Dummkopf Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 я раздуй, че и на мене ми е бедна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mons Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 приятели здравейте може ли малко помощ интересува ме кои двигатели на audi са с ангренажна верига благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Хайде почна се със заяждането.Колеги спокойно.Всички други двигатели са супер.Само 2.5 не става Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 я раздуй, че и на мене ми е бедна Всички оунъри на "Легендата" знаем, че всичко освен AFN и AVG за нищо не става. Иначе има и преревали от наследника на легендата - бомба дюза, та не е като да са перфектни и те, но в сравненине с душко си е направо отлична кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Не е заяждане, чисто любопитство е. Винаги ми е било интересно какво се върти в главата на оунъра на 2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 На оунъра на 2.5 му се върти,че немарлив стопанин = кола дарак.Поне аз така мисля.Аз от моята съм изключително доволен.Явно си е до разбиране,подържане и километраж Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 На оунъра на 2.5 му се върти,че немарлив стопанин = кола дарак.Поне аз така мисля.Аз от моята съм изключително доволен.Явно си е до разбиране,подържане и километражНа мен като горд собственик на душегуб ми се върти само едно"откъде да немеря по евтино нафта" тъй че нека си лаят кучетата керванът(душегуба) пак ще си върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Ами аз не бих си взел бензин единствено за да му сложа и да спестявам по 10-15 лв на 100 км.Не се заяждам с никого в момента и не казвам,че не е от значение колко гори автомобила.Просто си мисля,че най-добре е асо си е фабрично с един вид гориво да се кара с него,това е.Следващото ми Ауди мисля да е бензин единствено заради тихата работа,по-бързо ускорение и повечето кончета под капака.Не,че не може да се чипне дизел,но и на това не съм голям превърженик.Абе всичко се е до усещане и до човек Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 (Редактирано) Като ви слуша човек как се обяснявате, направо да му дойде от вътре да си вземе душегуб. Редактирано 21 Януари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Само колата на малък километраж колега не е душегуб А и твоята,извинявай,ЗАБРАВИХ Приятно спорене от мен Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 (Редактирано) .Като знам какво съм направил по моята,за 5,6к знаеш ли кога ще я дам? Пари, набити в ремонти, нали никой не си мисли, че може да се избиват при продажба? За душко няма да се обаждам, че умишлено 2-ри съм си купил и целенасочено го търсих 3 месеца - нема такъв казан, да побере всичката манджа, дето може да ми се изсипе тук. Всеки си знае за себе си. Също така състоянието и оборудването на една кола не е никак маловажно. В момента май на пазара няма една читава свежа бензинова це петица от големите мотори. 1.9 е като бяла лястовица и оглозгана до волан и педали, а единствения запазен и добре оборудван тръц куатро, който съм виждал и пробвал е оня, дето е бил на вертер и после крематора го кара изестно време (полуфейс беше).Нагледах се на варели по автокъщите миналата година, най-страшни бяха на Горубляне... Редактирано 21 Януари 2016 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Не си ли хареса нещо от новия внос на по 115к км, токущо свалена от автовоза и в натурално състояние още с талянския прах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Хайде почна се със заяждането.Колеги спокойно.Всички други двигатели са супер.Само 2.5 не става Sent from my HTC One mini 2 using TapatalkОт всичките ти постове само тоя е верен.Пари, набити в ремонти, нали никой не си мисли, че може да се избиват при продажба? За душко няма да се обаждам, че умишлено 2-ри съм си купил и целенасочено го търсих 3 месеца - нема такъв казан, да побере всичката манджа, дето може да ми се изсипе тук. Всеки си знае за себе си. Също така състоянието и оборудването на една кола не е никак маловажно. В момента май на пазара няма една читава свежа бензинова це петица от големите мотори. 1.9 е като бяла лястовица и оглозгана до волан и педали, а единствения запазен и добре оборудван тръц куатро, който съм виждал и пробвал е оня, дето е бил на вертер и после крематора го кара изестно време (полуфейс беше).Нагледах се на варели по автокъщите миналата година, най-страшни бяха на Горубляне... От колко големите мотори си гледал?Иначе на Вертер/Креватора и кой ли не се изреди на нея ако ти е мерило за читава е нормално да ти харесва душегуба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Като стана 220 коня беше ок, ама това бе преди години и не знам кой се е изреждал преди тях...2.7, 2.8, 3.0, фейс квадро. 4.2 нИ щЪ. По това време миналата година това бе единствената запазена, приятно работеща и добре оборудвана кола на пазара в област София в диапазона до 10к, след 3 месеца филтри и загубени часове в мобилето и влачене по автокъщите и обявите. Гледах и Б6-ци и олроуди, първите не са ми по вкуса откъм пространство, вторите бяха отпадъци най-страшни за тия пари. Вече имам събран опит и не ме е страх от възможните аварии Мотора е БАУ и мърка в сравнение с предишните поколения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 Че 4.2 си има слънчева в мобилето. Наживо сега не съм ходил, а предполагам и ти. Не че съм ги гледал, просто тази впечатление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2016 (Редактирано) Сещам се за кое говориш - едно маслинено зелено...Казах, че а6/ес6 4.2 не искам. Трябва ми кола ежедневка и на гЪзЪ да му е кожено и топло, а и да има копченца секви.Кожата да е без сгъвки и протрито и дори изтриваемото луксозно покритие на копчАлъка на ц5 фаце да е неизтрито и непоправяно. Те това гледах. Минимален шанс при 2.5 алтернативите.Сварих една прясна, джамбазина неориентиран, боднах лаптопа, гледах що можах отвън, отвътре и избора приключи.Матора ми е ясен, тунджа се намира, а части бол. Няма тракане от помпата, главите, нетипична тишина откъм коша за тоЗ модел. Не се разпознава, че колата е с роторно ГНП. Колко изкара... Тъкмо се занимавах тази вечер с едни фарки на А6/S6 4.2 и за пореден път не съжалявам, че не съм залитнал - на това нещо нищо не му е като на другите коли. Набих 500лв за 4 фара в състояние животинска тор и едва ще успея да направя 2 читави с много мъка и още пари (не знам дали има други на пазара в БГ). Всички части на това са индивидуални и струват торба жълтици. Редактирано 21 Януари 2016 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Към автора на темата: По техническата част:За мен може би в диапазона 5-6к лв. А6 предлага най-много като кола, особено 4х4. 1.8т се е доказал като много корав мотор. Моята я взех миналия февруари и 30 000 км по-късно съм дал 150 лв. за дюзи за газ-та само. Разбира се това е на късмет. Като цяло смятам да си карам колата доста години за напред. Имаш няколко по-скъпи агрегата и периферия, но това не бива да те притеснява, понеже колата няма заводски дефекти, т.е. бъдещата ти кола ще се нуждае от известно стягане (амортисьори, дискове, накладки, тампони двигател, скорости, окачване, предно окачване, турбо, съединител, някой клапан, хидравлика, проблеми с моторчетата на прозорците). Съединителя е с двумасов маховик, но по-често се сменя само съединителя в рамките на 500 лв, турбо (рециклирано с връщане на твоето) може би до 1000 лв, предно окачване с труда около 500 лв, 4 амортисьора около 500 лв. с труда, рециклиране на рейката 150-200 лв, и други дребни неща. След като ги смениш разбира се и караш човешки колата, а не душманската ще и се радваш много много километри без проблеми. Дори нещо да се счупи не са скъпи частите. Може да си заложиш около 1000 лв. макс средно годишно за ремонти. Аз лично сменям масло на 8-9000 км. Не го гори изобщо при мен, но карам нормално. Разход на гориво: Може да погледнеш подписа ми почти всяко зареждане си попълвам данните, както и обслужването. Комфорт:В този ценови клас няма по-приятна кола за дълъг път за мен. Скорост от 120-140 по междуградски път не се усещат. Спокойно минавам 600-700 км на ден без умора от пътя. Имаш добър багажник, ако не ти стига има куфари за таван. Автомобила е много устойчив на страничен вятър и рядко усещам като има такъв. Спира добре със заводските спирачки, ако не си състезател. Ако вземеш 4х4 ще се радваш и на много голям контрол на колата чрез скоростите, понеже 4те колела са движещи. Код на мотора:Колегите те насочиха към кодовете. Разбира се приоритет трябва да ти е техническото състояние на автомобила. Дори и AJL 98год да е не е проблем, стига да е запазен. Моята е 2000 година, седан, междинка (фейс предница и старата броня) с голям фис. Беше обявена на 6к, на място я спазарихме за 5300 + газ /италияна/ не регистрирана. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mncazzaro Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Благодаря ppenchev! Ей това е изчерпателно мнение Ще си чакам и моята кукла да се появи.Не съм състезател, но искам, когато се наложи да изпреваря да ми е спокойно. И да тъй като искам хем 1.8т, хем 4х4 и комби ще мине време докато излезе читава.Принципно се насочих към Този двигател именно защото е читав и се справя с купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Гледай колкото се може по-нов двигател. Двигателите с електронна газ (имах awt) са малко по-икономични, по-пъргави и имат по-гладка работа на празен ход. Обаче трябва да си носиш една резервна бобина в багажника докато изпляскат всички една по една и не ги смениш. За 60 000км и година и 5-6 месеца смених три бобини и остана само една стара, но до последно държеше. Не се надъхвай, че ще е бегачка, защото за да стане такава ще ти трябват още поне 5 бона. Разхода на предно на газ при извънградско е към 9-11 с нормално за мотора каране. Моята беше с 5 скорости и на магистрала не беше добре, на 3000 120км/ч което са си високи обороти за тази скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 за тея пари не може да намери с нов мотор, а самата конверсия с новите бобини струва 100 лв...не си струва това дс е водещото в покупката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Водещото не са новите бобини (които са сравнително проблемни), а новия мотор - който е реално друго поколение, с друго поведение и разход,...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 (Редактирано) Ето фейсова А6, която не е лоша. В наши пари са 7100 лв. без пазарлъка. Пиши и 1000/1500 лв. докарване.http://www.blocket.se/helsingborg/Audi_A6__RESERVERAD__AVANT_1_8T_QUATT__NY_BES_63888764.htm?ca=4&w=3 http://www.blocket.se/kristianstad/Audi_A6_1_8T_quattro__150hk__64858529.htm?ca=4&w=3 Редактирано 23 Януари 2016 от ppenchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Зелената въобще не е зле.На едни 10к ще легне обаче с първоначалното обслужване Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Те могат да си го набият с всеки един мотор колега.Толкова познати имам с 131к мотор които реват,че ти е бедна фантазията Sent from my HTC One mini 2 using TapatalkИ на мен ми е чудно кои са тия толкова недоволни от 1.9 мотора......ездачи? Давайте координати да ги заформим в отделен под форум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Доста се пише тука без да има смисъл.Искате да кажете,че всички двигатели са на по 150к а само 2.5 е над 500к така ли?Я отворете и форума на 4ф да видите сакво се случва.Не казвам,че 2.5 е по-добър,не бързайте да захапвате,но като гледам и там какво се случва си мисля,че след 5-6 г за 3.0 ТДИ ще се говори за душегуб2,за следващите душегуб3 и т.н. Големи разбирачи тука има,да не изкаже човек мнение.Извинявам се,не искам да обидя никого,но тука сме се събрали да обсъждаме а не да се чекнем един с друг,и да си мерим пишките!Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване