ilioooo82 Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 Здравейте,колата е С5 2.8 30V куатро 98г.Проблема е,че мотора трепери на празен ход и определено не върви добре.Понякога треперенето е малко ,а друг път направо ми прави масаж.Прави го на бензин и газ.Сменил съм кабели и свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 А преди да сменяш всичко поред, трябваше да закачиш ВАГ-КОМ и да провериш бензиновите корекциите. Най-вероятно си за нова/и ламбди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico_851 Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 И аз съм за сондите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 11 Април 2016 Доклад Share Публикувано 11 Април 2016 (Редактирано) Аз съм за обтегач/и на веригите на разпределителните валове. На 93-ти канал да каже какви са стойностите Bank1 и Bank2 Редактирано 11 Април 2016 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Април 2016 Доклад Share Публикувано 11 Април 2016 Би ли обяснил според теб, какво точно трябва да пише на 93и канал, ако са добре валовете и ако не са добре? Мисля, че това е поредния мит който върлува из форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 11 Април 2016 Доклад Share Публикувано 11 Април 2016 Проблема не е във валовете, а в обтегачите на веригите. При корекция по-голяма от 6-7% следва смяна на въпросните обтегачи (ако правилно са зацепени валовете) Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 (Редактирано) "Мит" викаш...Интересен си ми! При положение, че не си се сблъсквал с проблема, как точно го определи като "мит" Само да не ревеш като ти се наложи да сменяш обтегач на верига Не ти пожелавам последствията ако не го смениш, а се окаже "умрял"... Иначе има вариант и дебитомера да ти е пред заминаване... Ама така да гадаеме, трудно. Ако искаш опитай с "мита" и после може и един запис на стойностите на дебитомера да дадеш на 2-ра или 3-та до 7000 оборота, да видиме какви стойности дава. И третия вариант е, този който ти казват колегите, виж /не знам на кой канал беше/ сондите, дали нямаш някоя ленива... ЕДИТ: Опаааа, аз си мислех, че отговарям на автора на темата, то се оказа друг колега.....разбиращ Иначе отклонението би следвало да е общо на двата обтегача 6-7% максимум. Повече от 3 на обтегач не е добре. Моя беше на -14 и тракаше при почти всяко запалване, докато напълни с масло магистралите. Редактирано 13 Април 2016 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 (Редактирано) Всезнайко, аз ти говоря че на 93-и канал нищо не можеш, особено пък ти, да кажеш за състоянието на обтегачите НА 2.8 АСК МОТОР. Копче не съм казал, че не се износват или пък ако са износени няма вероятност да са прецакаш сериозно. Първо чети какво съм писал, а не да си измисляш някви спорове Редактирано 13 Април 2016 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 (Редактирано) Аз че съм всезнайко, ами всезнайко съм и то патил всезнайко. За канала може и да си прав, ама да ми разправяш тъпотий от сорта "това било поредния мит" - Ш'а М'а прощаваш!!! Първо си изпати и тогава пиши за митове, легенди и измислици из форума! Само ми кажи кое от това, което съм написал е "МИТ", освен номера на канала и тогава ми викай "всезнайко" илои каквото искаш, многознайко! Само да те светна многознайко, че обтегачите не се износват, а само "бананите" им се износват. На обтегачите им заминават или електрониката или дюзите /не съм сигурен, че е правилния термин/, които не пропускат маслото да изтече, щом веднъж са пълни с такова. Извиянвам се за оффтопика, нека някой мод да изтрие мненията ми или поне тези, които прецени за безполезни. Редактирано 13 Април 2016 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 То гледам автора на темата, нещо не се включва, така че май му е все едно дали някой му дава съвет или не. Moon с теб няма да се занимавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 А тея банани подлежат ли на смяна или трябва и обтегача да се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Ако обтегачите са читави, има афтърмаркет част само банани. Шансът да са читави обтегачите и да са за смяна само бананите и минимален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Ми моите ги видях, че имат леко протриване та се чудих дали не се сменя само банана ако само там са ядовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Можеш да смениш бананите само, но е по-добре /ако имаш възможност разбира се/ да смениш обтегачите, веригите, гарнитурите на капаците и има едни тапи при обтегачите, които се сменят. Общо взето има си ремонтен комплект за целта, ама там парите са Може и за 2.7 да е по-ниска цената... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Всичките обтегачи с ел. регулиране са на една и съща цена за един брой - 1.8Т, 2.7Т/2.4/2.8, 4.2, разликата при веобразните е, че трябва да се купят два. Само за инфо, при мен веригата в глава пред пасажера(банк 1) беше толкова разтегната, че маркерите на валовете бягаха по 2-3мм от маркерите на петите и един от друг - единият в предварение другият в закъснение. В банк 2, веригата бяше ок, но обтегачът беше за боклука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 (Редактирано) Цена за 1.8 Т или там каквото е... даже е КИТ с верига, тапа и другото не го знам какво е http://www.ebay.co.uk/itm/KIT-Timing-Chain-Tensioner-For-VW-Audi-SEAT-Skoda-1-8T-S3-058109088K-B-E-H-D-L-K-/171866457366?hash=item28040a0516:g:--YAAOSwPcVVxEns Цена за 4.2 VW/Audi/ .... само обтегач http://www.ebay.co.uk/itm/1-Pc-Timing-Chain-Tensioner-077109088C-P-E-for-Audi-4-2-V8-Engine-Right-/151926393673?hash=item235f84cb49:g:LUIAAOSwk1JWe6lL Това са най-ниските цени в бея! Редактирано 15 Април 2016 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Аз говоря за оригинални части. Тези китайски кенефи, който иска да ги купува, аз такива не пазарувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 За оригинални не мога да кажа, защото в нито един магазин не мога да намеря за 4.2. Иначе съм разпитвал сервизи и за оригинален ми искат 1000, че и отгоре и то в поръчка само. Иначе за 1.8Т има на Febi за по 450-500 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 (Редактирано) В един магазин има оригинални за всичките - Porsche BG. Редактирано 16 Април 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Моята играе с 15-20 оборота според ваг-ком , като я взех бяха около 30-35 на бензин . Клипчето е на газ и с леко настройване на таблицата се докарва до това положение при което тресене не се усеща . И аз мисля че имам за смяна обтегач един или два но ще ги изчакам още малко . https://vimeo.com/164021642 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Колега моето а6 е същото неса ли ти високи оборототе моите са 730/740 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 830-40 държи на газ на бензин не съм поглеждал, ама мисля че от ваг-ком могат леко да се коригират може и да съм ги пипал нямам спомен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilioooo82 Публикувано 4 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Здравейте,смених всички маркучи по вакумите и треперенето доста намаля даже на моменти не се усеща как работи.С вървежа е същото в един момент върви нормално а в друг е зле.Закачих я на диагностика и показва постоянно грешки в сондите а едната не показва стойности.Възможно ли е от сондите да не върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Да и аз имам тази грешка чат пат и на бензин ми сваля вървежа малко ,но пък на газ настроена на карта и с забранени корекции си върви еднакво с и без грешката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 (Редактирано) Разкачи сондите от буксите, изтрий грешките, то ще набие нови, но това е без значение, важното е веднъж да ги изтриеш и карай. Ще е много по-добре за мотора от колкото с тези кофти сонди, ще ти падне разхода и ще се нормализира работата на мотора. Поне докато си купиш сонди. Редактирано 5 Май 2016 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване