Jump to content

Audi TT vs Audi a4 б6 кое да взема??


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Преди време си продадох а4 ка та :D и това ми беше най голямта грешка.. та 

Пред мен седи дилема и тя е ауди тт 225 к.с или а4 1.9 131

Имам едни притеснения относно тт- то и се надявам някой да ме избави от тях :D прочетох за хелдекса правел проблеми при тт-то, другото което ме притеснява най добре ще ми кажат собствениците на ТТ, е мястото за пътници... от зад възможно ли е вобще да се возият 2 ма човека нормално или не.

За а4 ка-та знам от познати че мотора е много сполучлив ако се поддържа добре и до там.Дизелова кола не съм имал и си нямам на идея как стоят нещата като подръжка цени на части и т.н Другото което е не ми се влиза отново в филмите с окачването но пък е по голяма, кола което пък ме води към въпроса тези 131 коня достатъчни ли са за това купе ? :D 

Споделете мнения и препоръки също и ако някой продава някоя от въпросните коли :)

       

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТТ и пътници не се съчетават нещата. Халдекс-а е достатъчно здрав. Като те притеснява окачването на а4, а искаш по-голяма кола от ТТ то насочи се към а3. По-голяма е от ТТ и става за 4 човека, окачването е желязно, пак е с халдекс(ако е 4х4).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, те двете коли нямат нищо общо...единствено марката.

Все едно да питаш "Каква жена да си избера- проститутка или монахиня ?" Единственото общо е, че са жени и до там.. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, a4 1.8 turbo написа:

 другото което ме притеснява най добре ще ми кажат собствениците на ТТ, е мястото за пътници... от зад възможно ли е вобще да се возият 2 ма човека нормално или не.       

Имам незабравим спомен от возене отзад в ТТ, бях сам на задната седалка, левия крак зад шофьорската седалка, десния зад другата, а главата между двамата отпред (184см съм).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, ogip написа:

Имам незабравим спомен от возене отзад в ТТ, бях сам на задната седалка, левия крак зад шофьорската седалка, десния зад другата, а главата между двамата отпред (184см съм).

 

:D колега това не е добре поне за 1-2 девойки не става ли

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са хипофизни джуджета. Ти някога виждал ли си ТТ на живо. На това нещо задните седалки според мен са сбъркани просто с място където трябва да седи един частичен ролкейдж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Vantage написа:

Е, те двете коли нямат нищо общо...единствено марката.

Все едно да питаш "Каква жена да си избера- проститутка или монахиня ?" Единственото общо е, че са жени и до там.. :nixweiss:

 браво бе колега гениално ... проститутката е тт то а моняхинята е а4 дай сега да видим + сове и - нуси ? :D едната е бърза другата е бавна?! Едната ти доставя удоволствие другата комфорт?!? Едната е в пъти по здрава другата се чупи по често ?!? :D Едната те подмладява другата те застарява ?!? Едната е забавна другата скучна, но сигурна ?!? В крайна сметка и 2 те обичаш  коя би взел ? :D:D

Малка шегичка та колега, напълно наясно съм че двете коли са различни не съм пуснал темата за да ми избере някои кола аз знам какво искам темата е +/- на двете коли технически както и съвети от собственици на въпросните коли.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

преди 4 минути, HEPBAKA написа:

Ако са хипофизни джуджета. Ти някога виждал ли си ТТ на живо. На това нещо задните седалки според мен са сбъркани просто с място където трябва да седи един частичен ролкейдж.

Всеки ден гледам едно колега :D ще трябва значи да намаля боря на пътниците..

Преди 9 часа, TiL написа:

ТТ и пътници не се съчетават нещата. Халдекс-а е достатъчно здрав. Като те притеснява окачването на а4, а искаш по-голяма кола от ТТ то насочи се към а3. По-голяма е от ТТ и става за 4 човека, окачването е желязно, пак е с халдекс(ако е 4х4).

Така е колега гледам и а3 но ми идват малко над цената която съм готов да платя, и там има някаква драма при дизела 2.0 до 2005г 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го кажа така от личен опит. ТТ е готина кола за двама души, които спокойно могат да тръгнат с повече багаж, когато се бутнат задните седалки. Освобождава се доста прилично място. За да се возят хора отзад, трябва да се бутнат предните седалки напред, за да се освободи място (разбирайте колкото да влезе човек отзад). Примерно аз съм около 180 висок и за да влезе някой отзад, трябва да си натикам седалката към волана, за да влезе някой зад мен. Неудобно е и за двамата и неслучайно се бъзикам с приятелите си, че отзад бих сложил някой, който наистина не харесвам :)

 

Иначе по темата: автора е хубаво сам да си даде сметка колко хора ще се налага да вози. Ако са повече от двама, да избере по-голямата кола. Ако се спре на ТТ-то бих му дал съвет да погледне таблото дали функционира правилно (уредите понякога не работят както трябва), дебитомер (известен проблем при 1.8Т моторите) и разбира се турбо и съединител+маховик. Това са скъпите неща по тая кола, окачването е стоманено и няма големи драми по него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.06.2016 г. at 18:19, a4 1.8 turbo написа:

 браво бе колега гениално ... проститутката е тт то а моняхинята е а4 дай сега да видим + сове и - нуси ? :D едната е бърза другата е бавна?! Едната ти доставя удоволствие другата комфорт?!? Едната е в пъти по здрава другата се чупи по често ?!? :D Едната те подмладява другата те застарява ?!? Едната е забавна другата скучна, но сигурна ?!? В крайна сметка и 2 те обичаш  коя би взел ? :D:D

 

едната се реже като за последно а другата все ти се струва че не се влага на 100 процента 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎15‎.‎6‎.‎2016‎ г. at 1:34, Alex_Heat написа:

съвет да погледне таблото дали функционира правилно (уредите понякога не работят както трябва)

Малко вероятно е уредите да работят както трябва, защото таблото на ТТ е почти винаги JAEGER - френско и много проблемно. Стъпковите моторчета са нежни като на французойка кутрето, а при разглобяване за умрелия фис, всичко иска да се разпадне необратимо, отделно по-големите чипове по платката набиват студени спойки, дори с високо и меко окачване на А6, та какво остава със спортната возия на ТТ и нашите пътища, съответно става дискотека от неработещи стрелки, мигащ подсвет и странни грешки пред геврека...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми направи впечатление, че 1.8т при тт е също толкова нагъчкан какво моето 2.7Т. Все ми се струва, че ще пада бая купон при евентуално обслужване/ремонт. Иначе ТТ е симпатяга, но лично за мен с моя ръст не е добър избор. Та направи си сметката добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, тия коли за себе си ли ги купувате или за да возите другите? Купувай това, което ти харесва повече, щом си се насочил към ТТ, стреляй смело, колата е страхотна. ;) Забрави някой да се вози отзад, особено на дълъг път, освен ако не са деца. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави в ТТ-то да вкараш 2-ма човека отзад. Е освен ако са деца до 5г. възраст. Направо скачай на а4-ка дизел. Пък по натам, когато се опаричиш, можеш да си купиш едно ТТ за чеСане на крастата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, чак сега видях тематаи ще се опитам да споделя моите виждания за въпросния автомобил защото притежавам такъв вече 7-ма година, вариант 225 к.с. Първо за характеристиките: Уникално усещане относно ускорение, каране в завои, поведение на пътя, залепя те на седалката и усмивката при каране е задължителна. В сняг куатрото е уникално. Халдексът не е проблем ако се обслужва редовно. Окачването и двигателя наистина са бетон, дори и за нашите пътища не съм имал сериозни проблеми (а живея в северозападна България, който е от тук знае какво имам предвид). Разбира се това е с уговорката ако се поддържа автомобила и се внимава с кратерите, това все пак е кола,не танк. Цените на резервните части не са високи и са достъпни. Относно външния вид: може моделът да е от далечната 1998 година, но ТТ-то все още приковава погледите ако ако е направено както трябва. Характерното за дизайна е това че хората или се влюбват в него завинаги, или го намразват. Аз съм от първите и все още всеки път като си мия колата го правя с кеф защото въпреки годините не ми е омръзнала, дори напротив. Не зная дали някой е забелязал, но това е ЕДИНСТВЕНИЯ модел в света, при който фаровете и стоповете имат еднаква форма и почти еднаква големина (а аз много уважавам и харесвам нестандартните неща). Относно мястото за багаж, ако пътуват 2-ма човека и се свалят задните седалки мога да събера по-големи куфари отколкото в А4-ката на баща ми. Дори сме ходили на море (с бебо в столче на задната седалка), ако няма много багаж няма проблеми. Този двигател се газифицира идеално (ако е добра газовата няма никакви проблеми), а все пак това е кола над 200 коня 4х4 и си гълта доволно, кефа си има цена ;) Чипът осезателно увеличава пъргавината (но не твърде агресивен за да пази двигателя).

 

И за да не си помисли някой че правя само реклама, ще спомена и нещата които биха отказали евентуалния купувач. Не бих ги нарекъл недостатъци защото всяка кола си има предназначение и слабости. FIS дисплея наистина прави проблеми, горят пиксели, както се изказаха колегите това си е слабо място (моя го смених преди 4 години за 150лв с труда, вече се е изплатил), стрелките за темп. и горивото понякога също си имат собствено мнение. Седалките отзад НЕ СТАВАТ за 2-ма човека над 1.70 за дълъг път, но съм возил 2 момичета (1.60 / 50кг) и за 10км каране им беше забавно, вече за по-голямо разстояние сигурно ще е проблем.

 

В заключение: поне според мен това е едно от перфектните решения за млад човек за когото не е важно просто да стигне от точка А до точка Б, а има и значение КАК :dance:

 

Конкретно в моя случай я продавам защото вече съм на години, имам семейство и ще търсим нещо с 4 врати а нямам възможност да поддържам 2 автомобила. Това е от мен, дано да съм бил полезен и не съм прозвучал твърде пристрастно,но няма как да е другояче когато човек кара такова животно :zustimm:

Редактирано от gothic_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 6/25/2016 at 11:10, gothic_fan написа:

Здравейте, чак сега видях тематаи ще се опитам да споделя моите виждания за въпросния автомобил защото притежавам такъв вече 7-ма година, вариант 225 к.с. Първо за характеристиките: Уникално усещане относно ускорение, каране в завои, поведение на пътя, залепя те на седалката и усмивката при каране е задължителна. В сняг куатрото е уникално. Халдексът не е проблем ако се обслужва редовно. Окачването и двигателя наистина са бетон, дори и за нашите пътища не съм имал сериозни проблеми (а живея в северозападна България, който е от тук знае какво имам предвид). Разбира се това е с уговорката ако се поддържа автомобила и се внимава с кратерите, това все пак е кола,не танк. Цените на резервните части не са високи и са достъпни. Относно външния вид: може моделът да е от далечната 1998 година, но ТТ-то все още приковава погледите ако ако е направено както трябва. Характерното за дизайна е това че хората или се влюбват в него завинаги, или го намразват. Аз съм от първите и все още всеки път като си мия колата го правя с кеф защото въпреки годините не ми е омръзнала, дори напротив. Не зная дали някой е забелязал, но това е ЕДИНСТВЕНИЯ модел в света, при който фаровете и стоповете имат еднаква форма и почти еднаква големина (а аз много уважавам и харесвам нестандартните неща). Относно мястото за багаж, ако пътуват 2-ма човека и се свалят задните седалки мога да събера по-големи куфари отколкото в А4-ката на баща ми. Дори сме ходили на море (с бебо в столче на задната седалка), ако няма много багаж няма проблеми. Този двигател се газифицира идеално (ако е добра газовата няма никакви проблеми), а все пак това е кола над 200 коня 4х4 и си гълта доволно, кефа си има цена ;) Чипът осезателно увеличава пъргавината (но не твърде агресивен за да пази двигателя).

 

И за да не си помисли някой че правя само реклама, ще спомена и нещата които биха отказали евентуалния купувач. Не бих ги нарекъл недостатъци защото всяка кола си има предназначение и слабости. FIS дисплея наистина прави проблеми, горят пиксели, както се изказаха колегите това си е слабо място (моя го смених преди 4 години за 150лв с труда, вече се е изплатил), стрелките за темп. и горивото понякога също си имат собствено мнение. Седалките отзад НЕ СТАВАТ за 2-ма човека над 1.70 за дълъг път, но съм возил 2 момичета (1.60 / 50кг) и за 10км каране им беше забавно, вече за по-голямо разстояние сигурно ще е проблем.

 

В заключение: поне според мен това е едно от перфектните решения за млад човек за когото не е важно просто да стигне от точка А до точка Б, а има и значение КАК :dance:

 

Конкретно в моя случай я продавам защото вече съм на години, имам семейство и ще търсим нещо с 4 врати а нямам възможност да поддържам 2 автомобила. Това е от мен, дано да съм бил полезен и не съм прозвучал твърде пристрастно,но няма как да е другояче когато човек кара такова животно :zustimm:

 

Поздравления за подробното описание, коя година е купенцето и какви пари му търсиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема, моля за мнения тук.

 

Харесах едно ТТ купе 1.8Т 180кс. Колата е 1999 година, на 17 години... от това ми идва основното притеснение. Другото - няма спойлер (което се купува, естествено, но не бяха ли само първите произведени коли без такъв). Иначе е изключително добре гледана и поддържана, сменени са куп неща, включително скоростната кутия, отвън има леки козметични забележки, но коя кола на старо ги няма?! Всичко й работи, салонът блести. Купувана е от БГ преди 3 години с показател 125 хил. км, сега е на 143 хил. км. С липсата на жило на газта мисля, че лесно ще свикна (дори и на токчета :) ) Цената е приемлива. 

 

Пред мен не стои въпросът кое да избера, защото ТТ напълно се вписва в ежедневните ми нужди и обожавам визията му, а дали да взема точно тази кола?

 

Предварително благодаря за коментарите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'99 и на 143к км. малко съмнително ми се струва, и със смяна на скоростна кутия. 

Но ако двигателя е ОК и цената е атрактивна, може и да стане. 

Заведа я на преглед при някой, който знае какво да гледа, и тогава решавате. 

Колегата Райно го препоръчвам за тази цел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Dania написа:

Да не отварям нова тема, моля за мнения тук.

 

Харесах едно ТТ купе 1.8Т 180кс. Колата е 1999 година, на 17 години... от това ми идва основното притеснение. Другото - няма спойлер (което се купува, естествено, но не бяха ли само първите произведени коли без такъв). Иначе е изключително добре гледана и поддържана, сменени са куп неща, включително скоростната кутия, отвън има леки козметични забележки, но коя кола на старо ги няма?! Всичко й работи, салонът блести. Купувана е от БГ преди 3 години с показател 125 хил. км, сега е на 143 хил. км. С липсата на жило на газта мисля, че лесно ще свикна (дори и на токчета :) ) Цената е приемлива. 

 

Пред мен не стои въпросът кое да избера, защото ТТ напълно се вписва в ежедневните ми нужди и обожавам визията му, а дали да взема точно тази кола

 

Предварително благодаря за коментарите.

 

Моят съвет. Търси след юни 2000 година, когато моторите са EURO 4 поколение. Турбото е друго, кодът на мотора е AUQ и се произвежда до самия край на първото поколение ТТ. Гледай задължително да е със спойлер. В началото ТТ-та са имали проблеми при високи скорости и от там се е наложило да коригират стабилността, като добавят спойлер, ЕСП и промяна в настройката на окачване. И да си добавиш спойлер, другите 2 няма да ги получиш. Може да дадеш 1000 лева повече дето се вика, но ще ти е по-мирна главата. Търси си запазена кола от собственик. На сервизни книжки в България аз лично не вярвам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, Алекс, благодаря за коментарите.

 

Извинявам се за допуснатата грешка,  не скоростна кутия, а съединител е сменян. Нещо съм се разсеяла докато съм пишела :nixweiss:

 

Колата е на частно лице и я няма обявена по сайтовете. Човекът я купил от автокъща за жена си, както каза, за да се учи на  нея ( млад шофьор на 180 кс!), но тя не успяла да й стъпи на педала . Той самият има друга кола и на тази за 3 години навъртял по- малко от 20 хил.км.

Въпреки това е много гледана кола. Петима го потвъриха.

Има ЕСР, даже светна на таблото за малко докато я оглеждах. Знам за проблема с първите Тт- та и ако я взема , вече намерих от къде да купя спойлер.

 

Иначе всеки ден гледам по сайтовете какво излиза. Вече загубих търпение да чакам...И на мен ми се иска да е нещо след 2000-2001, но няма засега. А моят стар трактор вече иска да ме оставя на пътя и нямам много време.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

41 minutes ago, Dania said:

Вече загубих търпение да чакам...

Надушвам потенциални проблеми... след тази фраза. Това е първото,което ти трябва. Аз дори си купих междинна кола, за 2К и накрая колата сама ме намери... :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24/07/2016 at 8:27, Dania написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Шшшт, тихо , не казвай на никого :rolleyes:

Ти си търси кола.... през това време добавяй малко някой лев, малко по малко и накрая сама ще те намери. Идеята е да се класираш в средно високият сегмент на цените, а не да разчиташ на късмета си...

Да, безспорно има и попадения, които се взимат евтино, но.... :) 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...