Jump to content

Невървеж на 1.8Т


ole

Recommended Posts

  • Отговори 232
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мръсното изчадие за бензиновите пари. Аз карам с изключен и тримове няма явно си върви по някаква карта без корекции като го включа и започват да ми играят оборотите на ПХ. Гад е тоя клапан

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един пич от Унгария му беше забил в отворено положение и моторът беше засмукал от съдържанието на този съд с активния въглен, резултатът беше - нов мотор. Това ме накара да го изолирам, включен е в буксата, за да го вижда екуто, но вакуумите ги няма, този който идва от резервоара е напъхан в подкалника да си пърди там, остатъкът от вакууми по системата са махнати и затапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.05.2016 г. at 22:39, Joro Daskalov написа:

 

П.С. Излисления разход е посредством допълване на ботюлката с гас до горе и разликата е изгоряното гориво за определен пробег ;) (ако не е станало ясно как съм го изчислил...) .

Зареждам до горе на една петролска газстанция вечерта, изминавам 40 км и реших да допълня сутринта на същата газстанция, защото заминавам на път. Бутилката събра 23 стотинки и това беше само газта, която изсъска, като извадиха пълначката. После разбрах от управителя, че в момента налягането в цистерната е било по- ниско. Според твоя калкулатор, колата ми гори 0/100 газ в градски режим. 2случай: зареждам на една петролска газстанция празната си бутилка, която е 53 литрова и побира 44 литра газ, като кажа " пълни до горе"  . Бутилката събра само 38 литра, което ме усъмни че не е така. Изминах 6 км и реших да се пробвам на друга петролска газстанция. Събра още 8 литра, което прави общо 44 литра. Според твоя калкулатор колата ми е гори 133- сто тридесет и три/100 газ:-) , после кажи на газаджията , че колата ти гори много или малко

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N80 не щрака постоянно.

Той не щрака постоянно, но моя явно не е щракал когато трябва. Днес откакто сложих друг н80 трима е в граници и утре ще проверя за грешка.

@ghostdog, не смърди ли от тва на бензин?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, никаква миризма на бензин няма. Аз не съм махал съда с активния въглен, просто парите не влизат в мотора. Никакви драми няма за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоарът има отдушник така или иначе, през него нали пак се изпарява бензин?

Какво значение за изпаряването има дали парите влизат в мотора или излизат навън?

 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значението е само че когато клапана работи системата не е постоянно отворена,както ще е без него.Нещо друго по ми е интересно(какво мислиш по въпроса) Евап системата както и картерната вентилация са включени в горивната смес,следователно в горивните карти има зададено определено количество гориво за изгаряне на тези изпарения(за да не се обеднява сместа).След като се затапят не се ли обогатява прекалено сместа и как би се отразило това?

 

Редактирано от ksi1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, integrale45 написа:

Зареждам до горе на една петролска газстанция вечерта, изминавам 40 км и реших да допълня сутринта на същата газстанция, защото заминавам на път. Бутилката събра 23 стотинки и това беше само газта, която изсъска, като извадиха пълначката. После разбрах от управителя, че в момента налягането в цистерната е било по- ниско. Според твоя калкулатор, колата ми гори 0/100 газ в градски режим. 2случай: зареждам на една петролска газстанция празната си бутилка, която е 53 литрова и побира 44 литра газ, като кажа " пълни до горе"  . Бутилката събра само 38 литра, което ме усъмни че не е така. Изминах 6 км и реших да се пробвам на друга петролска газстанция. Събра още 8 литра, което прави общо 44 литра. Според твоя калкулатор колата ми е гори 133- сто тридесет и три/100 газ:-) , после кажи на газаджията , че колата ти гори много или малко

Ужас... Не мога да кажа друго...

 

Редактирано от Joro Daskalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са премахнати и двете - евап и картерна вентилация. Драми няма. Не съм сигурен, че в заводските горивни карти е предвидено повече или по-малко гориво, зар ади еко системите. Влиянието на картерната вентилация специално върху сместа при читав мотор е пренебрежимо малко, за да се задават корекции, но дори да се налагат такива, те ще са в границата, в която ламбдата може да коригира подаваното гориво без да са заложени специални параметри в картите. Премахването им според мен може само да подобри сместа, но чак да я обогати или обедни миструва ми се малко невероятно.

 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как си махнал картерната,изведена с маркуч под колата?Кеч кен слагал ли си и има ли някаква миризма?Аз мисля да я махна единствено заради горещите пари които вкарва.След като си я махнал има ли голяма разлика в температурата на входящия въздух със и без нея?

 

Редактирано от ksi1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кеч кен взех, но нямам време нито желание да го монтирам. Изкъртена е и двете глави и вентилацията на блока си пърдят в коша. Миризма на масло има само, ако е карано над 2 часа. При нормални градски маршрути по 30-40-50 мин в колата не се усеща миризма, нито на свалени прозорци, нито през климатика, миризма има само след загасяне на двигателя. 

 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш едно такова филтърче за мотор и нямаш ядове. Имах тигра на нея като разкарах картерната с такова не ми е мирисало никога

ace2ea1771edbb1f8d3edbe0dfa34c87.jpg

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Слагаш едно такова филтърче за мотор и нямаш ядове. Имах тигра на нея като разкарах картерната с такова не ми е мирисало никога

ace2ea1771edbb1f8d3edbe0dfa34c87.jpg

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, ghostdog написа:

Резервоарът има отдушник така или иначе, през него нали пак се изпарява бензин?

Какво значение за изпаряването има дали парите влизат в мотора или излизат навън?

 

Преди 2 години отивам на събор на калояново да газкам с новия мотор. Пълня 10 литра бензин, изключвам бензиновата помпа / направил съм си бутон преди 6 години/ и тръгвам. Изминах 300 км и съм готов за старт на пистата, пускам помпата, опс- няма бензин. Чувам помпата че върти на сухо. Заредих на близката бензиностанция 10 литра и колата си палеше на бензин. Направил съм като теб с канистъра, клапана е включен, маркучите са затапени. Вероятно 1-2 литра бензин ви отиват на 100 км във въздуха с това еко устройство, щом на мен на 20 годишна кола за 300 км се изпариха 10 литра

 

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледах за грешки и вече нямам след като смених н80. Не знам как при вас няма проблем като не се вкарват парите а при мен се обеснява сместа до толкова, че да записва грешка. Чакам турбото...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обеднява ти сместа защото клапана остава отворен,а на колегата по-горе маркучите които излизат от него са затапени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Бууста си играе да, въобще не й давам газ да не се разлети турбината. Нещо обаче е почнала леко да се чува нещо като свирене като е още студена и я форсирам леко и мислА да я оставя и да не я карам докато дойде другото турбо.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Развитие! Дойде к03-029 от ибей, сложихме я, обаче пак имаше пренадуване към 1.5 бара и ми идеше да я засилим в някоя стена тая кола. Прегледахме всичко и всичко изглеждаше наред, няма грешки записани, тримовете са наред. Даже при едно даване на газ отиде малко над 1.5 ... Ходих на ВАГ събора, раздавах газ на драга и на тайм атака в събота. Неделя настъпвам колата и съвсем случайно ми прави впечатление, че бууста не отива над 1.1-1.2 бре давах й газ, прави 1.1 , после на средни обороти има едно мноооого леко играене на стрелката , но е в рамките на 0.1 бара и въобще не се усеща в колата. На 6к оборота има 0.8-0.9 бара. На Калояново дадох 15.452 на драга, не знам дали е добре или не :д

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек? Докара ли го тръца до кондиция?

Подскачането на стрелката може да е ако си вързал бустметъра на колектора, там има моментно разреждане на налягането, когато отворят клапаните.

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...