Jump to content

Ограничител


ludiq

Recommended Posts

Проблемът ми е такъв,че спираш на светофара и до тебе някой се перчи,когато светне зелено при потегляне го минаваш,но когато достигнеш 6300 оборота инежекциона изклучва.Та в който и сервиз да отида казват,че ограничитела не може да се махне та ако някой знае как става ако въобщe става да се махне този ограничител мн ви моля да ми пише :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ми не ти ли е жал да си караш колата в такива обороти, а щом те дразни че изглючва яжно че го правиш често! То Аудито е сдрава машина но при такова екстремно каране няма да издържи дълго!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ми не ти ли е жал да си караш колата в такива обороти, а щом те дразни че изглючва яжно че го правиш често! То Аудито е сдрава машина но при такова екстремно каране няма да издържи дълго!

Ей нищо не разбирая ти ... човека кара Булид и тия 6300 са някъде в началото на оборотомера :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша от името на др. :hilezh:

Ае не искам ми кавате кое е вредно просто искам да махна смотания ограничител.Аз имам колата от 2 год и съм минал 12 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема интерисува колко бързо ша са чупи ако ще на 30 000 км основен пемонт да му прая искам да варви :hilezh:

Като искаш да върви, продай това куцо магаре, и си купи кола с Турбо.Сложи и после един чип,и все ще си първи на сфетофара.А, и още нещо:Дори да махнеш ограничителя колата няма да върви повече.Просто без него ще си строшиш двигателя до следващият светофар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ми е такъв,че спираш на светофара и до тебе някой се перчи,когато светне зелено при потегляне го минаваш,но когато достигнеш 6300 оборота инежекциона изклучва.Та в който и сервиз да отида казват,че ограничитела не може да се махне та ако някой знае как става ако въобщe става да се махне този ограничител мн ви моля да ми пише :).

....

Ае не искам ми кавате кое е вредно просто искам да махна смотания ограничител.Аз имам колата от 2 год и съм минал 12 000 км.

Като изключим скапването на двигателя:

1) Дори да разкараш ограничителя на 6300 оборота нищо няма да спечелиш. Двигателят само ще бръмчи без много да ускорява! Те производителите са го измислили!

2) Тоя дето се перчи и ускорява по-бързо не го прави с 8000 оборота а на 5000 ама с по-мощна кола. Или пък просто не влиза в червената зона което има същия ефект.

3) Вместо махане на ограничителя си помисли за чипосване. Не че пак няма да има някой с по-мощна кола де. Е, освен ако не си вземеш Bugati Vairon :hilezh:

4) 12ооо км за две години са СМЕШНО МАЛКО! Това са 6ооо на година. За да сметнеш колко малко са виж в темата "..равносметка..". Един жокер: за 9 месеца съм минал 27ооо а има и с мноооого повече :D

Поздрави

PS: А като искаш да нямаш ограничител сложи газ. Така и да изключи инжекциона можеш да си връткаш до 8000 оборота. Е, след две такива връткания ще четем постовете ти в темата с ремонти ма пък ще си отнесал някой дето се перчи :hilezh::hilezh::angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами точно тва исках да кажа,че не карам мн.А колкото до CIP tuning знам,че се слага само на дизел а ако не си забелязал казах ограничител на 6300 :hilezh: ама тва няма значение все пак мерси за съвета :hilezh:

А като казахте за покачване на конете може ли да се направи нещо да му сложа няколко яки коня :angry::hilezh:

Двигателя е 1.6 ADP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То чип се слага на всичко. Просто на бензин ефекта е много малък...

А от 1.6 не очаквай да хвръкне. Всеки двигател 2.0++ те отнася като куцо пиле домат. Дори дизелите. Ако искаш да си рацер - сменяй колата...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста забавна тема, пич ти имаш ли 16г. или си малолетен още? Кривата на мощността си има пик и той не е след ограничителя, бъди сигурен. Това, че ще го махнеш няма да ти помогне да се придвижваш по-бързо. По-скоро опитай със смяна на предавките, може да имаш известен успех. Ама нещо ме съмнява, че имаш кво да караш въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това са супер разумни думи. Дори и до 6300 няма смисъл да я пържиш.

Намери си графика на въртящия момент и мощността на твоя двг за начало, и я разгледай.

Като не можеш да я разбереш, ние ще ти я обясним.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, колегата PRR много добре го е казал. От 1.6 не знам какво се очаква та ако ще и 12 000 оборота да направиш. Това е най куция мотор на Audi. Той не е за рацери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хич не говорете лошо за 1.6 мотора, че даже и дизелите ще го сдухат, мен ме изпревари едно голфче 3-ка с такъв мотор :respekt:))) друг е въпроса, че голфа е 2 пъти по-лек от Аудито...:D

Всъщност като се замисля ако нямах катализатор....:respekt:

p.s. 6300 об. е безумие....

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теб и А4 с 1.6 ще те издуха като се има предвид, че си и с автоматик.

Аз скоро на един светофар се засякох с една А4 и вървяхме рамо до рамо до следващия, където безумника мина на розово и го оставих. През цялото време си мислих, че е 1.8 обаче като го видях после, че бил 1.6 доста се разочаровах от мойта машина :respekt:

Определено бяхме равностойни, а аз очаквах 1.6 да е по-слаб от 1.9 ТДИ :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

galaboff,

Ясно написах 2.0++! Ако ще сравняваме 1.6 бензин с 1.6 дизелче мисля че е ясно кой кого. Въпреки че едно съвременно 1.5 TDI на Рено (100++ коня) ще отнесе 1.6 бензинка от преди 10 години като куцо пиле домат.

Пък и друго не разбирам. Навремето карах Шкода 100S - 42bhp. Състезавах се и аз с разни колици мислейки си че мойта много върви. Качих се на по-мощна машина и разбрах колко съм се лъгал. И осъзнах че ако двигателите са с до 10%-15% разлика има значение задкормилното устройство. След това и най-калпавата кака да сложиш да се състезава с Шумахер (за противниците му - Алонсо) пак ще го отнесе на правата - техниката си е техника....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То чип се слага на всичко. Просто на бензин ефекта е много малък...

Това е вярно само когато говорим за атмосферен бензинов двигател. Ама то и при дизил ако не е турбо ефекта ще е символичен. Ако говорим за бензиново турбо, повярвай ефекта изобщо не е много малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теб и А4 с 1.6 ще те издуха като се има предвид, че си и с автоматик.

....

Брунко, скоро се дръпнахме с колегата Triger , колата му ако се не лъжа е с ABK (2.0), съвсем леко ме дръпна :respekt: Недей да подценяваш 1Z, много блага купчина ламарина е...:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе пич що не земеш да си караш колицата нормално ами си тръгнал да и вадиш душата и да караш буталата да се показват 2-пръста над капака за да видят кое подобие на расер им дава толкос зор :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теб и А4 с 1.6 ще те издуха като се има предвид, че си и с автоматик.

Аз скоро на един светофар се засякох с една А4 и вървяхме рамо до рамо до следващия, където безумника мина на розово и го оставих. През цялото време си мислих, че е 1.8 обаче като го видях после, че бил 1.6 доста се разочаровах от мойта машина :)

Определено бяхме равностойни, а аз очаквах 1.6 да е по-слаб от 1.9 ТДИ :multi:

Банане

Много е важно да се научиш как да го караш тва турбо

Ако очакваш да литне от 1200 оборота, нема да стане, особено на по старите дизели.

Ако го държиш в оборотите където ти е максималния момент, колата ще върви много повече.

За начало си намери диаграма на двигателя ти

galaboff,

Ясно написах 2.0++! Ако ще сравняваме 1.6 бензин с 1.6 дизелче мисля че е ясно кой кого. Въпреки че едно съвременно 1.5 TDI на Рено (100++ коня) ще отнесе 1.6 бензинка от преди 10 години като куцо пиле домат.

рено тди едва ли има. Обаче аз имам една баничарка рено с 1.5дци ела да видиш къв куц кон е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де. Не познавам двигателната гама на Рено, но знам че имат 1.5 дизели (при това турбо) със 100 и повече кончета. Затова го дадох за пример. А дали е TDI или DCTI или DCI не знам :) А има ли значение?!?!?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...