ghostdog Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Всички бензинови V6 мотори на VAG от тези години са така. Имаш гарнитура на капака на клапаните, гарнитура под обтегача за променливо газоразпределение, полумесец под гарнитурата на обтегача и тапа зад изпускателния вал, това важи за всяка глава. Редактирано 11 Февруари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Май този път ще се насоча към гарнитура и уплътнител но О-ринг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Карантията е при мен. Ако пак протече ще му таковам мамата и сериозно ще се замисля да я направя кола само за дълъг път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Днеска я смених. Старата нямаше грам силикон(на другата глава имаше бая силикон амсалашки сложен. Сега махнах капака, попих маслото около валовете, избърсах със сух парцал, избърсах 3 пъти с спарцал с коресилин. Капака го залях с бензин(имаше лек налеп, нагар) изтрих го и го минах с коресилин. Гарнитурата я намазах с тънак слой силикон(в двете каналчета колкото да се заравни каналчето), а горния край го оставих без силикон. Намазах целия капак със силикон там където ляга гарнитурата. Гайките ги натегнах на три пъти по произволен ред(преинсталирах компа и нямам етка). Ейсега вече ако протече ще ме ядоса сериозно. Редактирано 29 Февруари 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Много негативни мнения за този "Рейнц" чувам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Да ти покажа колко е негативно сухо със стари капаци и гарнитури... добър си е "рейнца" лепи като на циганин шамар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Колега за гарнитурата ли говориш или за силикона? Гарнитурата ми се стори малко ташак... леко "дълга" идва и се набръчква в единия край, гледах да я натъкмя както трябва отдолу. Ако беше 5-6мм по-къса май по-добре щеше да легне. Следващия път ще пробвам оринг, че вече четвърта гарнитура на реинц сменям за по-малко от година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Аз за силиконя разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 За гарнитурите говоря,не струват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Аз вчера смених и сложих на Елринг препоръчаха ми ги преди Виктора и ги сложих без силикон....ще пиша отзиви как се държи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Ем не знам. Преди по-малко от година купих колата и казах да сложат реинц при обслужването. Едната протече 15 000 след монтажа, а другата след около 20-25000км след монтажа... Обаче не са ги затегнали с динамометричен и гайките се развиваха с различно усилие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Според ремонтните мануали силикон се слага само в ъгълчетата, където гарнитурата се издига около валовете и на полумесеците, отгоре и отголу. При здрава гарнитура това наистина е достатъчно. Моя опит показва че и при стара /втвърдена/ гарнитура ако се обезмасли и се намаже тънко със силикон от двете страни, пак държи, даже следващия път трябва да се разлепя с чук капака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Точно...имам подходящият чук... пробван е. Троши вече една кратуна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Някой играл ли си е да проверява на равна повърхност, например чрез финен шлайф, капаците му дали са изметнати от предишни неправилни стягания?На зафирата преди съм имал подобен проблем - изкривен капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Капаците на душегуба май са магнезиева сплав, а не чугун, алуминий, или пластмаса - леки, нееластични и бият на желязо, не мисля че поддават на трайна деформация. Не знам как са бензинките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Ако тия осем гайки не могат да го прилепят както трябва, то ще има баси и измятането и няма да ти трябват специални тестове за да разбереш дали е прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 2 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Е тогава защо си купи динамометричен ключ , сигурно се получават някакви остатъчни деформации които са достатъчни за да сълзи.Моя капак е от някаква Al сплав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Ся кат ми дойде ключетоКакъв ключ взе и от къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Zimber tools. Марката е с качеството на форс.Едно е да не е натегната равномерно и от там да идва проблема, друго е капака да е крив и гайките да не могат да го "изправят" и прилепят добре за гарнитурата. Редактирано 2 Март 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Капаците на душегуба май са магнезиева сплав, а не чугун, алуминий, или пластмаса - леки, нееластични и бият на желязо, не мисля че поддават на трайна деформация. Не знам как са бензинките.При душегуба няма тези проблеми, прав си, но при бензините са алуминиева сплав някаква, която се ебава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Колеги,какви тапи слагате на валовете?Аз имам големи драми с тапата на шофьорската глава.Сменям ги през 1-2 месеца и протичат,най-дълго задържа СВАГ,сега взех оригинална да видим колко ще изкара пък тя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra1 Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 почистваш хубаво капака и главата,минаваш с обесмаслител. Намазваш главата с силикон за масло и висока температура (аз го намазах с един червен не помня марката) слагаш внимателно гарнитурата,после мажиш и отгоре гарнитурата. Чакаш малко да стегне силикона (дестина минути) и слагаш капака. Стягаш болтовете от средата на вън и на кръст. И моята гарнитута спря да тече двигатела е 1.8т 150к. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване