manoleo Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 За да не пускам нова тема, ще пиша пак тук. Отново става въпрос за клапата на ауспуха. Нямам си работа и мисля да направя клапата да се контролира ръчно, чрез ключ, както са направили колегите с Golf R32 в този форум. Обяснено и показано е че за целта се реже сиво-син кабел и към него се свързва въпросния ключ/прекъсвач. Въпросът ми е има ли някой представа дали ел. инсталациите, респективно цветовете на кабелите, на Golf R32 и на А3 3.2 са 100% еднакви? Опасявам се да не си свържа ключето и като го щракна да избухна в пламъци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Между Голф 4 R32 и Голф 5 R32/A3 3.2 инсталациите може и да са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 (Редактирано) Да, това е май въпросът. Според информацията, която намирам до момента, излиза че при Голф 4 R32 и TT 8N 3.2(първо поколение ТТ) ел. инсталациите са идентични. За Голф 5 R32, Ауди TT 8J 3.2 и А3 3.2, които са базирани на по-новата платформа, не намирам толкова подробна информация засега. Сиво-син кабел има и при мен, но не знам дали изпълнява същата функция... Редактирано 4 Януари 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Намерих кабела, кафяво-лилав е. Сега ако някой предложи откъде да хвана +12V ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Storian Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Оформила се е доста интересна тема. С нетърпение чакам нови ъпдейти от собственика. Дано вкара колата в ред скоро и да се кефи на много километри безаварийно шофиране. Този двигател на дълъг път трябва да нечовешки кеф. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 11 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Благодаря за пожеланията, колега. Няма кой знае какви ъпдейти по темата. След ремонта на скоростната кутия имах досадни проблеми с горивната система в продължение на няколко месеца, които в крайна сметка се оказаха в следствие на некадърен монтаж и настройка на газовата уредба. След посещение при колегата Муцев вече всичко е наред. Последното което направих по колата е монтажа на ключето за контрол на клапата в ауспуха, за което писах по-горе в темата. Има доста дреболии(основно козметични) за оправяне, но нищо спешно. Да се надяваме че съм приключил със сериозните ремонти... поне за известно време Да, колата е много приятна за каране на дълъг път. Не е някой самолет и го няма "експлозивното" ускорение на турбо моторите, но пък върви много прилично по цялата скала на оборотомера. Спокойно могат да се поддържат 180-200км/ч стига пътят да позволява(и да има някаква причина за такова бързане ). Често срещам и доста очудени и обидени погледи от разни натегачи по пътищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pai4one Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Здр. скоро си купих въпросния автомобил който се разискваше до сега , имам следните проблеми с него .Проблема се явява след като загрее автомобила след каране около час и го оставя за около 30 тина минутки престои тръгвам да паля и няма палене от първия път пали от 3 или 4 ти път ,закачах диагностика грешки никакви ,студеното палене е безпроблемно ,проблема е само като загрее .автомобила имам газова уредба .Иначе това е един страхотен и бърз автомобил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 22 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 (Редактирано) А като покараш 1-2 дена само на бензин, без да превключваш на газ дори и за малко, пак ли е същото? Температурен датчик(на антифриза) е другият възможен виновник за проблема. Редактирано 22 Май 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pai4one Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Трябва да пробвам да я покарам няколко дена на бензин и да следя как ще се държи ,мене ми се струва че някои от дюзите в престои си изпускат горивото защото пали като задавена ,дори и някои път с претракване . иначе като е топла изгася и запаля след 5 до 10минутки пали добре но след 20 та та минута почва да се чуди дали да запали или угасне ,някои път пали веднага но на 200 оборота всички лампи светят ,а маховика иска да се разглоби от ниските обороти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 24 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Да, звучи като да се дави колата. Може да е от дюзите. Така и така ще покараш на бензин малко, можеш да сипеш и някоя добавка за почистване на горивната система, да видиш дали ще има някаква промяна. Провери обаче и датчика за температурата на антифриза. Ако е сдал багажа може да отчита само ниски стойности. При това положение компютъра се лъже че е много студен, подава гориво като за студено палене и двигателя се дави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pai4one Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 при мен е нещо подобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 27 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 По този клип трудно може да се диагностицира нещо. Още повече че 3.2fsi на колата от клипа е съвсем различен мотор от 3.2 при нашите А3-ки. Провери ли температурния датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pai4one Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 проблема е решен имаше 5 дюзи които след изгасяне на мотора почваха да стават мокри след смяна на 6 оригинални бош колата е 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Класически проблем. Нови инжектори ли взе и колко ти струваха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pai4one Публикувано 6 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 (Редактирано) 620лв 6 броя бош нови с отстъпка Редактирано 6 Септември 2017 от pai4one Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickdesyn Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 колеги колата е уникална имам я от 6 месеца купих я евтино и смених вариаторите със веригите и всички оптегачи по мотора. Също със един приятел разглобихме мотора понеже предния собственик не беше сменял маслото от 4 години.... частите ми струваха около 1500 паунда, но аз си го знаех, така че няма проблем. Относно разхода смея да твърдя, че съм карал и по маломощни коли които горят горе долу толкова :))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 И за засилване става 3.2 мотора,само финикийски знаци да има.Колата става друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Да, с достатъчно пари могат да се постигнат много сериозни резултати. Има много сайтове, които продават готови комплекти турбо, би-турбо, суперчарджъри... но цените надхвърлят стойността на колата. Доколкото разбрах от колега от форума, не всички 3.2 издържат на засилване, трябва да се гледа кода на мотора. Същия колега ми каза, че Келеша от Варна(TST Racing) е взел едно ТТ с такъв мотор и експериментира с него. Който има мерак може да се обърне към него(Келеша) за детайлна информация кое, как, колко и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 За много голямо съжаление, вече никой не може да е обърне към Келеша за съвет и помощ. Иначе, 3.2 определено не е най-евтиния мотор за засилване...типично за всеки атмосферен двигател, разбира се. Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Изобщо нямах представа, че човекът вече го няма... много жалко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Дам...рака е много коварна болест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BrkN Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Изключване на сонди софтуерно 250-300лв Задни прожини ес лайн от ауди - 420лв 2бр Тампон на скорости от ауди - 190лв Халдекс помпа 2-ро поколение с масло и филтър от ауди - 750лв Аз съм с 3.2 в6 на повече от 300к километри.Мотора работи перфектно без никакви грешки.С ръчни скорости съм и нямам проблем.Колата е австрийка и не беше карана 3 години и съответно имах проблеми с алтернатора,стартера и чистачките които ги рециклирах и сега са ок.Смених ролки,ремъци,масла и свещи и всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 1 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Радвам се че и друг колега се включи в темата. С каква цел изключи сондите? Ето малко цени на някои неща и от мен: Предни спирачни дискове Zimermann sport - 310лв (двата) Предни накладки ATE - 110лв Маншони вътрешни карета(не помня марката) - 63лв (двата) Предни амортисьори SACHS + прахоуловители и шок тампони - 250лв (всичко) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 21 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Съществува ли възможност мненията ми в началото на темата, в които съм се изказал позитивно за das auto service, да бъдат изтрити или променени? Действително първоначалното ми мнение за сервиза беше добро, но с течение на времето се установиха жестоки пропуски от тяхна страна и не бих искал други колеги да се заблудят от тогавашните ми мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване