Zrobot Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, имам ауди б6 1,9 двоумя се дали да го продавам и да търся б7 като гледам по обяви най вероятно ще е 2,0 140hp според вас грешен избор ли е Редактирано 20 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Много ще е грешен даже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zrobot Публикувано 18 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Ако търся б 7 1,9 ? Моята е доста стегната и подържана просто от скоро съм метнал око на б7-ците пред голяма дилема съм всеки ден си сменям мнението относно продажбата ? Моля за съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Почти е невъзможно да намериш 1.9 в В7.Нов внос се внасят много рядко и са на по-високи цени и обикновено са оборудвани зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zrobot Публикувано 18 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Предстоими можеби смяна на съединител ако го сменя остава в мен за доста дълго време за това се колебая да доплащам за нова или да подържам моята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Дали ще смениш ти един съединител за 400лв или ще ти свали някой от цената като я продаваш пак толкова за него каква е разликата? То с един съединител ако става вечно твоя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zrobot Публикувано 18 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Как 400лв комплект маховик съединител и лагер на люк са към 1200-1500 с тръда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 (Редактирано) Комплекта е 850-900лв, труда е още 100лв. И не винаги се сменя маховик, трябва да се види първо. Редактирано 18 Март 2016 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zrobot Публикувано 18 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Днес обслужвахме на сестра ми маздата ( мазда 3 2005) с всички отстъпки паднахме на 960лв за мойта да кажем най добрия вариант е 1000 мисълта ми е дали да продам моята и да донадя още 2-3 хил за б7 или няма особено голям смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Имаш ли гаранция, че няма да сменяш съединител на "новата" кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zrobot Публикувано 18 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Е нямаш ама ако сменя на тази "нова" няма да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 За мен от б6 към б7 не е голям ъпгрейд. Те са почти еднакви барачките ... А като вземеш нова, първо супер много време ще търсиш някоя за 10к, дето да не е пълна съборетина. После ще налееш едни пари в нея, доста повече от цената на съединител за твоята и те така. По добре си карай сегашната кола и си свиркай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zrobot Публикувано 18 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 И аз съм на това мнение щом б6 все още държат ценя явно има защо благодаря ви за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Собствениците им са сменили съединители и сега пазара е сух => високи цени Шегата на страна ъпгрейт б6->б7 и то с един и същ мотор клони към 0 като смисъл. б5->б7 или б6/7->б8 вече има смисъл. Ако знаеш твоята, как си я обслужвал и грижил за нея сменяй съединител(демпфер, ако трбява) и си я карай, вероятността да се набиеш на много по-голям кърпел в по-лошо техническо състояние от някой искащ да се оттърве не е никак малка, имай го предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 И аз съм на същото мнение. Първо 2-3 х. изобщо няма да ти стигнат за ъпгрейда, камо ли с обслужването. Второ, б7 си е реално фейслифт на б6 и то предимно външен. Интериора е напълно идентичен и инвестицията за б7, камо ли пък с подобен двигател е напълно безсмислена. Смени си съединителя, карай си колата още някоя година и събирай за б8 направо. Там вече е истинския ъпгрейд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Може да не е толкова безсмислено! Ако едната кола е 2001 а другата 2007 година, определено има смисъл да е с по-новата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Ама нали е една и съща.Б8 е хубаво,но фейса му още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Да ,ако 2001>2007,и ако търсиш по-голям мотор ,който в б6 го няма,,,може,иначе не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 (Редактирано) Колега според мен няма смисъл. Това са две почти еднакви коли. 2.0тди може да се наиграеш щото там положението е като читав 2.5тди 1 на 1 милион. Според мен ако искаш да смениш колата задължително - виж А6 или събирай за B8 на по-късен етап. Редактирано 20 Март 2016 от noX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 On 3/18/2016 at 9:16 PM, DStealth said: ъпгрейт б6->б7 и то с един и същ мотор клони към 0 като смисъл. Да добавя - най-големите промени при Б7 всъщност са новите мотори, новите скоростни кутии (автомат 6HPxx) и лека промяна в задния мост на куатрото (твърдят, че задния мост вече е еднакъв на S/RS и "стандартните" модели) при 1.9Д на предно разлика ще има в едната предна решетка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване