SASHKOS Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Здравейте колеги,имам Ауди 90 Купе 2.0 16V 140hp .Двигателя е DOHC,имам следния проблем,двигателя няма нужната мощност на бензин и на газ,смятам да вкарам колата в бокса,но незнам какво да кажа на майсторите за това и на какво да наблегнат най много за да я "отпушат" Дайте съвет какво да правя??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Здравей колега, двигaтеля не е DOHC, а се казва АСЕ. Освен това, че няма мощност има ли други проблеми? Може да кажеш на майсторите да ти видят центровката като начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SASHKOS Публикувано 28 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 (Редактирано) на двигателя отгоре с гравирани букви пише DOHC,но може и ACE да е...та колата за 140 коня върви все едно е 90...проблемите които ги има са с газовото..обикновено газово е,от 10 първоначални паления 2 от 10 ще запали от първия път,по принцип пали от втория път,но с зор въртене въртене на двигателя и накрая пали...но това е на газ,на бензин няма проблем,но вървенето не е това което трябва да е .... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 на двигателя отгоре с гравирани букви пише DOHCDOHC - Double Over Head Camshaft или казано на бългрски два горни разпределителни вала.Както каза Коко центровка,свещи като за начало.От друга страна,ако ти ще казваш на майсторите какво да правят,по-добре въобще недей да ходиш при тях.И без това механичната инжекция е доста капризна и в ръцете на майстор,който не знае какво да прави стават чудеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SASHKOS Публикувано 28 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Аз точно за това се консултирах с вас,дали да им казвам от къде да започват да пипат или да им кажа - "върнете 140-те коня на колата" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trif40 Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Провери Кабели,свещи ,капачка виж на газовото филтърчето на клапана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Ти не знаеш какъв е маторя....ще им кажеш на хората какво да правят?!?!Не се обиждай....ама така го разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Мотора какъв е го пише в първото мнение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Малко са хората ,дето могат да я въведат вред ,дано намериш правилните хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SASHKOS Публикувано 3 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 На 2/28/2016 at 15:55, veselin velchev написа: Точно свещите са били проблема....-/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Погледни и въздушния филтър, това е най-лесното и евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 (Редактирано) Провери в тези теми дали имаш сходни проблеми. PS:Проблемът от свещите ли беше? Редактирано 5 Юни 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 МММахни го този мотор и си монтирай 1.8Т и си в играта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Ако беше куатро си заслужава инвестицията,иначе не виждам смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Че какво пречи и едно куатро да се бодне! Айде, че имам убаФ тръц за продаване! Че какво пречи и едно куатро да се бодне! Айде, че имам убаФ тръц за продаване! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 А как се бодва куатрото? Замислям се да си сменя колата с куатро, но никак не ми се разделя с нея и ако има шанс да се преправи бих го направил. Има много за рязане и преправяне и ми се струва малко мисията невъзможна А как се бодва куатрото? Замислям се да си сменя колата с куатро, но никак не ми се разделя с нея и ако има шанс да се преправи бих го направил. Има много за рязане и преправяне и ми се струва малко мисията невъзможна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 На 7.06.2016 г. at 1:00, Митака написа: Че какво пречи и едно куатро да се бодне! Нали се сещаш как се боде театрото в В3. Режеш колата на 4 и редиш пъзела Ще връщаш АВТ-то ли? Куатрото имах предвид. От андроид не може да се редактира коментар, а той неприятно променя непознатите думи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 То наистина, че си е театро монтирането на куатро при б3/купе! Ама мерак като има всичко става. Абт-то нЕма шанс да го върна, отдавна някой му се радва на безпроблемната работа, малка мощност и неприличен разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване