Jump to content

Придърпва при наклони.


dexter1

Recommended Posts

Здравейте, от известно време се появи следния проблем, който се засилва все повече. При движение в наклон, независимо дали спускам или изкачвам, при отнемане на газта, оборотите рязко падат (примерно от 1800 на 900) и после все едно се мъчат да се върнат отново нагоре. Започва едно адски противно клатене на автомобила и придърпване. Все по- често започна да се чува и едно "тупкане" при смяна на по- долните предавки. Маслото на кутията е сменяно преди 20 000км. Преди го имаше това, но беше адски неосезаемо. Сега направо полудявам. За да го няма трябва да не отделям крака от газта и да поддържам една и съща скорост. Направил съм и клип, но  не знам как да го кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да качиш клипа в youtube и да копираш линка тук. Иначе беше писано, че ако маслото никога не е сменяно и се смени, се влошава работата на кутията и се засилват симптомите, защото новото масло е с друг вискозитет, но нека по-знаещите да кажат. Поразрови се, има доста изписано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и ти си за хидротрансформатор. Виж дали са ти наляли достатъчно масло в кутията до колкото разбрах , кутията рита от липса на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това обяснявах в една тема,че ако не знаеш историята на колата,по-добре да не се сменя.Правил ли си ъпдейт на кутията?Направи клип да видим какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.youtube.com/watch?v=Y76cXTqSrtc. Ето особено в края на клипа. Много лек наклон, набирам до към 50 и пускам газта, стрелката пада и се опитва да се върне в предишните обороти
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе работа ми мирише ,че или си караш със старото масло и си питаш оная работа или сменяш маслото кутията малко поизносена отвътре почва да си прави каквото си иска съответно набиваш и нов акъл и караш докато не се опраси. После рециклиране и забравяш за нея ако е направен качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам по принцип си прав.! Ама то маслото на 260 000 км каквато и добавка да сложиш няма да има кой знае какъв ефект. Още се двоумя какво да правя . Това с леките вибрации изчезна както се и появи в двата студени дни това подритване (тупането по скоро) отвреме на време в трафик между първа и втора не е някакво силно щом си го усещам само аз пасажерите не..Та шанса е 50/50 да се оправи или да се влоши ако и опресня маслото с 5-6 литра ново. Или да си я карам тъй и лятото в България да я закарам да я видят във Варна МиД май бяха да преценят дали е за масло само или да я рециклират , а сигурно ще ме пуснат леко по пързалката , че е за рециклиране като видят че не отбирам най вероятно все пак едно е 500-600 лева и друго 2500 .

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм. Незнам в Ауди правят ли или не . Иначе така както е Стефан и други определени хора в сайта дето си разбират от работата и влагата акъл във всичко дето правят няма в пустата Англия. Всички са някакви палячовци дето се правят че много разбират. Мойто майсторче дето ми прави колата няма vag , а и по принцип няма по задълбочен опит с Ауди докато при BMW няма нещо да не може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още никакво не съм сложил иначе съм купил G 060 162A ама се чудя да не стане по зле след смяната и ако къде ще тичам за ъпдейт. Във сайта им като си вляза в профила само това ми излиза като фиксирани цени и услуги. И най странно е , че има S tronic

post-95033-0-38785500-1454017399_thumb.p

post-95033-0-38785500-1454017399_thumb.p

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че е препоръчително след смяна на софт, масло, мехатроник и т.н. и други интервенции по кутията, включително и смяна на цяла кутия, да се направи адаптация на кутията. Така казват Ауди. Нормално е при промяна във вискозитета на маслото (след подмяна) кутията да се държи по-различно. Тя сама си адаптира времената и налягането на съединителите, но само донякъде. Другото идва от адаптацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GZW няма адаптации, HKG и нагоре има адаптации.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като няма адаптации , трябва ли да се прави ъпдейт на софтуера като се минава от жълтото масло към синьо или зелено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на HKG тази адаптация само в порше ли може да я правят. Бях чел на сайта на rosstech за процедурата.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Automatic_Transmission_%2801J/Multitronic%29

 

това ли е правилната или тази е само за мултитроника

 

намерих една малко по сложна процедура:

 

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/127011-Tiptronic-oil-change-!?p=684374#post684374

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих на адаптация в събота. поне при мен след смяната на маслото, последния софт и сега с адаптацията има огромна разлика в работата на кутията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...