Jump to content

Мнение за Q7 4.2tdi и за конкретна обява


Recommended Posts

Колеги, какво ви е мнението за модела като цяло и по-конкрето за колата от обявата, ако някой я е гледал:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21442736435706299

 

След близо година година търсене на добре оборудвано фейсово А6 стигнах до извода, че трябва да дам 30к+ за това което търся, което би било пълна лудост. И след като реално съм нагласил сума от този порядък само за покупката, бих могъл да взема нещо далеч по-добро, а именно колата от линка.

 

Някой има ли впечатления за конкретния екземпляр и също така търся мнения за модела като цяло. Разхода ми е ясен, това не ме притеснява, по скоро има ли нещо конкретно, което им е масов проблем. Дюзи, вериги, кутия, предполагам имат същите болежки като при А6 3.0тди, въпреки, че кутията май не е ZF като на А6?

 

Колата я гледах веднъж, на първо четене беше добре - всичко, което пробвах по оборудването работеше, мотора отлично, кутията не усетих никакви удари или вибрации, не пуши и тн. Много приятно се караше. Има някои забележки по интериора, но нищо фрапантно или непоправимо.

 

В петък ще ходим на преглед и приемам всякакви съвети. Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само не разбрах защо реши, че е далеч по-добро от фейсово а6 :gruebel:  

Зависи какво търсиш ,но принципно всичко по тая кола ще ти е по 2 спрямо а6.....имаш въздушно окачване две турбини още две дюзи....

Разхода хубаво не те притеснява  но все пак под 18 в софия примерно Ц...Преди две години тествах една честно казано очаквах повече  има огромен турбо лаг след което доста силен тласък вярно но не чак толкова впечатляваща...Отделно карал ли си някое Q щот визията е едно ама на пътя е друго , не че е лош ама ако не си паснете си е вечно твои нали не мислиш че има чак толко мераклии за тоя тип автомобили...

А6 с хубаво оборудване фейсова е добра колица и има смисъл в нея.... по -добре отиди покарай и двете и си реши...

Колкото до снимките Q като Q  някя форумна врачка да се изкаже :hilezh:  btw Тая лайсна на капитолия ако имат общо лично аз не бих купил нищо никога от тия

"търговци" :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе много хубави коли са си...... само да имаш пари на джоб за изненади по всяко време...... защото от изненада до изненада разликата може да е едни десет бона.   "Благородно" завиждам на тези, за които толкова пари са джобни.......      за останалите простосмъртни поддържането на подобна  кола си е лукс :)

И аз веднъж съм покарвал такава кола, само че тройка дизел........   не зная за какъв велик лаг говори колегата...... аз нямам такива впечатления, което не означава че съм прав разбира се.  Моите впечатления са от само 1 час градско каране........

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е 6 цил другото е 8... При 8те докато 2те турбини си "вземат въздух" минаво дооста време  ...При 3 тди няма такава голяма разлика в пика на въртяция момент и лага се усеща сравнено минимално, обаче после вървенето е коренно различно в полза на 8ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, може........аз нямам представа как върви осмака..... а и никога не съм притежавал подобна скъпо струваща за поддръжка кола:) Не че сегашната гълта малко пари де.....:)

На мен тези Q-та ми харесват с това, че си запазиха пълния размер.....в смисъл имат си освен много място за пътници и доволно големи багажници......че много коли от тоя сегмен не са точно такива.   Но..... това е въпрос на вкус.....за някого е достатъчно да е мощна, луксозна и с голям просвет, дори и без багажник:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм никой да давам акъл относно такава джипка,но от мнение на приятел ползващ такава в две вариации/3.0 TDI,4.2 TDI/,с големия дизелов мотор тегли като товарен влак.

На това купе,това е мотора според него,като в голям процент се кара само на дълъг път с неспазване на ограничения,камери за скорост и т.н.

На 100 хил. км. влиза в сервиз за смяна на нещо по мотора-вериги ли,оптегачи ли,не знам точно в детайли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е лош автомобил Q7,по големия мотор естественно е по добър и по хубав,но тези джипки си искат и сериозна сума за подръжка.Ти сам си преценяваш финансовото си положение,но са си бирници да знаеш и ремонтите и подръжката им като цяло е основно в официалните сервизи на марката.Има доста скъпоструващи части и агрегати по тях за които ремонта и смяната им си струват сериозни цифри.Не искам да те плаша но не са много розови нещата при тези модели,особено при втора употреба със незнайни пробези.Моят кумец имаше такава нова-2010 г.модел за 4 годишен лизинг 3.0 тди мотора,за всяко влизане в сервиз сумите на фактурите не бяха малки.Два пъти сменя въздушни зъглавници,проблеми със климатроника имаше,дразнещи бъгове със електрониката,лек проблем със скоростната кутия и други проблеми които не са много обичайни за чисто нова кола.Човека си я изплати със лизинга за 4 г.и навъртя около 180000 км.и после я продаде.Просто получи разочарование от Ауди.Каза ми че като извади парите за обичайното техническо обслужване на масла,филтри,накладки,дискове и т;н.стандартните неща за тези 4 години е дал още окло 13000 лв. за всички допълнителни глупости като цени на части и труд.Просто не очакваше за нов автомобил да се ръси за глупости,но ремонтите са си явни.Преди Аудито слезе от пак нова вземана Тойто Ландкрузер ,който като ги сравни и двете по отношение на подръжка и ремонтни дейности на нови коли Тойота се оказа в пъти по кола от Аудито,но това ти го споменавам само фактологично.С две думи за Ауди си трябва левец за подръжка и непредвидими аварий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично знам за поне 3-4 А6 4Ф ,които имаха скандално оборудване и се продадоха във форума за около 29-30к

2010г коли.

Две ги проверявах лично в Порше и бяха на 140-130к км.

Не знам дали изискванията са ти прекалено високи,ако е така си за поръчкова от магазина.

Иначе компромис винаги има.

Първо това Ку е поне две години по-дърто.

Поддръжката ще е по-скъпа и е танк с 2.3-2.5 тона тегло.

Без да обиждам никой,но това е мега безсмислен автомобил.

Голям,тежък и непрактичен.

Има един джип в този сегмент и за съжаление не е Ауди ,а е Х5 на БМВ.

Според мен и за под 30к ще намериш хубав фейс на А6 ,но не знам какво точно искаш като цвят ,екстри и тн

Цената на тая с лекота ще отиде на над 37к с регистрации,такси,данък,каско,гражданска и обслужване,гледам няма втори комплект гуми ,значи и там ще има изваждане ,не е като да са евтини

Ако си се решил,покарай я по паваж,защото тия големи стъклени покриви скърцат неприятно ,особено като е студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е регистрирана.

Продава се в Съни бийч и в сайта им има доста коли давани по наем.

Авер звъня за едно Поло което продават,регистрирано беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колеги, снимките са стари, колата е регистрирана в Бургас, но се кара в София в момента. Така, че застраховка, преглед и тн. със сигурност има. За гуми не съм питал, защото съвсем на бързо я прегледах, но това ще стане ясно в Петък.

 

Не питам за практичност или дали е скъпа поддръжката, това е ясно.

 

Питам за конкретни болежки на модела, за които трябва да се внимава? Скърцащ покрив - ок, ще мина по павета да видим как е. Друго някой?

 

Цецо, търсих А6 с въздух, безключово и босе музика + като цяло богато оборудване, но с всичко друго съм склонен на компромис. Босе-то е доста често, но въздуха и безключовото в комбинация са супер редки. В момента по обявите има една единствена такава която ми харсва, но първо и искат 38к, второ е грозен син цвят и сив салон (въпрос на вкус). Е как да дам толко пари и да ми вади очите... От друга страна до скоро и аз отричах джиповете, но имах удоволствието да покарам няколко различни в последно време и определено ми хареса. Самия факт, че си седнал по-високо, дава съвсем различно усещане и видимост особено на дълъг път. А не е като да карам с 90. И те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е твоята кола.

Наясно си, че тези километри опреди 5/6 години поне, но важното е колата да не с прекалено скъпи ремонти, то е ясно че ще има нещо за правене.

 По окачването компресора си е тегав ,но 100 процента е правен няколко пъти. Възглавницте не са дерт принципно на Q, сравнено примерно с Мерцедес. Реновират се вече за дребни пари има готови китове в щатите с нещо от сорта на доживтна гаранция ,но нз дали си струва.

Скоростите или си имат проблем или са ок има как де се проверят принципно . Като я караш дебни за вибрации по задвижващи възли ,защо си имат разни дертове след км.

На този мотор аз съм голям фен, колега по горе не знам с каква кола я сравнява, но за тия кг мотора си екстра, чак големи лагове не съм съгласен ама си е въпрос на виждане.

 

За съжаление около мен вече има 3 мотора ,който здадоха , 2 броя на a8 4h и един на Q7 стопени бутала по един брой на коли на истински км около 200 000.

 

Дали е масов проблем или тепърва ще се показва не мога да кажа.

 

Качествена диагностика и ще полезна за доста агрегати.

 

Все пак е 9 годишен автомобил и ще трябва да си наясно, че ще има какво да се прави и тепърва ти да се изпаравяш пред някакви ремонти.

 

За мен колата е  с добро оборудване с добър мотор и цената е доста приятна поне на снимки.

 

Само да знаеш ,че ако е с пердетата на тавана лятото си е няква зеврска фурна и и фолио не помага.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не се отказвай от Q-то щом имаш възможностите да го поддържаш. Да, няма много логика и прагматичност в такава покупка, но пък по-важното е, че кеф има и то доста. Карал съм доста пъти Q-та, и 3.0 тди, и 4.2 тди, разбира се големият дизел е много по-приятен. Стига да не е на безобразно много километри, колата ще ти носи само радост без сериозни проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто

Ясна стана работата с безключовото при А6.

Тегава работа тук в Бг :(

Важното е наистина ,че колата ти харесва и си наясно с разхода и поддръжката.

Живота стана много кратък и човек трябва са си угажда ,като може.

Успех с покупката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец пуснах Q7 08г., на 130хил. км. с пълен сервиз до последно в Ауди, колата беше три литрова, на цена 38500лв. Купиха я за 2 дни, а телефона не спря да звъни докато не я свалих от обява. Хората които я купиха казаха, че търсят Q oт 2 месеца и са гледали и фейсови и старата, но масово са само кокали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да изкажа мнение.

Определено Q7 не е практична покупка, но пък е страхотна кола.

Кой купува ново Q7? Хора с големи възможности, фирми...

Кой продава Q7? Някой, който ще смени с новия модел (или друг модел нова кола).

Ако е през втори собственик, то втория собственик най-вероятно е най-практично мислещия от тримата (визирам първи, втори и кандидат-трети) - той е купил колата на малко килиметри (80-100к) на 70% от цената й като нова, покарал я е три години и сега се е замислил за продажба.

За да си отговорим на въпроса защо един премиален SUV се продава на около 160к., би трябвало да сме доста наясно технически с механиката, електрониката и надежността на възлите на такава кола (аз нямам претенции да имам познанията).

Мога да дам един пример: Мой много добър приятел ходи до Германия и си купи от официален дилър БМВ Х5 2008 286 коня спорт пакет. Колата я взе с пробег 60к, ако не ме лъже паметта и влезе във владението на актива като втори собственик.

През годините на ползване (2011-2015) се оказа, че наистина е имало защо да купи колата от Германия на истински километри, защото не е имал съществени ядове. Обаче поддръжката си върви и е дал да кажем едно 10-12к за облсужване и консумативи (в това число два комплекта гуми). Отделно каското.

Колата стана на около 150к. и той взе да се замисля. Паралелно започнаха да се обаждат възли и детайли, които по принцип се обаждат след определен пробег и определена амортизация - смени две лагер-главини, имаше някакъв ремонт по турбото, смени две въздушни възглавници.

Първоначално реши, че за момента няма да може да я продаде изгодно, а и няма какво да купи и направи едно голямо обслужване на вериги и обтегачи отпред, което му излезе между 4 и 5 бона, като го прави в много-много читав сервиз, но не при официалния за България дилър и серзиз (уточнявам, защото му излезе на 60% от цената при дилъра).

Така се случи обаче, че скоро продаде колата сравнително изгодно през бартер. Колата беше на 155-160 хиляди. Месец след това разбрахме, че е счупила скорости и новия, трети собственик, е извадил 3-4 хилки за ремонта.

Та мисълта ми е, че човек, купувайки луксозен СУВ на 160-170к., не трябва да се разочарова и още по-малко да се изненадва, ако много скоро се наложи да даде още една бърза десетка по колата, че и отгоре - вериги и обтегачи, стандартното обслужване, някоя повреда (скорости, турбо, дюзи).

 

Конкретната Q7 ми харесва много като оборудване, сравнена с останалите на пазара от тези години.

Не мога да дам препоръка на колегата, пуснал темата, дали да купи или не въпросната кола.

Единствено те съвествам, колега, трезво да претеглиш всички плюсове и минуси.

И вече ако кефа и мерака са в повече, действай и дано имаш късмет.

Поздрави.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите. За съжаление пътувах тази седмица и докато се прибера, колата заминала... Нищо, търсенето продължава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако с колата всичко е наред и ти допада скачай и явзимай,е вярно подръжката няма да е евтина но все пак това е премиум СУВ на Ауди и е напълно естествено цените на части и ремонтите да не са от най евтините.Имай си заделени едни 6-7000 лв. за спешни нужди и така ,че иначе ако се окоти нещо става паметник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не съжалявяй. Коли - бол!

Явно не е трябвало да се срещнете.

Така или иначе имай едно наум за разходите при подобни тучове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако с колата всичко е наред и ти допада скачай и явзимай,е вярно подръжката няма да е евтина но все пак това е премиум СУВ на Ауди и е напълно естествено цените на части и ремонтите да не са от най евтините.Имай си заделени едни 6-7000 лв. за спешни нужди и така ,че иначе ако се окоти нещо става паметник.

 

Тия 6000-7000лв. заделени за спешни нужди няма да стигнат до никъде, ако нещо по-сериозно или поредица от повреди сполетят този автомобил. Ако хвърли турбини, кутия, дюзи, мотора е за смяна, кардан и т.н. разходите са сериозни.

Много хора имат грешна престава за това какви пари ще им трябват да подържат даден автомобил.То само данък, КАСКО, ГО, един комплект гуми и едно обслужване и тези заделени за спешни нужди заминават  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретната кола замина, но търсенето продължава.

 

Нека обаче не се отклоняваме от темата. Поддръжката си е поддръжка и че ще е скъпичка това е ясно. Ама колега niikoo_1, на теб кога ти се случвало в колата ти да гръмнат 4-5 ключови агрегата наведнъж? Или изобщо да смениш турбини, ск. кутия, двигател, дюзи и тн. в експлоатационния период на една и съща кола? Нали в крайна сметка за това се гледа какво купува човек. Вие изкарвате, че на кола за 30 бона, едва ли не човек трябва да има заделени още 30, че да може да си позволи да я кара. Айде стига.

 

Пак казвам - питам за вродени проблеми на модела и двигателя?

 

Има ли същия проблем с всмукателни клапи, дюзи и вериги, както са масови при тройките? За възглавниците, мненията са че на Q-то са едни от най-здравите, а освен това се и рециклират на съвсем нормални пари вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм чел на много места ,че за кола се отделят не повече от 1/3 от финансите,за да си спокоен.

За да си купиш кола за 30+К и да си спокоен требе да имаш поне едни 60к настрана.

Аз така разсъждавам и не ангажирам никой.

Ники искаше са каже ,че има много скъпи агрегати по тая кола и риска да кихне повече от един при кола на 9г е голям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм чел на много места ,че за кола се отделят не повече от 1/3 от финансите,за да си спокоен.

За да си купиш кола за 30+К и да си спокоен требе да имаш поне едни 60к настрана.

Аз така разсъждавам и не ангажирам никой.

Ники искаше са каже ,че има много скъпи агрегати по тая кола и риска да кихне повече от един при кола на 9г е голям

За да си съвсем спокоен, по-добре половин милион да имаш заделени....."колкто повече, толкова повече" :)

Ама в крайна сметка като ще се дават 30 бона за кола....... и да се заделят 60 пак за нея......ами по-добре нова кола. Вярно, няма да е съвсем от същия клас, но ще е нова:)    Иначе съм напълно съгласен, че човек трябва да има готовност за скъпи ремонти.  Защото те рано или късно....се случват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...