mihailks Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 Здравейте колеги, лека полека искам да започна да събирам части за Босе ретрофит. Колата ми сега е със DSP. MMI 2G high. Тонколоните са ми ясни, микрофоните и инсталацията горе-долу. Но нещо за усилвателите не мога да намеря информация. Може ли да ми обясните, каква е разликата между тези 2-та: и това за какво служи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 Имам от този 4f5, по принцип го водят за седан, монтира се 2004 и 2005г. След това слагат само от "скипите" 4f0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 @mihailks: слушал ли си bose в 4F спрямо твоето, виждахме се с един колега с DSP и аз не открих при него огромна разлика, с изключение на колоната под предното стъкло и surround малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 не, не съм. Но си мислех, че ще има доста разлика. Ще пробвам да намеря някъде да го чуя. За сега съм взел средите на предните врати. Пищялките, знам че са еднакви при DSP-то и Босето ( което малко ме притеснява. Точно те не ми харесват) Като цяло точно тонколоната под предното стъкло ми липсва много и от там тръгна цялата идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 според мен си сметни всичко на колко ще ти стъпи като крайна цена и виж дали няма алтернативи, вместо ретрофит на Bose: 1. може твоите колони да са се предали - pe6koo ги ремонтира 2. може да се замислиш за афтърмаркет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 (Редактирано) Не се занимавай: - първо прекалено голяма играчка - за парите които ще набиеш няма да получиш и 50% повече звук. Да не кажа, че може и нищо да не получиш - послушай OvivO и си смени говорителите п.с. За мен лично това BOSE свири по-зле от колкото стандартното озвучаване в предишното купе C5. Редактирано 27 Октомври 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 не съм слушал в C5 стандартното, но BOSE-то за мен си свири доста прилично като за сток система. Зависи с какво сравняваш - на повечето коли, особено от времето на 4F - сток са супер чекии аудио системите откъм звук. Много зависи и какво пускаш, разбира се, ако изпържиш mp3-ки на audio cd - няма да е толкова добре. Но за ретрофит - едва ли си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 Първо чуй някое Bose и тогава се занимавай. Мойта е с Bose - от моя опит - чисто субективно - свири малко по-добре от Concert в A4 B6, малко по- зле от Dynaudio във Phaeton и доста по-добре от Dynaudio в Tuareg 2020. Така че бих казал - въпрос на вкус/ уши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 @zdrash: и без това мислих скоро да те притеснявам за малко бърз визуален хелп, ще ми е интересно и да видим един диск как свири в двете коли на Bose скоро, скоро, не знам колко скоро, че все го отлагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 Заповядай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 Аз съм доволен от DSP-то при мен. Особено след като налепих вибро и шумоизолация по врати, таван и т.н звъкът станс една идея по-плътен. Иначе в а8 д3 босето свири супер, доста по-добре от на 4ф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 (Редактирано) хммм в моето не си го чул [emoji41] Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 28 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 (Редактирано) @pe6koo Каква вибро и шумоизолация сложи? Редактирано 28 Октомври 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 Това с изолацията и аз ще го пробвам. Иначе на DSP-то си изгърмях басовете на задните врати и ги смених с едни Херц. Разликата беше огромна. Вече има бас колата. Държа нивото на субовете на -3 деления. Към задни +3 деления и бас на +3. Но при едно телефонно позвъняване на сигнал свободно, ми цъфнаха средите, тях както бях написал ще ги сменя направо с тези от Босето да видим, какво ще стане. Намерих си и кутиите от субовете на Босето. След, като го чуя някъде, ще видя дали да търся Босето оригинални или да си сложа просто някакви. Проблемът, е че суба на Босето е двунамотков на 2 ома, а DSP-то мисля, че са си на 4. Но след, като поизчетох доста форуми, хората пишат, че са нямали проблеми с това и че са доста доволни от смяната (трябва да се изрежат, корите на вратите обаче, че босето имат басрефлекс) Търся по-ското, по-тиха музика, но качествено да се чува, от колкото дискотека да си правя. Возих се в едно БМВ Е61 с най-високата им музика, нещо Логик 7 май им се казваше и точно, към такова звучене се стремя. Надявам се Босето да е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 явно имаш проблемни говорители или наистина задните са били зле, щом чак след смяната им, е дошъл бас. Аз слушам супер flat: bass, treble, fade - всичко на нула, и пак си има доволен бас и се усещат ниските, отново зависи от конкретно парче и качество, но и много увеличено си е с добър бас. Пусни в общата тема за 4F за някой от Пловдив с bose и да се видите, аз, ако идвам, ще звънна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 28 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2020 Виброто я взех от един сайтовете - "авал" или "авител", шумоизолация потъчвах от ибей с пирамидална структура. Свга вратите да като пластмасови, не дрънчат на ламарина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2020 Нормално на вратите има две ленти някаква виброизолация нанесена с четка валяк ... пълен смях. @pe6koo Това ли взе за виброизолация или нещо друго ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 30 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2020 https://www.avitel-bg.com/ctk-practic-2_0---16sh_box-vibrodamping Това ползвах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Kalchev Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Здравейте колеги, след б6-цата вече съм собственик на А6 4ф 2.7 тди колата е доста базова и дори нямаше и борд компютър. Та четох тука в темата как става добавянето и си добавих активирах го с ваг кома, от буксата на километража 1ви пин добавих кабел към маса на купето както е написано, обаче уви сигнализацията за течност на чистачките не се маха. Да не би да трябва още нещо да се направи което не съм разбрал? Някой да има някакви идеи? Колата е 2005 година комби 2.7 ръчка с монохромния червен дисплей на километража. Благодаря предварително ако някой може да помогне! 😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Нещо се връзваше на маса за да изчезне сигнализацията. Аз го правих на Ц5, но не помня. Виж в раздела за ц5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Kalchev Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 Ами до колкото разбрах колега за С6 се пуска кабел от 1ви пин на километража до маса но уви нищо не се получи индикацията че няма течност си излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 А кодира ли отделно сигнализацията за течност или само активира борд компа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Kalchev Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 (Редактирано) Не активирах борда пуснах кабела незнаех че има кодировка за сигнализацията. Малко помощ може ли в кой канал се влиза от вагкома и как става? Редактирано 18 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kristofer Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 Как се кодира сигнализацията за течност?Трябва ли да се пуска кабел или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaninski Публикувано 5 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2021 Привет колеги салон от комби ще има ли проблем да се постави на седан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване