Jump to content

Турбо ауди а3


thegame

Recommended Posts

Искам да ви питам карам ауди а3 200г.1.9tdi 131.k.s. Въпроса ми е като дигна    оборотите ми се включва  турбото  друг  път не се включва едни  позна  ми каза че ми се е прецакало  едно от релетата  възможно ли е.  Или е от нещо друго ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип на колко  оборота се включва  турбото да как да усетя  или разбера че се е включило.От скоро  имам колата и затова ви  питам ?

Редактирано от thegame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е с променлива геометрия тоест се включва още от 1100 оборота а вече на 1900 оборота се е развартяло на пълно и трябва да го усетиш един як шут в гъза от 310 нютона ако по колата всичко е наред.

Редактирано от dimitar9408
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да добавим, че турбото няма как да се включи при определени обороти, а си върти постоянно. Друг е въпроса вече при какви обороти, какво налягане прави. Някой, ако не вярва да пробва с пръст да пипне студената перка, докато колата работи на място  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми едва ли че стане по този описа начин... най-добре го занеси да ти го изчистят и да направят нужната профилактика, на мен чистенето ми излезе 100лв.,Но при мен ме препоръча един приятел,предполагам за това по евтино... Но някъде около 150 лв ще ти вземат за тази процедура. Нямаш си и на представа какво самолетче стана аудито ми след това... заслужава си да се направи това нещо... само съжелявам,че не го направих като купих колата... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колко  време се  чисти  турбината ?

Относителен въпрос ... със относителен отговор  :hilezh:

Зависи от майстора,който ще чисти турбото.. при мен чистенето мина 5-6 часа ... Но хората които правиха профилактика имаха и друга работа по колата..така,че ... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето е относително както каза и колегата ако сичко вари по план без да се късат шпилки или превърти някой гайка е 5 часа ако стане някой от посочините неща а то винаги става по закона на мърфи там време не се определя но до сега съм смъквал 4 турбини и на сички от тях се късат болчета на лопадките каде ги даржат те са 3 на брой и са голям филм.Винаги 2 от 3 се падат не знам защо но след това става големия филм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЕГН-то. При по-новият модел проблема с ЕГН-то е отстранен.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На калпавата ни нафта, на вида каране ... осъзнах,че тези коли трябва да се карат малко по така - с ряс ... Грацкото каране запушва много турбото тъй като го караш в ниските обороти ... ЕГР-а също играе важна роля ... тъй като той връща не изгорелите газове обратно за доизгаряне .. Катализатор... важен фактор,при който ако се е запушил не изхвърля всички изгорели газове и връща обратно в турбото .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...