Jump to content

Дилема дали да сменя Б6 със Б7


Recommended Posts

Здравейте колеги, имам ауди б6 1,9 двоумя се дали да го продавам и да търся б7 като гледам по обяви най вероятно ще е 2,0 140hp според вас грешен избор ли е 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търся б 7 1,9 ? Моята е доста стегната и подържана просто от скоро съм метнал око на б7-ците пред голяма дилема съм всеки ден си сменям мнението относно продажбата ? Моля за съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстоими можеби смяна на съединител ако го сменя остава в мен за доста дълго време за това се колебая да доплащам за нова или да подържам моята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще смениш ти един съединител за 400лв или ще ти свали някой от цената като я продаваш пак толкова за него каква е разликата? То с един съединител ако става вечно твоя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекта е 850-900лв, труда е още 100лв. И не винаги се сменя маховик, трябва да се види първо.

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес обслужвахме на сестра ми маздата ( мазда 3 2005) с всички отстъпки паднахме на 960лв за мойта да кажем най добрия вариант е 1000 мисълта ми е дали да продам моята и да донадя още 2-3 хил за б7 или няма особено голям смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен от б6 към б7 не е голям ъпгрейд. Те са почти еднакви барачките ... А като вземеш нова, първо супер много време ще търсиш някоя за 10к, дето да не е пълна съборетина. После ще налееш едни пари в нея, доста повече от цената на съединител за твоята и те така. По добре си карай сегашната кола и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собствениците им са сменили съединители и сега пазара е сух => високи цени :)

Шегата на страна ъпгрейт б6->б7 и то с един и същ мотор клони към 0 като смисъл. б5->б7 или б6/7->б8 вече има смисъл.

Ако знаеш твоята, как си я обслужвал и грижил за нея сменяй съединител(демпфер, ако трбява) и си я карай, вероятността да се набиеш на много по-голям кърпел в по-лошо техническо състояние от някой искащ да се оттърве не е никак малка, имай го предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същото мнение.

Първо 2-3 х. изобщо няма да ти стигнат за ъпгрейда, камо ли с обслужването. Второ, б7 си е реално фейслифт на б6 и то предимно външен. Интериора е напълно идентичен и инвестицията за б7, камо ли пък с подобен двигател е напълно безсмислена. Смени си съединителя, карай си колата още някоя година и събирай за б8 направо. Там вече е истинския ъпгрейд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен няма смисъл. Това са две почти еднакви коли. 2.0тди може да се наиграеш щото там положението е като читав 2.5тди 1 на 1 милион.
Според мен ако искаш да смениш колата задължително - виж А6 или събирай за B8 на по-късен етап.

 

 

Редактирано от noX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/18/2016 at 9:16 PM, DStealth said:

ъпгрейт б6->б7 и то с един и същ мотор клони към 0 като смисъл.

Да добавя - най-големите промени при Б7 всъщност са новите мотори, новите скоростни кутии (автомат 6HPxx) и лека промяна в задния мост на куатрото (твърдят, че задния мост вече е еднакъв на S/RS и "стандартните" модели)

 

при 1.9Д на предно разлика ще има в едната предна решетка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...