thegame Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Искам да ви питам карам ауди а3 200г.1.9tdi 131.k.s. Въпроса ми е като дигна оборотите ми се включва турбото друг път не се включва едни позна ми каза че ми се е прецакало едно от релетата възможно ли е. Или е от нещо друго ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Релета турбо не управляват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Закачи я на диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 8 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 (Редактирано) По принцип на колко оборота се включва турбото да как да усетя или разбера че се е включило.От скоро имам колата и затова ви питам ? Редактирано 8 Януари 2016 от thegame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar9408 Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 (Редактирано) Турбото е с променлива геометрия тоест се включва още от 1100 оборота а вече на 1900 оборота се е развартяло на пълно и трябва да го усетиш един як шут в гъза от 310 нютона ако по колата всичко е наред. Редактирано 8 Януари 2016 от dimitar9408 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Чистиш турбината + турбо пътища + махаш катализатора и си номер 1. Не мое я кротнеш после. Става малко самолетче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenko87 Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 (Редактирано) колегата е прав това е решението Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 И да добавим, че турбото няма как да се включи при определени обороти, а си върти постоянно. Друг е въпроса вече при какви обороти, какво налягане прави. Някой, ако не вярва да пробва с пръст да пипне студената перка, докато колата работи на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 10 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Ако пробвам да го изчистя със каране над 100 километра ,Дали ще се чисти .Колко пари взима за чистене на турбина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Ми едва ли че стане по този описа начин... най-добре го занеси да ти го изчистят и да направят нужната профилактика, на мен чистенето ми излезе 100лв.,Но при мен ме препоръча един приятел,предполагам за това по евтино... Но някъде около 150 лв ще ти вземат за тази процедура. Нямаш си и на представа какво самолетче стана аудито ми след това... заслужава си да се направи това нещо... само съжелявам,че не го направих като купих колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 11 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 За колко време се чисти турбината ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 За колко време се чисти турбината ?Относителен въпрос ... със относителен отговор Зависи от майстора,който ще чисти турбото.. при мен чистенето мина 5-6 часа ... Но хората които правиха профилактика имаха и друга работа по колата..така,че ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenko87 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Времето е относително както каза и колегата ако сичко вари по план без да се късат шпилки или превърти някой гайка е 5 часа ако стане някой от посочините неща а то винаги става по закона на мърфи там време не се определя но до сега съм смъквал 4 турбини и на сички от тях се късат болчета на лопадките каде ги даржат те са 3 на брой и са голям филм.Винаги 2 от 3 се падат не знам защо но след това става големия филм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thegame Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 На какво може да се дължи това запушване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) На ЕГН-то. При по-новият модел проблема с ЕГН-то е отстранен. Редактирано 12 Януари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tevlogiev Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 На калпавата ни нафта, на вида каране ... осъзнах,че тези коли трябва да се карат малко по така - с ряс ... Грацкото каране запушва много турбото тъй като го караш в ниските обороти ... ЕГР-а също играе важна роля ... тъй като той връща не изгорелите газове обратно за доизгаряне .. Катализатор... важен фактор,при който ако се е запушил не изхвърля всички изгорели газове и връща обратно в турбото .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване