v1per Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Здравейте колеги, скоро смених предните накладки, сложих Pagid като имах добри очаквания след толкова много хвалене. Истина е, че колата спира по-добре, но се появи един проблем, като почна да карам по агресивно извънградско и загрея накладките при по-сериозно отбиване на скороста над 120км/ч, спирачките тресат цялата кола ужасно. Когато са студени нямат такъв проблем. Имате ли някакви предположение къде може да се крие проблема? Дисковете не съм ги сменял, имат минимално износване, а със старите накладки не съм имал такъв проблем. Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 (Редактирано) И аз неведнъж съм купувал нещо ново уж за по-добре! Има няколко, възможности – дисковете са ти изтънели и като се загреят се изкривяват. Или пък самите накладки като загреят захапват. Или пък старите накладки са си изкопали канал в диска и новите като загреят и се разширят влизат и се заклещват в канала. Много възможни причини, но най-добре вместо да се гадае като ги загрееш спри на някоя отбивка и вдигни с крика предното колело. Завърти го с ръка един два пъти - мисля че ще разбереш точно какво става. Редактирано 6 Юни 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 При мен е същото положение само,че с накладки Журид и нови дискове АТЕ и като загреят спира и по-лошо.Напоследък обаче и на студени дискове и накладки започна да спира трудно направо съм в шах! При мен е същото положение само,че с накладки Журид и нови дискове АТЕ и като загреят спира и по-лошо.Напоследък обаче и на студени дискове и накладки започна да спира трудно направо съм в шах! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 (Редактирано) И при мен така с нови дискове и накладки на TRW. Като ми остане време тези дни ще огледам водачите отново и долните носачи. Редактирано 11 Юни 2016 от tsborissov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 (Редактирано) Айде някой който е решил проблема,понеже и аз съм със същите болежки. Дискове и накладки-нови,студени няма проблем,загреят ли особено при по висока скорост и натискане на спирачка тресе. Спира си добре иначе. Олроуд 2.5 Редактирано 11 Юни 2016 от tseco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 (Редактирано) При мен вибрацийте се оказаха от десен долен заден/крив носач - разбит шарнир. Странното е, че вибрации сутрин при тръгване нямаше - появяваха се след неколкократно използване на спирачките. Ще покарам няколко дена и ще пиша за резултатите. Редактирано 18 Юни 2016 от tsborissov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 И аз го имам този проблем,може би по-късно се появява от вас,вчера докато настройвахме новия изпарител,след второто спиране 200-220-50 се появи описаното биене като от криви дискове.Ходова част перфектна,добри дискове и нови накладки ТРВ.Студена няма проблем. И аз го имам този проблем,може би по-късно се появява от вас,вчера докато настройвахме новия изпарител,след второто спиране 200-220-50 се появи описаното биене като от криви дискове.Ходова част перфектна,добри дискове и нови накладки ТРВ.Студена няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 (Редактирано) On 6/18/2016 at 10:14 AM, tsborissov said: При мен вибрацийте се оказаха от десен долен заден/крив носач - разбит шарнир. Странното е, че вибрации сутрин при тръгване нямаше - появяваха се след неколкократно използване на спирачките. Ще покарам няколко дена и ще пиша за резултатите. Вибрацийте все още са налице, смяната на носача подобри малко нещата, но проблема остава. Разглобих предните спирачки, почистих главините, водачите си бяха ОК - вибрацийте остават. Направи ми впечатление, че след 10000км накладките не са мръднали, но дисковете са - може би TRW залагат на смяна на дискове, а не на накладки и един комплект накладки да издържи на 4 диска . Вече залагам на криви дискове - ще трябва да се проверят някъде, но първо ще огледам и задните, и там сложих ТРВ, да го ева. Редактирано 23 Юни 2016 от tsborissov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 24 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2016 Трв явно се оказват голямо дръвче,моите скърцат даже,особено като загреят.Задните ми са Валео,не се обаждат.Да не говорим,че с АТЕ при едно спиране 200-50 и са ми черни джантите,това го няма при ТРВ Трв явно се оказват голямо дръвче,моите скърцат даже,особено като загреят.Задните ми са Валео,не се обаждат.Да не говорим,че с АТЕ при едно спиране 200-50 и са ми черни джантите,това го няма при ТРВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 (Редактирано) Нови дискове и накладки отпред - вибрацийте изчезнаха. Този път заложих на Ате, пък да видим колко ще изкарат. Редактирано 28 Юни 2016 от tsborissov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 (Редактирано) Основната причина за проблемите с тресене след загряване на спирачките или при спиране от висока скорост (при нови спирачки особено) е амортизираната (хидратирана) спирачна течност! Замерете течността и ако влагата е над допустимите граници я сменете. Ако няма къде да я замерите просто я сменете и повтаряйте процедурата на не повече от 10 000 км, като при автомобилите с автомат рядко изкарва и толкова! Редактирано 28 Юни 2016 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 ...като важна подробност - при смяната на спирачна течност, ползвайте помпа с принудително налягане, методите с обезвъздушаване по жигулски, с олабяне на маркучетата на колелата по дължина на системата и помпанЙе на педала, може да доведе до много въздух в системата, особено като колата има повечко спирачни асистенти, съответно клапанчета в помпата, които да се нагълтат. Иначе става разход на течност и нерви. ...като важна подробност - при смяната на спирачна течност, ползвайте помпа с принудително налягане, методите с обезвъздушаване по жигулски, с олабяне на маркучетата на колелата по дължина на системата и помпанЙе на педала, може да доведе до много въздух в системата, особено като колата има повечко спирачни асистенти, съответно клапанчета в помпата, които да се нагълтат. Иначе става разход на течност и нерви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Прегледайте си каретата. При мен цялата драма се оказа от предни карета. Вътрешните по точно. Прегледайте си каретата. При мен цялата драма се оказа от предни карета. Вътрешните по точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 (Редактирано) На 29/06/2016 at 11:17, HEPBAKA написа: Цитиране на предходно мнение! Как точно ги преглеждаш тях ? И защо пък да тресат на загряло а на студено не ? Редактирано 1 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Защо нямам идея. Виждам че при нормално каране няма драми. След едно яко спиране 200-0 тресе много. След яко даване на газ, примерно 60-240 пак тресе яко. Като покарам малко нормално 4-5мин и охлабва и почти не тресе. Предполагам че нещоотнася як лоуд при усукване и за това става така. После се намества и го няма. Проверявам ги като хвана полуоската и я клатя в двата края диагонално и едновременно нагоре или надолу. Чува се тракане леко. Може да е нормално но факт е че след като смених един и затегнах един болт на вътрешното каре нещата станаха почти незабележими при нормално каране. Защо нямам идея. Виждам че при нормално каране няма драми. След едно яко спиране 200-0 тресе много. След яко даване на газ, примерно 60-240 пак тресе яко. Като покарам малко нормално 4-5мин и охлабва и почти не тресе. Предполагам че нещоотнася як лоуд при усукване и за това става така. После се намества и го няма. Проверявам ги като хвана полуоската и я клатя в двата края диагонално и едновременно нагоре или надолу. Чува се тракане леко. Може да е нормално но факт е че след като смених един и затегнах един болт на вътрешното каре нещата станаха почти незабележими при нормално каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Вчера веднага след яко спиране вдигнах колата и левия апарат задържаше . Обезвъздуших го и отпусна , дано да няма повече въздух вътре . Който от вас го има все още нека да пробва след яко спиране дали задържа апарата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване