Jump to content

Въпрос относно запалване на 4f


Ubuntu

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

имам един тъп въпрос...

Тази сутрин като запалих колата, докато въртеше стартера изведнъж спря за секунда и чак след това продължи. Колата си запали. Това нещо ми се случва вече за втори път и незнам дали е нормално!

Та въпроса ми е, какво ще да е това животно? Някой има ли идея? Да му се е случвало някого ?

 

BTW Колата е A6 4F 3.0 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи го правят това при загрял двигател но щом е сутрин по скоро замери акумулатора първо, борда не знам доколко може да му се вярва.

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз акумулатор не съм сменял, съмнявам се предния собственик да го е сменил и да я е продал след това. Може да му е дошло времето. Отиди в някой сервиз за акумулатори да го замерят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро взех колата колега. Та като я взех беше на мин. Долях до max. Утре ще видя как е нивото, понеже не съм гледал от както го долях.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пълни някой цилиндър с антифриз би трябвало да изпушва бяло и да прекъсва за няколко секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мека тая вода... даже иде на гумена.

Според мен проблема си е електрически.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пълни някой цилиндър с антифриз би трябвало да изпушва бяло и да прекъсва за няколко секунди.

 

Не прекъсва и не пуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята първия старт за деня е малко по-дълъг,но сега като застудя,първия старт върти към 3 4 секунди и тогава пали.Акумулатора го замервахме със специален уред и показа,че държи заряд на 50 %.От 950 стартов ток са останали 662.Въпроса ми е,дали е само от акумулатора или колата си има някакъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е мойта бивша кола и ме съмнява диагнозата да е толкова критична. Не съм забелязал да го е правила при мен. Антифриз не е губила, дюзите са наред. Почни от акумулатор, ако не е това може би следващото нещо за гледане е стартер, но е гадаене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен при първи старт върти по-дълго, за дюзите немога да преценя, колата е с дпф , отзад мирише както си мирише кола с дпф. Ако са зле дюзите миризмата не е ли по-остра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си пали нормално. Секунда макс две и пали. Днес не ми е правила този проблем. В понеделник ще завъртя през сервиза да видим стартовия ток на акумулатора.

Погледнах и антифриза. Преди 1000 км. долях до макс. Днес сутринта вдихнах капака да видя как е... Нивото в момента е м/у минимум и максимум. Незнам това много ли е като загуба..Но ще следя нивото и ако драстично спада ще го имам в предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си долял до макс на студен мотор, при загряване на течността тя се разширява и е изхвърлила излишното през капачката на казанчето.Следи сега това ниво, което е между мин и макс. На макс трябва да седи, когато моторът е загрял.

Редактирано от Стоян Чанев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако ти губи антифрз първото нещо, което се прави е да се смени кпачкта на разширителния съд с нова маркова и да се огледа за течове и чак след това се почва с тежките диагнози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...