Jump to content

2.8 30V трепери на празен ход


ilioooo82

Recommended Posts

Здравейте,колата е С5 2.8 30V куатро 98г.Проблема е,че мотора трепери на празен ход и определено не върви добре.Понякога треперенето е малко ,а друг път направо ми прави масаж.Прави го на бензин и газ.Сменил съм кабели и свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди да сменяш всичко поред, трябваше да закачиш ВАГ-КОМ и да провериш бензиновите корекциите. Най-вероятно си за нова/и ламбди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за обтегач/и на веригите на разпределителните валове. На 93-ти канал да каже какви са стойностите Bank1 и Bank2

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил според теб, какво точно трябва да пише на 93и канал, ако са добре валовете и ако не са добре?

Мисля, че това е поредния мит който върлува из форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е във валовете, а в обтегачите на веригите. При корекция по-голяма от 6-7% следва смяна на въпросните обтегачи (ако правилно са зацепени валовете)

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Мит" викаш...Интересен си ми! При положение, че не си се сблъсквал с проблема, как точно го определи като "мит" :wall:

 

Само да не ревеш като ти се наложи да сменяш обтегач на верига :steinigung: Не ти пожелавам последствията ако не го смениш, а се окаже "умрял"... Иначе има вариант и дебитомера да ти е пред заминаване... Ама така да гадаеме, трудно. Ако искаш опитай с "мита" и после може и един запис на стойностите на дебитомера да дадеш на 2-ра или 3-та до 7000 оборота, да видиме какви стойности дава. И третия вариант е, този който ти казват колегите, виж /не знам на кой канал беше/ сондите, дали нямаш някоя ленива...

 

ЕДИТ: Опаааа, аз си мислех, че отговарям на автора на темата, то се оказа друг колега.....разбиращ :hilezh:

 

Иначе отклонението би следвало да е общо на двата обтегача 6-7% максимум. Повече от 3 на обтегач не е добре. Моя беше на -14 и тракаше при почти всяко запалване, докато напълни с масло магистралите.

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всезнайко, аз ти говоря че на 93-и канал нищо не можеш, особено пък ти, да кажеш за състоянието на обтегачите НА 2.8 АСК МОТОР. Копче не съм казал, че не се износват или пък ако са износени няма вероятност да са прецакаш сериозно. Първо чети какво съм писал, а не да си измисляш някви спорове

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз че съм всезнайко, ами всезнайко съм и то патил всезнайко. За канала може и да си прав, ама да ми разправяш тъпотий от сорта "това било поредния мит" - Ш'а М'а прощаваш!!! Първо си изпати и тогава пиши за митове, легенди и измислици из форума! Само ми кажи кое от това, което съм написал е "МИТ", освен номера на канала и тогава ми викай "всезнайко" илои каквото искаш, многознайко!

 

Само да те светна многознайко, че обтегачите не се износват, а само "бананите" им се износват. На обтегачите им заминават или електрониката или дюзите /не съм сигурен, че е правилния термин/, които не пропускат маслото да изтече, щом веднъж са пълни с такова.

 

Извиянвам се за оффтопика, нека някой мод да изтрие мненията ми или поне тези, които прецени за безполезни.

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То гледам автора на темата, нещо не се включва, така че май му е все едно дали някой му дава съвет или не.

 

Moon с теб няма да се занимавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обтегачите са читави, има афтърмаркет част само банани. Шансът да са читави обтегачите и да са за смяна само бананите и минимален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да смениш бананите само, но е по-добре /ако имаш възможност разбира се/ да смениш обтегачите, веригите, гарнитурите на капаците и има едни тапи при обтегачите, които се сменят. Общо взето има си ремонтен комплект за целта, ама там парите са :wall: Може и за 2.7 да е по-ниска цената...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките обтегачи с ел. регулиране са на една и съща цена за един брой - 1.8Т, 2.7Т/2.4/2.8, 4.2, разликата при веобразните е, че трябва да се купят два. :hilezh:

Само за инфо, при мен веригата в глава пред пасажера(банк 1) беше толкова разтегната, че маркерите на валовете бягаха по 2-3мм от маркерите на петите и един от друг - единият в предварение другият в закъснение. В банк 2, веригата бяше ок, но обтегачът беше за боклука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена за 1.8 Т или там каквото е... даже е КИТ с верига, тапа и другото не го знам какво е http://www.ebay.co.uk/itm/KIT-Timing-Chain-Tensioner-For-VW-Audi-SEAT-Skoda-1-8T-S3-058109088K-B-E-H-D-L-K-/171866457366?hash=item28040a0516:g:--YAAOSwPcVVxEns

 

Цена за 4.2 VW/Audi/ .... само обтегач http://www.ebay.co.uk/itm/1-Pc-Timing-Chain-Tensioner-077109088C-P-E-for-Audi-4-2-V8-Engine-Right-/151926393673?hash=item235f84cb49:g:LUIAAOSwk1JWe6lL

 

Това са най-ниските цени в бея!

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за оригинални части. Тези китайски кенефи,  който иска да ги купува, аз такива не пазарувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оригинални не мога да кажа, защото в нито един магазин не мога да намеря за 4.2. Иначе съм разпитвал сервизи и за оригинален ми искат 1000, че и отгоре и то в поръчка само. Иначе за 1.8Т има на Febi за по 450-500 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Моята играе с 15-20 оборота според ваг-ком , като я взех бяха около 30-35 на бензин . Клипчето е на газ и с леко настройване на таблицата се докарва до това положение при което тресене не се усеща . И аз мисля че имам за смяна обтегач един или два но ще ги изчакам още малко .

https://vimeo.com/164021642

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

830-40 държи на газ на бензин не съм поглеждал, ама мисля че от ваг-ком могат леко да се коригират може и да съм ги пипал нямам спомен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,смених всички маркучи по вакумите и треперенето доста намаля даже на моменти не се усеща как работи.С вървежа е същото в един момент върви нормално  а в друг е зле.Закачих я на диагностика и показва постоянно грешки в сондите а едната не показва стойности.Възможно ли е от сондите да не върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз имам тази грешка чат пат и на бензин ми сваля вървежа малко ,но пък на газ настроена на карта и с забранени корекции си върви еднакво с и без грешката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачи сондите от буксите, изтрий грешките, то ще набие нови, но това е без значение, важното е веднъж да ги изтриеш и карай. Ще е много по-добре за мотора от колкото с тези кофти сонди, ще ти падне разхода и ще се нормализира работата на мотора. Поне докато си купиш сонди.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...