Jump to content

3.2 quattro - търся информация, впечатления, съвети.


manoleo

Recommended Posts

За да не пускам нова тема, ще пиша пак тук. Отново става въпрос за клапата на ауспуха. Нямам си работа и мисля да направя клапата да се контролира ръчно, чрез ключ, както са направили колегите с Golf R32 в този форум. Обяснено и показано е че за целта се реже сиво-син кабел и към него се свързва въпросния ключ/прекъсвач. Въпросът ми е има ли някой представа дали ел. инсталациите, респективно цветовете на кабелите, на Golf R32 и на А3 3.2 са 100% еднакви? Опасявам се да не си свържа ключето и като го щракна да избухна в пламъци :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, това е май въпросът. Според информацията, която намирам до момента, излиза че при Голф 4 R32 и TT 8N 3.2(първо поколение ТТ) ел. инсталациите са идентични. За Голф 5 R32, Ауди TT 8J 3.2 и А3 3.2, които са базирани на по-новата платформа, не намирам толкова подробна информация засега.

 

Сиво-син кабел има и при мен, но не знам дали изпълнява същата функция...

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Оформила се е доста интересна тема. С нетърпение чакам нови ъпдейти от собственика. Дано вкара колата в ред скоро и да се кефи на много километри безаварийно шофиране. Този двигател на дълъг път трябва да нечовешки кеф.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията, колега. Няма кой знае какви ъпдейти по темата. След ремонта на скоростната кутия имах досадни проблеми с горивната система в продължение на няколко месеца, които в крайна сметка се оказаха в следствие на некадърен монтаж и настройка на газовата уредба. След посещение при колегата Муцев вече всичко е наред. 

 

Последното което направих по колата е монтажа на ключето за контрол на клапата в ауспуха, за което писах по-горе в темата. Има доста дреболии(основно козметични) за оправяне, но нищо спешно. Да се надяваме че съм приключил със сериозните ремонти... поне за известно време :hilezh:  

 

Да, колата е много приятна за каране на дълъг път. Не е някой самолет и го няма "експлозивното" ускорение на турбо моторите, но пък върви много прилично по цялата скала на оборотомера. Спокойно могат да се поддържат 180-200км/ч стига пътят да позволява(и да има някаква причина за такова бързане :) ). Често срещам и доста очудени и обидени погледи от разни натегачи по пътищата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здр. скоро си купих въпросния автомобил който се разискваше до сега , имам следните проблеми с него .Проблема се явява след като загрее автомобила след каране около час и го оставя за около 30 тина минутки  престои  тръгвам да паля и няма палене от първия път пали от 3 или 4 ти път ,закачах диагностика  грешки никакви  ,студеното палене е безпроблемно ,проблема е само като загрее .автомобила имам газова уредба .Иначе това е един страхотен и бърз автомобил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А като покараш 1-2 дена само на бензин, без да превключваш на газ дори и за малко, пак ли е същото? Температурен датчик(на антифриза) е другият възможен виновник за проблема.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да пробвам да я покарам няколко дена на бензин и да следя как ще се държи ,мене ми се струва че някои от дюзите в престои си изпускат горивото  защото пали като задавена ,дори и някои път с претракване . иначе като  е топла изгася и запаля след 5 до 10минутки пали добре но след 20  та та минута почва да се чуди дали да запали или угасне ,някои път пали веднага но на 200 оборота всички лампи светят ,а маховика иска да се разглоби от ниските обороти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, звучи като да се дави колата. Може да е от дюзите. Така и така ще покараш на бензин малко, можеш да сипеш и някоя добавка за почистване на горивната система, да видиш дали ще има някаква промяна. Провери обаче и датчика за температурата на антифриза. Ако е сдал багажа може да отчита само ниски стойности. При това положение компютъра се лъже че е много студен, подава гориво като за студено палене и двигателя се дави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този клип трудно може да се диагностицира нещо. Още повече че 3.2fsi на колата от клипа е съвсем различен мотор от 3.2 при нашите А3-ки. Провери ли температурния датчик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

проблема е решен имаше 5 дюзи които след изгасяне на мотора почваха да стават мокри след смяна на 6 оригинални бош колата е 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

колеги колата е уникална имам я от 6 месеца купих я евтино и смених вариаторите със веригите и всички оптегачи по мотора. Също със един приятел разглобихме мотора понеже предния собственик не беше сменял маслото от 4 години.... частите ми струваха около 1500 паунда, но аз си го знаех, така че няма проблем. Относно разхода смея да твърдя, че съм карал и по маломощни коли които горят горе долу толкова :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с достатъчно пари могат да се постигнат много сериозни резултати. Има много сайтове, които продават готови комплекти турбо, би-турбо, суперчарджъри... но цените надхвърлят стойността на колата. Доколкото разбрах от колега от форума, не всички 3.2 издържат на засилване, трябва да се гледа кода на мотора. Същия колега ми каза, че Келеша от Варна(TST Racing) е взел едно ТТ с такъв мотор и експериментира с него. Който има мерак може да се обърне към него(Келеша) за детайлна информация кое, как, колко и т.н. :freude:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много голямо съжаление, вече никой не може да е обърне към Келеша за съвет и помощ.

Иначе, 3.2 определено не е най-евтиния мотор за засилване...типично за всеки атмосферен двигател, разбира се.

Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Изключване на сонди софтуерно 250-300лв

Задни прожини ес лайн от ауди - 420лв 2бр

Тампон на скорости от ауди - 190лв

Халдекс помпа 2-ро поколение с масло и филтър от ауди - 750лв

Аз съм с 3.2 в6 на повече от 300к километри.Мотора работи перфектно без никакви грешки.С ръчни скорости съм и нямам проблем.Колата е австрийка и не беше карана 3 години и съответно имах проблеми с алтернатора,стартера и чистачките които ги рециклирах и сега са ок.Смених ролки,ремъци,масла и свещи и всичко е ок.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че и друг колега се включи в темата. С каква цел изключи сондите?

 

Ето малко цени на някои неща и от мен:

Предни спирачни дискове Zimermann sport - 310лв (двата)

Предни накладки ATE - 110лв 

Маншони вътрешни карета(не помня марката) - 63лв (двата)

Предни амортисьори SACHS + прахоуловители и шок тампони - 250лв (всичко)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Съществува ли възможност мненията ми в началото на темата, в които съм се изказал позитивно за das auto service, да бъдат изтрити или променени? Действително първоначалното ми мнение за сервиза беше добро, но с течение на времето се установиха жестоки пропуски от тяхна страна и не бих искал други колеги да се заблудят от тогавашните ми мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...