Jump to content

a4 b7 2.0T FSI Quattro


Recommended Posts

Здравейте колеги, днес ходих да гледам ето този автомобил:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454244100099509&slink=cd8ep2

 

Обръщам се към вас богове на марката с въпросите дали някой има наблюдение на този автомобил, дали го е виждал, знае ли нещо за него.Вече изчетох доста за колата , слаби и силни страни , но още някое мнение няма да попречи.

                

                                                                       Благодаря , Колеги ! (:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сподели какво видя от първо лице,впечатления,ако не e тайна разбира се.

Щом си чел за тоя вид мотор с директно впръскване на горивото,значи си наясно.

С една дума,харен е мотора,иначе А4/В7/ била тясна и не си струва,така казват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса дали си струва заради размера  :hilezh: !   Аз карам В7 по собствена воля, знаейки точно колко "тясна" е....... в предвид, че преди това карах В6!

Който е фен на по-големите коли...има и А6.     Спор няма...... В7 е сравнително компактна кола..... и ако си 2 метра.....няма да ти е много комфортно:)

Малко е висока цената на тая кола..... но кой знае....ако се окаже в супер състояние, може и да си струва.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен цената е висока. Слабо оборудвана B7-ца със скорошна регистрация и снимки от лятото. Сега ясно, че някой може да си я е снимал за кеф и чак сега да качва обявата, но колата наистина трябва да е в изрядно състояние, за да е на тези пари, за да преглътне човек липсата на много екстри. Все пак си е на 11 години тази кола.

 

Аз виждам мулти волан, подгрев на седалките и ксенон. Това е.

 

Няма кожа, парктроник, темпомат, спортния салон, не се знае с цветен фис ли е, не се знае волана колко е зле в ляво, прибиращи огледала, навигация, BOSE няма, амбиентно осветление има ли? Като цяло аз си търся кола в момента и заглеждам и B7, но за тези пари тази не бих я взел.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо като "трябва да струва".....  казвам, че излизат и на по-малко пари. До скоро се предлагаше една 2006 година за 12600, мо и още да се предлага разбира се, нямам идея.  На живо дали си струва, а дали пък си струва и тази, няма как да се каже наизуст. Все пак тая барака е 2005 година..... и цената определено не е особено привлекателна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво,колко такива В7 има на пазара с двойно,ръчни кутии и един прост ксенон.

Те не може да са всички С-лайн накичени кукли.

И тея цени сто процента не са твърди.

Така мисля аз,да не се засяга никой!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не се засяга..... казах, че тая кола е малко дъртичка за да се дават толкова пари за нея.... лично мнение :)

 

mim4o...... ако не е толкова на зор работата...изчакай...ходи и гледай коли.....НА ЖИВО...... трупай впечатления и база за сравнение....... винаги може да излезе по-хубава кола. Успех  :zustimm:

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са дърти бабички,но бензинови мотори в това купе са няколко процента/за пазарния дял иде реч/.

Авер продава в момента S4/8E/ на подобна цена,кандидати малко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и дизеловите не са евтини ако търсиш наистина запазена и добре поддържана кола, нищо че има много предложения:)

За S4 да няма кандидати чак звучи странно:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некак от опит знам, че за S4 B6/B7 интерес има, ама другото липсва. Аз като я продавах за една седмица имаше 7000 преглеждания и едно обаждане по телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата работи много тихо , много приятно , без промяна в обороти ,без трепвания.отпред мотора работи ок ,няма излишни звуци които да са притеснителни.возихме се по павенца с момчета, колата е 1 път.Имам приятел с Б6 с всичко възможно по нея, кола в безупречно състояние от абсолютно всякъде поледната.Тази возеше по тихо откъм купе , което е нормално и също толкова приятно и тихо , без тропане , без твърдост, което се получава и от вдървили се гуми и тампони.съединителя беше ок, при смяна на предавките всичко беше наред.имал съм куатро , но с халдекс, но това беше супер.без луфтене , без шумове .като цяло се усещаше много много стегната като автомобил.отвътре копчето за фаровете е олюпено.другйте копчета по вратите са ок,както и задните.висока е цената , знам.гледам ги от известно време тук как вървят,гледам и в немско,и там да ви кажа под 7000 евро няма.външно колата не е С-лайн , за който е чак такъв маниак,и аз предпочитам със, но ако колата е ок,не е важно.няма деруги , вдлъбнато ,гаражна е , няма луфтове.Закачихме го с Ваг-ком , но се оказа че поддържа максимум до Б6 :D така че остава за през седмицата.

Редактирано от mim4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда колицата поне на снимки. Цената е ок, никой няма да даде подържана кола без пари...

Успех колега дано всичко мине без изненади :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453533852763385&slink=cdpef4

Тази варненската е сравнително ок.поне на цена/екстри.но не знам дали си заслужава да се разхождам до Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази май има и подгряване на задните седалки, което е може би най-рядката екстра. Не бързай с избора ...   Лятото на пазара ще се появят доста В7 и В8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това "8е"? Б6 ли е?

Да,Б6 еска,2004 г.,автомат.

@mim4o-Това което казваш е добре,ще намериш кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми изглежда прилична тази кола.Ако км. са реални цената и е напълно нормална.Едно нави боцваш после и е супер.Единствено ауспусите ми се сториха много черни.Да не погорва масло повече.  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тази първата ми се вижда безумна цифра за А4 на 11 години и толкова постно.

Отделно като се вземе предвид, че реално едва ли е под 300 000 км. Що не ги е снимал тези информации от "швейцарския преглед" и "сервизната книжка".

Да не говорим километрите колко лесно мога да се проверят и от тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих за първата.Втората нещо по вехта ми се струва.Чак безумна цифра?Свикнали сме да гледаме доста по евтини коли по нашите географски ширини.Някой като си продава колата и е сигурен примерно в състоянието,и я пусне на малко по висока цена от останалата масовка ни се вижда скъпо.Така мисля аз,но знае ли човек.Много рядко някои дори и да е карал колата в Ауди винаги е давал книжката за подпечатване след изтичане на гаранцията.Сервизната история трябва да се проверява при дилъра не да се гледа книжката.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор е вече повече от 10 години на пазара. 

На какви километри се очакват проблеми и от какво естество?

 

Тук http://shopdap.com/common-problems-to-look-out-for-on-the-vw-and-audi-2-0t-fsi-engine/

са изредили различни, но неясни като разход за мен са:

помпа високо налягане;

задвижване на помпата;

нагар по клапаните;

моторче на клапите във всмукателен колектор;

електронен модул на помпа ниско налягане (тази в резервоара)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-скъпия  и неприятен момент е разхода на масло. Причините са доста .... Но на мен ми е направило впечатление, че се споменава ускорено износване на водачите на изпускателните клапани. Има доста дискусии от какъв материал са изработени през различните години на производство. След смяната им разхода на масло значително намалявал ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни водачи се сменят за по 2-3лв/бр, гарнитура глава е 70лв.

Всички мотори с големи клапани износват водачи. Но това обикновено става след 250-300к км.

 

В крайна сметка кой мотор е по-харчеш масло - този с ремъка (ЕА113) или по-новия с веригата (ЕА888) ?

 

2.0ФСИ е същия блок, но вероятно е с други бутала и сегменти. При него има ли яснота от къде е големия харч на масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни водачи се сменят за по 2-3лв/бр, ....

Де да бяха такива цените за 2.0 tfsi. Мисля че водачите на клапаните не се продават отделно... а са комплект с ЦГ. Първоначално са изработвани от бронз а после от чугун. Но предполагам, че могат да се пригодят и от други автомобили. По принцип е добре да се сменят и клапаните при положение, че водачите са били чугунени. При свалена глава сменяш и сегменти и мотовилкови лагери .... И цената си расте.

Всички 2.0 tfsi до 2011г. си харчат масло. Но ремонтът е възможен за не малка сума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...