Ubuntu Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Здравейте Колеги, имам един тъп въпрос...Тази сутрин като запалих колата, докато въртеше стартера изведнъж спря за секунда и чак след това продължи. Колата си запали. Това нещо ми се случва вече за втори път и незнам дали е нормално!Та въпроса ми е, какво ще да е това животно? Някой има ли идея? Да му се е случвало някого ? BTW Колата е A6 4F 3.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Слаб аумолатор или пикаещи дюзи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 18 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Дюзите са наред. Акумулатора е на 100% според борда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 (Редактирано) Дюзи го правят това при загрял двигател но щом е сутрин по скоро замери акумулатора първо, борда не знам доколко може да му се вярва. Редактирано 18 Декември 2015 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Колега, аз акумулатор не съм сменял, съмнявам се предния собственик да го е сменил и да я е продал след това. Може да му е дошло времето. Отиди в някой сервиз за акумулатори да го замерят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 18 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 (Редактирано) Чавдаре при теб правил ли го е този "проблем" ? Редактирано 18 Декември 2015 от Ubuntu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 А антифриз губиш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 18 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Наскоро взех колата колега. Та като я взех беше на мин. Долях до max. Утре ще видя как е нивото, понеже не съм гледал от както го долях.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Ако губи, каква е връзката със стартера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Хидравличен удар.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 18 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Какво ще рече хидравличен удар?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Ако пълни някой цилиндър с антифриз би трябвало да изпушва бяло и да прекъсва за няколко секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Много мека тая вода... даже иде на гумена.Според мен проблема си е електрически. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Писано е доста по въпроса, ама не четете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Ако пълни някой цилиндър с антифриз би трябвало да изпушва бяло и да прекъсва за няколко секунди. Не прекъсва и не пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 И моята първия старт за деня е малко по-дълъг,но сега като застудя,първия старт върти към 3 4 секунди и тогава пали.Акумулатора го замервахме със специален уред и показа,че държи заряд на 50 %.От 950 стартов ток са останали 662.Въпроса ми е,дали е само от акумулатора или колата си има някакъв проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Свещи? Дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Свещи имаше 2 изгорели преди лятото и ги смених.Сега всички са здрави.Дюзите са наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Това е мойта бивша кола и ме съмнява диагнозата да е толкова критична. Не съм забелязал да го е правила при мен. Антифриз не е губила, дюзите са наред. Почни от акумулатор, ако не е това може би следващото нещо за гледане е стартер, но е гадаене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 И при мен при първи старт върти по-дълго, за дюзите немога да преценя, колата е с дпф , отзад мирише както си мирише кола с дпф. Ако са зле дюзите миризмата не е ли по-остра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Закачи я на ваг ком и виж от 72 до 77 канал какво показва и ще разбереш как са.Аз ще пробвам с друг акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ubuntu Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 При мен си пали нормално. Секунда макс две и пали. Днес не ми е правила този проблем. В понеделник ще завъртя през сервиза да видим стартовия ток на акумулатора.Погледнах и антифриза. Преди 1000 км. долях до макс. Днес сутринта вдихнах капака да видя как е... Нивото в момента е м/у минимум и максимум. Незнам това много ли е като загуба..Но ще следя нивото и ако драстично спада ще го имам в предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян Чанев Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 (Редактирано) Щом си долял до макс на студен мотор, при загряване на течността тя се разширява и е изхвърлила излишното през капачката на казанчето.Следи сега това ниво, което е между мин и макс. На макс трябва да седи, когато моторът е загрял. Редактирано 19 Декември 2015 от Стоян Чанев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 И ако ти губи антифрз първото нещо, което се прави е да се смени кпачкта на разширителния съд с нова маркова и да се огледа за течове и чак след това се почва с тежките диагнози. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване