пълна с багаж 2-3 пъти в годината да отидете на почивка, през другото време си в града и празен. Задния ред седалки е много тесен + нисък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно съм забелязал ,че колите на колегата винаги заминават доста бързо!

Проверявал съм негови коли -2бр и са били както е описано.

Иначе всеки сам си преценя какво,как и на колко км да си купи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият собственик кара по 50хил на година - 150 за 3г.

Вторият по 30 - 240 за 6г.

Третият по 20 - 300-320 за 10г.

 

Който кара много си сменя колите на 3-4г.

 

Малко са хората, даващи над 100хил за кола от магазина, после едни 5-6хил на година за застраховки, обслужване и т.н. и да я карат по 10к на година. Има и такива, но не си я продават поне до десетата, даже може да остане за сина/дъщерята.

 

Средностатистическият нашенец като си купи кола н-та употреба я кара до работа, до мола, на село, на почивка и това са не повече от 15-20хил на година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да отида утре до Враца и ще направя снимки аз.

Иначе за тези пари има още една подобна кола. На повече години и километри е, но пък е и с външен S-line и е в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се преувеличава проблемът с тази помпа.

От всички VW, Audi, Seat, Skoda след 2008г.1.6ТДИ, 2.0ТДИ, 2.7ТДИ, 3.0ТДИ, 4.2ТДИ проблемите са с 1-2% от всичките коли.

Представете си за какво огромно количество коли говорим, които се движат по пътищата по целия свят и само 1-2%...

В тези 1-2% са и тези объркали дизела с бензин, тези с промишлената нафта, тези, на които им е свършило горивото и са въртяли 2часа с желанието да запалят.

За справка проблемните мотори при 2.0ТФСИ и 1.8ТФСИ са в десетки пъти повече.

2.0ТФСИ, която да не харчи масло над нормата от 05л./1000км. не съм чувал и виждал.Сменят се бутала и се оправя, но всички излизат от завода с дефектни бутала. 1.8 пък освен харч на масло чупят и мотори. Имам наблюдения над едни на Аутотехника 10тина броя, 3-4 направиха един и същ проблем до 50 000км.

Сега имам една в сервиза такава със задрало бутало на 3ти цилиндър и не мога да намеря блок. Ремонтът като пари и време ще надвиши няколкократно отстраняването на проблем с дизел и стружките му.

Не съм заклет дизелджия, напротив до едно време карах само бензини, това е правилното гориво, но не може заради това да умаловажаваме проблемите при модерните бензини.

Моторите за мен са 3.0ТФСИ и 3.2 като говорим за А4 и А5.

Не си и мислете, че само при VAG са драмите с моторите, имам досег и с БМВ-та напоследък и там не е розово положението...

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го и това. Както беше с пукащите глави 2.0 TDI при 8p и нямаше нито една такава във форума, но паниката беше всеобща.

Просто за а5 дори тук има 1-2 теми за хора купили си дизел и яли стружките след това, отделно почти всеки споменава как негов приятел бил минал по този път. Не се съмнявам в думите ти защото с това се занимаваш и си навътре в нещата, но ми се струва, че се споменава прекалено много за да е при 1-2% от колите. 

Аз не се паникьосвам от този проблем, просто искам да направя всичко което мога за да го избегна. 

 

EDIT: Иначе ме поотказа от бензина трябва да призная...

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се отказвай виж - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448895808181906&slink=bxnwd2

Пробег 970000 км

Близо 1 милион е врътнал 2л мотор. :) А и това с .5/1000 литра може и да е положително, сменят се само филтри и се кара, винаги имаш прясно масло  :))

 

Шегата на страна 2тфси с 211кс е много хубав мотор, маслото и да гори се долива, не е кой знае каква болка. Както писах за А5 за мен е по-удачния вариант пред 3тди и съм дал обосновка по-назад...за SB вече е доста на кантар точно кой да е.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TFSI 211 кс има 1 (една) обява точно. Супер изглежда колата, но пак е 34к и аз съм съгласен с повечето от вас, че колкото и да е хубава колата вече е на 7 години. Отделно средата на тази година ще излезе второто поколение А5, което ще повлияе и на цените, а и на уникалността на модела. Струва си точно тази парите според мен, но както каза някой по-напред и аз не съм от хората които гледат горния ценови диапазон на дадена кола по ред причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек за прилична С4 б8 под 50к е доста трудно. Тези за 40 и малко са пред разпад. Безспорно е по-добрата кола, ама като гледам какви гледа човека си отива на близо двойни пари.

 

.

За S5 говоря, понеже ги следя от известно време.

Моторите за мен са 3.0ТФСИ и 3.2 като говорим за А4 и А5.

Не си и мислете, че само при VAG са драмите с моторите, имам досег и с БМВ-та напоследък и там не е розово положението...

Мотора е 3.0т, 3.2-ка само ако не можеш да си позволиш 3.0т. Разбира се осмака е в една друга галактика и няма смисъл да се споменава.

2.0 TFSI 211 кс има 1 (една) обява точно. Супер изглежда колата, но пак е 34к и аз съм съгласен с повечето от вас, че колкото и да е хубава колата вече е на 7 години. Отделно средата на тази година ще излезе второто поколение А5, което ще повлияе и на цените, а и на уникалността на модела. Струва си точно тази парите според мен, но както каза някой по-напред и аз не съм от хората които гледат горния ценови диапазон на дадена кола по ред причини.

Хубава е безспорно но е прекалено скъпа с този мотор. Иначе за тези километри ми се струва, че трябва по добре да изглеждат седалките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой 8-мак ве шпек е другата галактика, тоя в 2007 S5 4.2fsi дето във фейс-а 2011 го замениха с 3т ли и прави половин сек по-бързо 100 с 21кс по-малко и 33% по-нисък каталожен смесен и дори не видя бял свят в S4 b8 2008-а? Или тоя в РС5/4 б8...все пак а4/5 се коментират, не S/RS6-7-8 с 4tfsi в тая тема, за да се съглася с твърдението ти? Предполагам нямаш предвид някакви 10+год тоалетни на газ, може и да бъркам де...ти винаги можеш да изненадаш.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой 8-мак ве шпек е другата галактика, тоя в 2007 S5 4.2fsi дето във фейс-а 2011 го замениха с 3т ли и прави половин сек по-бързо 100 с 21кс по-малко и 33% по-нисък каталожен смесен и дори не видя бял свят в S4 b8 2008-а? Или тоя в РС5/4 б8...все пак а4/5 се коментират, не S/RS6-7-8 с 4tfsi в тая тема, за да се съглася с твърдението ти? Предполагам нямаш предвид някакви 10+год тоалетни на газ, може и да бъркам де...ти винаги можеш да изненадаш.

Този в рс, а този в С-ката в комбинация с ръчка е доста добра комбинация. Клипчето на Крис съм го гледал като излезе, за осмаците си има достатъчно компресори знам колко обичаш да натякваш колко е хубаво твоето ама тука се объркА леко.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С5 тази година паднаха доволно. Каквото и да е като падне под 34000 веднага изчезва. Тов врачанското за него и тема беше пускана стигна до 27000. Еднаквото е, че всичките почваха от 40000+. Сега вече има такива които директно си почват от 30000+. За читаво кой може да ти гарантира при втората употреба? Проверяваш състоянието и какво е правено и рискуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4 B8 за под 45-48 няма никакви шансове да се вземе на някакви разумни километри до около 130 000 .и също да има някакви адекватни екстри като за класа си .Тоя филм с избора го играх тази есен и от тогава пазара не се е променил много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...