Jump to content

Ограничител


ludiq

Recommended Posts

Банане

Много е важно да се научиш как да го караш тва турбо

За начало си намери диаграма на двигателя ти

Ей сега ще си принтирам една и ще си я залепя на арматурното табло да е гледам като се дърпам с някой - даже може и на съперническите коли да си подготвя диаграмки и преди старта да видя къде им е слабото място :)

Абе давах газ колкото мога то е ясно, ама оная А4 не се даваше. Не съм сменял предавките на 2000 об. а почти в червената зона ама ТЦ - греда.

Да не говоря днес пък една Зафира 2.2 DTI направо ме прескочи :)

Ще бочна един чип май лятото и ще пускам яко мъгли отзад :multi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора радвайте им се на дизелите! Не оценявате какво имате. Дори да ви дръпне с малко 1.6 ауди вервайте ми то харчи 11-12 в града, а вие с 3-4 литра по-малко! Да имам пари никога няма да си купя бензин!

А който иска да не го отвяват по светофарите, да не кара 1.6!

Редактирано от VAZ 21013
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел,те за това са ти ги сложили тая зелена зона на оборотомера!След това са критични обороти и ако си мислиш че след 6 500 върви повече много се лъжеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега ще си принтирам една и ще си я залепя на арматурното табло да е гледам като се дърпам с някой - даже може и на съперническите коли да си подготвя диаграмки и преди старта да видя къде им е слабото място :hilezh:

Абе давах газ колкото мога то е ясно, ама оная А4 не се даваше. Не съм сменял предавките на 2000 об. а почти в червената зона ама ТЦ - греда.

Да не говоря днес пък една Зафира 2.2 DTI направо ме прескочи :hilezh:

Ще бочна един чип май лятото и ще пускам яко мъгли отзад :hilezh:

С две думи горното ме убеди, че не знаеш как да го караш.

Нито да му даваш газ колкото може, нито стрелката на оборотомера да ти седи най вдясно ще ти свърши работа щом те влече да тичаш.

А и още нещо. Ти не си олигофрен, че да си залепяш диаграмата на таблото. От думите ти следва че изобщо не знаеш какво е тая диаграма. Съвсем накратко, от нея ще ти стане ясно къде имаш максимален въртящ момент (колата дърпа най-осезаемо) и къде имаш най-голяма мощност (предпоставка за максимална скорост). Предполагам два диапазона от обороти примерно 1700-2000 и 3000-3500 можеш да запомниш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем накратко, от нея ще ти стане ясно къде имаш максимален въртящ момент (колата дърпа най-осезаемо) и къде имаш най-голяма мощност (предпоставка за максимална скорост). Предполагам два диапазона от обороти примерно 1700-2000 и 3000-3500 можеш да запомниш?

Е па я т`ва си го знам бе! :hilezh:

От 2000 почва да дърпа мощно до към 4000 и после само бучи.

Ама пак ти казвам ... еластична е достатъчно, но не е за дърпане колата, а за just cruisin und sparen ... sparen :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok човекът,от което име говорих реши да си купи А4 от ножото купе и сега искам дава питам 2.5 тДИ comerreal впръскване с CIP tuning как е :hilezh:?И много ви благодари за съветите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паталогичен случай е задволанното устойство....

Знаеш ли, не ти трябва чип......

Мисля че трябва да я караш с А-98.

Ще си най-великия от светофара до канафката, че и най-великата история на шофьора, който е дошъл с пътната помощ да те извади от там......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. дава питам 2.5 тДИ comerreal впръскване с CIP tuning как е :hilezh:...

comerreal предполагам, че е commonrail - 2.5TDI не е такъв двигател доколкото знам.

И предполагам, че CIP е CHIP -> ми добре е, благодаря :hilezh:

Но съдейки по постовете които пишеш и знанията които покзваш и 1.3 карбуратор ще ти се стори самолет :hilezh:

Без да се обиждаш - преди да питаш прочети какво пише по въпроса в търсачките!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Kak moje da sravniavate reno s AUDI mi izlagate se vse pak tva AUDI forum!!! :P Malko ot malko ovajavaite markata

Mi kvo da ti kaja kolega edna A4 s fabri4en defekt na DVG prigotvi si 2000-2500 za GNP i gotovo posle 200-300 leva za debitomer na vuzduha v ob6ti linii tva e ni6to osobenno

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А БРЕ LUDIQ ТИ ДА НЕ СИ МИСЛИШ ЧЕ ТОВА 1.6 Е САМОЛЕТ БЕ ЧОВЕЧЕ ТАЯ КОЛА СЛЕД 4500 ОБОРОТА МАКС 5000 НЕ МОЖЕ ДА ХОДИ БЪРЗО А ТИ ИСКАШ 6300 И КАНЧЕ ОБОРОТИ ДА НАПРАВИШ ЕФЕКТ НЯМА ДА ИМА И ДА МАХНЕШ ОГРАНИЧИТЕЛЯ САМО ДЕТО МОЖЕШ ДА СПРЕШ НЯКЪДЕ И ДА ВИКАШ НЕВОЛЯТА :P))

НАЙ МНОГО ДА ИЗСИПЕШ МОТОРЕТКАТА НЕ ДАЙ БОЖЕ ДА СКЪСАШ РЕМЪКА И ДА СЕ ПОКАЖАТ БИЕЛИТЕ ДА ВИДЯТ КОЙ Е ДАВАЛ МНОГО ГАЗ С 1.6 НЕ СЕ ПРАВИ НА СЪСТЕЗАТЕЛ МНОГО МНОГО КОЛАТА НЯМА ТОЛКОВА ТЯГА ТЕЖКА Е ЗА ТОЯ МОТОР

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

олеле майкоооооооооооооооооо

Баси рацинга, баси чудото :P:P:P:)

П.П В тая връзка да попитам, понеже аз отдавна съм последовател на тази идея оборотите у лютеницата, ма вече имам друг проблем, не ми стига сток оборотомера, некой да знае къде има такива до 15-16000 оборота, че вече се не издържа, да пържим 4-5000 оборота на сляпо не си е работа, деба. :D:):P

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, не ми стига сток оборотомера, некой да знае къде има такива до 15-16000 оборота, че вече се не издържа, да пържим 4-5000 оборота на сляпо не си е работа, деба. :D:huh::hilezh:

таман тва щях и аз да му напиша: да завърти 1.6 до към 12-13000 оборота то може и да тръгне по кръстовищата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...