Jump to content

Непостоянно 4х4 и за надлъжни мотори?


ole

Recommended Posts

Натъкнах се на тази новина и се зачудих до колко е вярно и кои модели ще засегне?

 

Audi извади нова система 4x4

Технологията Quattro ultra ще дебютира при комбито A4 allroad

 

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/26941-audi-izvadi-nova-sistema-4x4/

 

Няма ли да е прекалено вече това? Нали системата се рекламира постоянно като ПОСТОЯННО задвижване на 4-те колела, пък ся вече няма да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 126
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Икономия , на Ханс по аутобана не му трябва 4*4 само гълта и тежи.

Пп.Бе то БМВ мина на предно , та няма място за чудене.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделът ще е пълен провал! По-голяма аудиглупост не съм чел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркетинга е гоолямо нещо , така че ще има успех. А 300грама са си 300грама , малко от тук малко от там и ей ти литър надолу.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда всичко под А6 и А8 ще остане без торсен, като така на първо четене, ми изглежда като халдекс от първо поколение, но от друг по-евтин доставчик. Не знам заради икономия ли го правят, но изглежда като стъпка назад...

Не знам дали става въпрос за Magna Steyr , като доставчик ?

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е в завоя да те държат и четирите колела при подаване на газ. Чудя са кое би се строшили първо , ако дълго време се кара с постоянно включен заден мост при халдекс. Като няма среден диференциал в завой ще има натоварване на трансмисията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След първото си поколение, Халдекс е с постояно предаване на въртящ момент и към задния мост, около 30% мисля беше...Тоест тази новата системка е обратно в първи клас...

А при А3 8р ,първото нещо което сдава багажа е една демпферна шайба , между кардана и задния диф...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си ги представя тези 30%. Разбирам го като боксуващ съединител халдекса- полузацепен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда всичко под А6 и А8 ще остане без торсен....

Че те и сега са без торсен, нали са с краун диф :)

 

А ултра моделите са тези с дефорсираните двигатели и в момента, с променена аеродинамика (други предни брони) и т.н. - крайната цел е да докарат нисък разход.

 

Според мен в "не-Ултра" моделите ще си е full time 4x4-то, с краун диференциал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията в тази статия дали е действителна? Срещали ли сте я в някой немски сайт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Друго си е в завоя да те държат и четирите колела при подаване на газ. Чудя са кое би се строшили първо , ако дълго време се кара с постоянно включен заден мост при халдекс. Като няма среден диференциал в завой ще има натоварване на трансмисията

 

 

Този тип системи работят проактивно, т.е. въртящ момент започва да се предава към задния мост преди преди предните колела да почнат да буксуват, колата си следи много параметри ъгъл на завъртане на волана, позция на педала на газта, странично ускорение и още една камара неща 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мисли, много драми, много чудо, ей!!!! :)

 

Боли го Гюнтер дедовия, че нямал torsen усещането за 4х4 като пак ще стигне до Лидъл в снега. Всъщност освен него и 99% от купуващите такъв тип автомобили също ги боли точно там и точно толкова. Само тукашните Ауди торсен разбирачи почнаха да скубят коси и да спят неспокойно при мисълта "Как ей сега ще си купя новата А4 Олроуд с това двойно предване...".

 

За справка Халдекс от 4то поколение насам, което е на пазара вече доволно години монтирано на какво ли не, е с постоянно 10% въртящ момент към задните колела. От Халдекс 3то поколение системата е много по-интелигентна, следи и активира предварително двойното предаване преди да има нужда. Който както иска да го усеща, ако въобще го усети, де. <_< Аз лично явно съм пълен тотален аматьор който 6та година и над 90 хиляди километра с Халдекс 2, който трябва да има причина за да предаде на задните колела ми доставя кеф да го карам на мокро и сняг. Да, по-голям кеф ще ми е да (знам че) съм с Торсен + спортен диференциал с Торк векторкинг, но и така се справям. До Лидъл и обратно, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В задълбочени преговори сме с Инголщад да назначат млада и сиНпатична девойка с отличен български на целодневен работен ден, която да следи изкъсо писаното във форума ни и по-конкретно мислите на списък от конкретни никнеймове и да докладва всяка сряда и петък сутрин директно на C-level какви са вижданията и очакванията на масонската ни ложа.

 

Надеждите ни са нещата рязко да потръгнат .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че те и сега са без торсен, нали са с краун диф :)

Според мен в "не-Ултра" моделите ще си е full time 4x4-то, с краун диференциал

И аз съм чел,че при А8, автоматиците не са с торсен ,а с някакъв многодисков съединител.Това значи ли,че понякога въртящият момент е към предния мост или е постоянно към четирите колела? Предполагам А8-ците и S8,които са с ръчна скоростна кутия са с торсен.Но като се замисля реално, при тези иновации в електрониките и автоматиките /автоматиците/ при новите  A4 allroad с Quattro ultra, няма да е така усещането,както при дъртляците с quattro I;II и III с торсен.Веднъж карах А6 автоматик quattro 2011 г на събора на междени,ускорението и завиването ставаше плавно в сравнение с Аудита от миналото хилядолетие.кВот напраЯт,Wizi май е прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лошо няма да има тая система и за надлъжни мотори. Според мен обаче истинското спестяване на гориво ще дойде, когато спре да се върти задния диф през времето, в което колата е в режим само на предно предаване. Защото това, че халдекса не предава въртящ момент към задния мост изобщо не значи, че няма загуби от всичките тези въртящи се маси (задни полуоски, заден диф и кардан).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ,който иска да пести гориво, има и коли само с един задвижващ мост...Ако няма и климатик и е на 14-15 цола, разходът ще е още по-малък..:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа честно... искам не само постоянно перманентно 4х4 но и блокаж на междуосевият и блокаж на задният и торсен да има и на предният... Всичко останало е...маркетинг.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и блокаж на скоростната кутия, блокаж на чистачките, но да не забравяме и блокаж на средния механично монтиран пепелник също!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...