baba Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Дизеловите А8-ци 2010+ с типтроници ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Всички D4-ки са с 8-степенен типтроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Т.е няма с естроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Няма.https://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A8#Audi_A8_D4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) Колеги, а това?аз верно че не разбирам полски, ама тва специално го разбрах Skrzynia biegów 7-biegowa automatyczna S tronic8-biegowa automatyczna Tiptronic Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Не знам на колко водки са били, като са го писали поляците Абсолютно всички са с 8 степенен типтроник. Дори и S8 plus. Ако на колегата му е полезно, като инфо, специално за дизела, серийно се слага спортен диференциал при 4.2TDI. При 3.0TDI е опционално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Дори още от първите модели ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 (Редактирано) Изгледа да, само два модела намерих 0BK и 0BL в SSP 457 - и двата модела са 8степенни с хидротрансформатор... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Това е много добра новина Беше ми малко психично мислейки си, че може да са със ЕсТроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Като говорим за С-троник, много ми беше странно като гледах ревюта на новото Кю7 и казваха, че умишлено са избрали 8-ст автомат пред С-троника за да не трошат комфорта.Аз да си призная С-троник не съм карал, но наистина ли е неудобен при ниски скорости и за шофиране в накъсан цикъл, например в града? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Какво имаш в предвид под неудобен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Винаги ще предпочета хидротрансформатор пред дсг, все пак лимузината е за комфортно придвижване, а не да се ходи на писти и да сменя за под 100 милисекунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 (Редактирано) Сядал ли си в А/S6 4G, А/S7 за да сравниш некомфортното придвижване с Stronic ?Темата е широка, на кратко и двете технологии си имат положителни и не толкова страни.Хидротрасформатора носи лаг, по-бавно смяна, повишени захуби и разход. Позитивно поема повече въртящ момент и може би да се каже по-плавно работи.Stronic по-бърз, има съединители, които се изностват особено с голям въртящ момент, но няма подобни загуби и повишение на разход, също така обаче кутия има малко по-високо тегло от ZF8 140vs90 кг Хубавото на ZF8 е че голяма част от негативите са изчистени и е реално един от най-добрите, ако не и най-добрия конвенционален автомат....но усещането за лаг и бавене като седне човек от двоен съединител на него си остава леко неприятно и ластично усещане...особено като се насложи и с турбо мотор. 200мс не са като 8. Редактирано 16 Февруари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 S - tronic съм карал за малко, а по принцип сега съм с 6hp26 и 6hp19, и за бензин е малко кофти, ама за дизела си заспива хидротрансформатора. С-троника не ми харесва това, че малко като на състезание, смисъл предпочитам да има лаг, плавност, неусетност, от това да е като с реален съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Заради нютоните предпочитам зф. Ес трониците са капризни и нервни. Карам го на А7 3.0тди Много е бърз верно, но ако я ремапна няма да издържи добавените сто нютона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Зависи, как ще я ремапнеш. Модела в твоята кола носи до 700нм , има стейдж3 проекти по 370-380кс дизели без грижи.В S моделите имаше и към 1000нм DL501 на въпроси, колко държат отговора беше "незнаем, понеже още не сме виждали проблеми"Та това, че със 100нм ще и дойде много на твоята...малко излишно се притесняваш. Мoята има 160нм над стоковите(при все че носят още ~200кс) карам я близо година така, не съм видял да не ги издържа Миналата година в тази тема също го коментирахме, погледни ми постовете м/у 11 и 13 страница. В общи линии всичко се свеждa до едни "притеснения" без реални факти показващи проблеми от повишена мощност.Не искам да те разубеждавам от ZF хубава кутия е 8HP, но ако единствената прчина за смяната ти са притесненията от ремап-а не си струва.Относно, колко са кекави двойните съединители, има една кола 16.4 SS която серийно излиза с 7ст кутия с 1500нм...вярно не е точно същата като в 3тди, ама при желание може. Редактирано 21 Февруари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване