ghostdog Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Евап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Мръсното изчадие за бензиновите пари. Аз карам с изключен и тримове няма явно си върви по някаква карта без корекции като го включа и започват да ми играят оборотите на ПХ. Гад е тоя клапан Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 (Редактирано) При мен е изолиран, няма драма с тримовете. Редактирано 1 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Буксата включена но маркуча затапен? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 На един пич от Унгария му беше забил в отворено положение и моторът беше засмукал от съдържанието на този съд с активния въглен, резултатът беше - нов мотор. Това ме накара да го изолирам, включен е в буксата, за да го вижда екуто, но вакуумите ги няма, този който идва от резервоара е напъхан в подкалника да си пърди там, остатъкът от вакууми по системата са махнати и затапани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Ясно мерси за информацията това ще е следващото нещо което ще направя Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 (Редактирано) На 31.05.2016 г. at 22:39, Joro Daskalov написа: П.С. Излисления разход е посредством допълване на ботюлката с гас до горе и разликата е изгоряното гориво за определен пробег (ако не е станало ясно как съм го изчислил...) . Зареждам до горе на една петролска газстанция вечерта, изминавам 40 км и реших да допълня сутринта на същата газстанция, защото заминавам на път. Бутилката събра 23 стотинки и това беше само газта, която изсъска, като извадиха пълначката. После разбрах от управителя, че в момента налягането в цистерната е било по- ниско. Според твоя калкулатор, колата ми гори 0/100 газ в градски режим. 2случай: зареждам на една петролска газстанция празната си бутилка, която е 53 литрова и побира 44 литра газ, като кажа " пълни до горе" . Бутилката събра само 38 литра, което ме усъмни че не е така. Изминах 6 км и реших да се пробвам на друга петролска газстанция. Събра още 8 литра, което прави общо 44 литра. Според твоя калкулатор колата ми е гори 133- сто тридесет и три/100 газ:-) , после кажи на газаджията , че колата ти гори много или малко Редактирано 1 Юни 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 1 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 N80 не щрака постоянно. Той не щрака постоянно, но моя явно не е щракал когато трябва. Днес откакто сложих друг н80 трима е в граници и утре ще проверя за грешка. @ghostdog, не смърди ли от тва на бензин? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Не, никаква миризма на бензин няма. Аз не съм махал съда с активния въглен, просто парите не влизат в мотора. Никакви драми няма за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Не се ли изпарява бензина по-бързо така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Резервоарът има отдушник така или иначе, през него нали пак се изпарява бензин? Какво значение за изпаряването има дали парите влизат в мотора или излизат навън? Редактирано 2 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Значението е само че когато клапана работи системата не е постоянно отворена,както ще е без него.Нещо друго по ми е интересно(какво мислиш по въпроса) Евап системата както и картерната вентилация са включени в горивната смес,следователно в горивните карти има зададено определено количество гориво за изгаряне на тези изпарения(за да не се обеднява сместа).След като се затапят не се ли обогатява прекалено сместа и как би се отразило това? Редактирано 2 Юни 2016 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Преди 12 часа, integrale45 написа: Зареждам до горе на една петролска газстанция вечерта, изминавам 40 км и реших да допълня сутринта на същата газстанция, защото заминавам на път. Бутилката събра 23 стотинки и това беше само газта, която изсъска, като извадиха пълначката. После разбрах от управителя, че в момента налягането в цистерната е било по- ниско. Според твоя калкулатор, колата ми гори 0/100 газ в градски режим. 2случай: зареждам на една петролска газстанция празната си бутилка, която е 53 литрова и побира 44 литра газ, като кажа " пълни до горе" . Бутилката събра само 38 литра, което ме усъмни че не е така. Изминах 6 км и реших да се пробвам на друга петролска газстанция. Събра още 8 литра, което прави общо 44 литра. Според твоя калкулатор колата ми е гори 133- сто тридесет и три/100 газ:-) , после кажи на газаджията , че колата ти гори много или малко Ужас... Не мога да кажа друго... Редактирано 2 Юни 2016 от Joro Daskalov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) При мен са премахнати и двете - евап и картерна вентилация. Драми няма. Не съм сигурен, че в заводските горивни карти е предвидено повече или по-малко гориво, зар ади еко системите. Влиянието на картерната вентилация специално върху сместа при читав мотор е пренебрежимо малко, за да се задават корекции, но дори да се налагат такива, те ще са в границата, в която ламбдата може да коригира подаваното гориво без да са заложени специални параметри в картите. Премахването им според мен може само да подобри сместа, но чак да я обогати или обедни миструва ми се малко невероятно. Редактирано 2 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Как си махнал картерната,изведена с маркуч под колата?Кеч кен слагал ли си и има ли някаква миризма?Аз мисля да я махна единствено заради горещите пари които вкарва.След като си я махнал има ли голяма разлика в температурата на входящия въздух със и без нея? Редактирано 2 Юни 2016 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Кеч кен взех, но нямам време нито желание да го монтирам. Изкъртена е и двете глави и вентилацията на блока си пърдят в коша. Миризма на масло има само, ако е карано над 2 часа. При нормални градски маршрути по 30-40-50 мин в колата не се усеща миризма, нито на свалени прозорци, нито през климатика, миризма има само след загасяне на двигателя. Редактирано 2 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Слагаш едно такова филтърче за мотор и нямаш ядове. Имах тигра на нея като разкарах картерната с такова не ми е мирисало никога Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Слагаш едно такова филтърче за мотор и нямаш ядове. Имах тигра на нея като разкарах картерната с такова не ми е мирисало никога Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Преди 11 часа, ghostdog написа: Резервоарът има отдушник така или иначе, през него нали пак се изпарява бензин? Какво значение за изпаряването има дали парите влизат в мотора или излизат навън? Преди 2 години отивам на събор на калояново да газкам с новия мотор. Пълня 10 литра бензин, изключвам бензиновата помпа / направил съм си бутон преди 6 години/ и тръгвам. Изминах 300 км и съм готов за старт на пистата, пускам помпата, опс- няма бензин. Чувам помпата че върти на сухо. Заредих на близката бензиностанция 10 литра и колата си палеше на бензин. Направил съм като теб с канистъра, клапана е включен, маркучите са затапени. Вероятно 1-2 литра бензин ви отиват на 100 км във въздуха с това еко устройство, щом на мен на 20 годишна кола за 300 км се изпариха 10 литра Редактирано 2 Юни 2016 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Аз гледах за грешки и вече нямам след като смених н80. Не знам как при вас няма проблем като не се вкарват парите а при мен се обеснява сместа до толкова, че да записва грешка. Чакам турбото... Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Буста играе ли още? Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Обеднява ти сместа защото клапана остава отворен,а на колегата по-горе маркучите които излизат от него са затапени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Ясно. Бууста си играе да, въобще не й давам газ да не се разлети турбината. Нещо обаче е почнала леко да се чува нещо като свирене като е още студена и я форсирам леко и мислА да я оставя и да не я карам докато дойде другото турбо. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Тази топла част побърка и твоята турбина ... немога да си го обясня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Развитие! Дойде к03-029 от ибей, сложихме я, обаче пак имаше пренадуване към 1.5 бара и ми идеше да я засилим в някоя стена тая кола. Прегледахме всичко и всичко изглеждаше наред, няма грешки записани, тримовете са наред. Даже при едно даване на газ отиде малко над 1.5 ... Ходих на ВАГ събора, раздавах газ на драга и на тайм атака в събота. Неделя настъпвам колата и съвсем случайно ми прави впечатление, че бууста не отива над 1.1-1.2 бре давах й газ, прави 1.1 , после на средни обороти има едно мноооого леко играене на стрелката , но е в рамките на 0.1 бара и въобще не се усеща в колата. На 6к оборота има 0.8-0.9 бара. На Калояново дадох 15.452 на драга, не знам дали е добре или не :д Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Демек? Докара ли го тръца до кондиция? Подскачането на стрелката може да е ако си вързал бустметъра на колектора, там има моментно разреждане на налягането, когато отворят клапаните. Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване