Jump to content

Нужда от малко насоки за a6 4х4 1.8т


Recommended Posts

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хайде почна се със заяждането.Колеги спокойно.Всички други двигатели са супер.Само 2.5 не става :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я раздуй, че и на мене ми е бедна :hilezh:

Всички оунъри на "Легендата" знаем, че всичко освен AFN и AVG за нищо не става.  :hilezh:

Иначе има и преревали от наследника на легендата - бомба дюза, та не е като да са перфектни и те, но в сравненине с душко си е направо отлична кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оунъра на 2.5 му се върти,че немарлив стопанин = кола дарак.Поне аз така мисля.Аз от моята съм изключително доволен.Явно си е до разбиране,подържане и километраж :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оунъра на 2.5 му се върти,че немарлив стопанин = кола дарак.Поне аз така мисля.Аз от моята съм изключително доволен.Явно си е до разбиране,подържане и километраж

На мен като горд собственик на душегуб ми се върти само едно"откъде да немеря по евтино нафта" тъй че нека си лаят кучетата керванът(душегуба) пак ще си върви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не бих си взел бензин единствено за да му сложа и да спестявам по 10-15 лв на 100 км.Не се заяждам с никого в момента и не казвам,че не е от значение колко гори автомобила.Просто си мисля,че най-добре е асо си е фабрично с един вид гориво да се кара с него,това е.Следващото ми Ауди мисля да е бензин единствено заради тихата работа,по-бързо ускорение и повечето кончета под капака.Не,че не може да се чипне дизел,но и на това не съм голям превърженик.Абе всичко се е до усещане и до човек :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви слуша човек как се обяснявате, направо да му дойде от вътре да си вземе душегуб.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само колата на малък километраж колега не е душегуб :) А и твоята,извинявай,ЗАБРАВИХ :) Приятно спорене от мен :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Като знам какво съм направил по моята,за 5,6к знаеш ли кога ще я дам?

 

Пари, набити в ремонти, нали никой не си мисли, че може да се избиват при продажба?

 

За душко няма да се обаждам, че умишлено 2-ри съм си купил и целенасочено го търсих 3 месеца - нема такъв казан, да побере всичката манджа, дето може да ми се изсипе тук. :) Всеки си знае за себе си. Също така състоянието и оборудването на една кола не е никак маловажно. В момента май на пазара няма една читава свежа бензинова це петица от големите мотори. 1.9 е като бяла лястовица и оглозгана до волан и педали, а единствения запазен и добре оборудван тръц куатро, който съм виждал и пробвал е оня, дето е бил на вертер и после крематора го кара изестно време (полуфейс беше).

Нагледах се на варели по автокъщите миналата година, най-страшни бяха на Горубляне...

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли хареса нещо от новия внос на по 115к км, токущо свалена от автовоза и в натурално състояние още с талянския прах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде почна се със заяждането.Колеги спокойно.Всички други двигатели са супер.Само 2.5 не става :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

От всичките ти постове само тоя е верен.

Пари, набити в ремонти, нали никой не си мисли, че може да се избиват при продажба?

 

За душко няма да се обаждам, че умишлено 2-ри съм си купил и целенасочено го търсих 3 месеца - нема такъв казан, да побере всичката манджа, дето може да ми се изсипе тук. :) Всеки си знае за себе си. Също така състоянието и оборудването на една кола не е никак маловажно. В момента май на пазара няма една читава свежа бензинова це петица от големите мотори. 1.9 е като бяла лястовица и оглозгана до волан и педали, а единствения запазен и добре оборудван тръц куатро, който съм виждал и пробвал е оня, дето е бил на вертер и после крематора го кара изестно време (полуфейс беше).

Нагледах се на варели по автокъщите миналата година, най-страшни бяха на Горубляне...

 

От колко големите мотори си гледал?

Иначе на Вертер/Креватора и кой ли не се изреди на нея ако ти е мерило за читава е нормално да ти харесва душегуба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана 220 коня беше ок, ама това бе преди години и не знам кой се е изреждал преди тях...

2.7, 2.8, 3.0, фейс квадро. 4.2 нИ щЪ.

 

По това време миналата година това бе единствената запазена, приятно работеща и добре оборудвана кола на пазара в област София в диапазона до 10к, след 3 месеца филтри и загубени часове в мобилето и влачене по автокъщите и обявите. Гледах и Б6-ци и олроуди, първите не са ми по вкуса откъм пространство, вторите бяха отпадъци най-страшни за тия пари. Вече имам събран опит и не ме е страх от възможните аварии :) Мотора е БАУ и мърка в сравнение с предишните поколения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за кое говориш - едно маслинено зелено...

Казах, че а6/ес6 4.2 не искам. Трябва ми кола ежедневка и на гЪзЪ да му е кожено и топло, а и да има копченца секви.

Кожата да е без сгъвки и протрито и дори изтриваемото луксозно покритие на копчАлъка на ц5 фаце да е неизтрито и непоправяно. Те това гледах. Минимален шанс при 2.5 алтернативите.

Сварих една прясна, джамбазина неориентиран, боднах лаптопа, гледах що можах отвън, отвътре и избора приключи.

Матора ми е ясен, тунджа се намира, а части бол. Няма тракане от помпата, главите, нетипична тишина откъм коша за тоЗ модел. Не се разпознава, че колата е с роторно ГНП. Колко изкара...

 

Тъкмо се занимавах тази вечер с едни фарки на А6/S6 4.2 и за пореден път не съжалявам, че не съм залитнал - на това нещо нищо не му е като на другите коли. Набих 500лв за 4 фара в състояние  животинска тор и едва ще успея да направя 2 читави с много мъка и още пари (не знам дали има други на пазара в БГ). Всички части на това са индивидуални и струват торба жълтици.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата:

 

По техническата част:
За мен може би в диапазона 5-6к лв. А6 предлага най-много като кола, особено 4х4. 1.8т се е доказал като много корав мотор. Моята я взех миналия февруари и 30 000 км по-късно съм дал 150 лв. за дюзи за газ-та само. Разбира се това е на късмет. Като цяло смятам да си карам колата доста години за напред. Имаш няколко по-скъпи агрегата и периферия, но това не бива да те притеснява, понеже колата няма заводски дефекти, т.е. бъдещата ти кола ще се нуждае от известно стягане (амортисьори, дискове, накладки, тампони двигател, скорости, окачване, предно окачване, турбо, съединител, някой клапан, хидравлика, проблеми с моторчетата на прозорците). Съединителя е с двумасов маховик, но по-често се сменя само съединителя в рамките на 500 лв, турбо (рециклирано с връщане на твоето) може би до 1000 лв, предно окачване с труда около 500 лв, 4 амортисьора около 500 лв. с труда, рециклиране на рейката 150-200 лв, и други дребни неща. След като ги смениш разбира се и караш човешки колата, а не душманската ще и се радваш много много километри без проблеми. Дори нещо да се счупи не са скъпи частите. Може да си заложиш около 1000 лв. макс средно годишно за ремонти. Аз лично сменям масло на 8-9000 км. Не го гори изобщо при мен, но карам нормално.

 

Разход на гориво: 

Може да погледнеш подписа ми почти всяко зареждане си попълвам данните, както и обслужването.

 

Комфорт:

В този ценови клас няма по-приятна кола за дълъг път за мен. Скорост от 120-140 по междуградски път не се усещат. Спокойно минавам 600-700 км на ден без умора от пътя. Имаш добър багажник, ако не ти стига има куфари за таван. Автомобила е много устойчив на страничен вятър и рядко усещам като има такъв. Спира добре със заводските спирачки, ако не си състезател. Ако вземеш 4х4 ще се радваш и на много голям контрол на колата чрез скоростите, понеже 4те колела са движещи. 

 

Код на мотора:

Колегите те насочиха към кодовете. Разбира се приоритет трябва да ти е техническото състояние на автомобила. Дори и AJL 98год да е не е проблем, стига да е запазен. Моята е 2000 година, седан, междинка (фейс предница и старата броня) с голям фис. Беше обявена на 6к, на място я спазарихме за 5300 + газ /италияна/ не регистрирана. 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ppenchev! Ей това е изчерпателно мнение ;)Ще си чакам и моята кукла да се появи.Не съм състезател, но искам, когато се наложи да изпреваря да ми е спокойно. И да тъй като искам хем 1.8т, хем 4х4 и комби ще мине време докато излезе читава.Принципно се насочих към Този двигател именно защото е читав и се справя с купето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай колкото се може по-нов двигател. Двигателите с електронна газ (имах awt) са малко по-икономични, по-пъргави и имат по-гладка работа на празен ход. Обаче трябва да си носиш една резервна бобина в багажника докато изпляскат всички една по една и не ги смениш. За 60 000км и година и 5-6 месеца смених три бобини и остана само една стара, но до последно държеше. Не се надъхвай, че ще е бегачка, защото за да стане такава ще ти трябват още поне 5 бона. Разхода на предно на газ при извънградско е към 9-11 с нормално за мотора каране. Моята беше с 5 скорости и на магистрала не беше добре, на 3000 120км/ч което са си високи обороти за тази скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тея пари не може да намери с нов мотор, а самата конверсия с новите бобини струва 100 лв...не си струва това дс е водещото в покупката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водещото не са новите бобини (които са сравнително проблемни), а новия мотор - който е реално друго поколение, с друго поведение и разход,......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето фейсова А6, която не е лоша. В наши пари са 7100 лв. без пазарлъка. Пиши и 1000/1500 лв. докарване.

http://www.blocket.se/helsingborg/Audi_A6__RESERVERAD__AVANT_1_8T_QUATT__NY_BES_63888764.htm?ca=4&w=3

 

http://www.blocket.se/kristianstad/Audi_A6_1_8T_quattro__150hk__64858529.htm?ca=4&w=3

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те могат да си го набият с всеки един мотор колега.Толкова познати имам с 131к мотор които реват,че ти е бедна фантазията :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

И на мен ми е чудно кои са тия толкова недоволни от 1.9 мотора......ездачи? :hilezh:  Давайте координати да ги заформим в отделен под форум  :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста се пише тука без да има смисъл.Искате да кажете,че всички двигатели са на по 150к а само 2.5 е над 500к така ли?Я отворете и форума на 4ф да видите сакво се случва.Не казвам,че 2.5 е по-добър,не бързайте да захапвате,но като гледам и там какво се случва си мисля,че след 5-6 г за 3.0 ТДИ ще се говори за душегуб2,за следващите душегуб3 и т.н. Големи разбирачи тука има,да не изкаже човек мнение.Извинявам се,не искам да обидя никого,но тука сме се събрали да обсъждаме а не да се чекнем един с друг,и да си мерим пишките!

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...