Passi Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Частите за тази кола са скъпи, но за сметка на това трудно се намират. Каква е идеята да си купиш подобен гюм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 (Редактирано) На 17.06.2016 г. at 16:48, Passi написа: Цитиране на предходно мнение! И моите приятели ме питат и ми се чудят...Винаги съм харесвал Ауди. Кара ми се по-голяма и по-мощна кола от Голфа, а същевременно нямам финансова възможност да си взема А6 след 98 г. Същевременно си падам по ретрото. Освен това моделите на Ауди 80,90 и 100 са култови за времето си. Представям си как са изглеждали и са стояли на пътя в началото на 90-те, когато все още руските коли бяха мнозинство. Поцинковани купета, хубав дизайн(за времето си) и въобще това е периодът, в който марката стъпва на почетната стълбица заедно с другите два немски гиганта. Търся мощ и комфорт за 3000 лева, марката ме кефи...за 100-ца или А6 до 96 г. - освен тях друго не се сещам. А6 след 97 не ми харесва като визия. Редактирано 18 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 On 6/16/2016 at 11:59 AM, August_Lenz said: Благодаря за съветите! В момената в сайтовете има една 2,8 4x4, но ми е висока цената. Определено за предпочитане ми е 2,6 - 150 к.с. Има една в момента във Варна се продава, но е невъзможно да се регистрира в момента-неизрядни документи. Не е с талонните немски номера, а с други. Има и обяви за мотор 2000 кубика - 115 к.с., но там съм сигурен, че и Голфа ми е конкурентен с тях на скорост. Искам бензин, без газова уредба - тоест по-голяма е вероятността за "нов внос". Определено след вашите коментари 2,3 замести варианта за 2,0 (140 к.с.) - така че благодаря за което. Първи избор 2,6, втори избор 2,8 или 2,3-но да не са комби, да са бензин и сравнително запазени....трудно. Колега,виждаш ли червенките букви???!!! нЕкси не ми се връзват! Което и от изброените "бензинки" да купиш си е мазохизъм да го караш на бензин!!!Карам от 8 години 2.0 16в,като чак на 6-тата го газифицирах Къде ми е бил акъла дотогава?!.Разход на бензин към 13/100 градско,а в Пловдив движението не е толкова натоварено като в София!Извънградско падаше мнооого-даваше 8/100,но аз пък карам малко извънградско. 2.6 и 2.8 ще горят поне и те по толкова. Най-добре е да газифицираш 2.6 или 2.8 щото разправят,че няма да видиш разлика във вървежа.2.0 16в става "карбуратор" на газ-много се спъва!! Мойте 50стинки по темата,без да искам да те обидя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 (Редактирано) На 14.6.2016 г. at 22:25, mshbul написа: По-добре гледай за А6 същото купе 1995-1997. Има някои подобрения, изглежда малко по-добре. Ако е бензин гледай 2.6 или 2.8. Може и 1.8 125 коня. 2.0 не го мисли, на тези години е проблемен. Хм, странно от 8 години имаме семейна стотица 2.0 - 115 коня. Нито 1 сериозен ремонт не е правен по колата. Даже сега я карам... и с обикновена газова. Чак сега почна да сдава багажа последната година. На бензин не работи добре. Редактирано 18 Юни 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Имаш ли интерес към 2.8 американка Куатро автомат Авант, бяла перла с шибидах,кожа, ел седалки и тнт... Мисля, че цената е 3К , не регистрирасна е но е на реални километри около 250К Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 ауди 100/А6 Ц4 е хубав автомобил,но вече стар и намирането на запазен екземпляр на добра цена е шестица от тотото,тези които си ценят колата и искат да я продадат не я дават на ниска цена. Както са посочили колегите преди мен - гледай 2.8,2.3 или 1.8 125к.с. ,намират се много рядко и с АБК мотор 2.0 115 к.с. с електронен инжекцион,но 1.8 и 2.0 са прилични за градско и скорости до около 140км,нагоре им е трудно ,но не и недостижимо. Минуса на 2.3 (такъв карам) е механичния инжекцион и по точно,скъпото му обслужване и трудното намиране на нови части които за сметка на това са и скъпи. Проблема му основно е в годинките на мех.инжекцион. Обслужването на мотора с читави консумативи е около (ангренаж,ролка-ина,водна помпа-хепу,семеринга разпределителен вал,пистов ремък и смяна на лагера на оптегача на пистовия ремък,термостат) 200лв - работата си е от мен. На 2.8 горното нещо излиза около 300-350лв. Окачването е здраво,но не и евтино - пълна смяна на предницата включително и тампоните на предния мост с читави части е около 800лв. При куатро минусите са малко по високия разход,по ниска динамика и обслужването на още един мост,не че и при такава на предно не се налага понякога интервенции по задния мост.Но пък кефа си заслужава тези минуси. Съвет от мен - гледай Ц4 А6,най малкото климатроника задължително е с новия фреон,малко по нови са на години,имат стандартно повече екстри от 100-ца,фаровете са с лупи ( което не означава ,че светят по добре),стандартно са с АБС и т.н. Нисък разход не очаквай от такава кола,както и ниски разходи по поддръжката им.Возията от тройката А6 Ц4 ,БМВ Е 34 и мерц ( очиларка) е най-твърда на аудито,но пък сравнение с голфа вози по добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 На 17.06.2016 г. at 12:30, HannoSLM написа: историята му показва друго показателно е, и че моргите са пълни с такива мотори. Преди 2-3 години, ауди моргата в нови хан се състоеше основно от 2.5 тди с превъртели ангренажи и какви ли не други проблеми, правейки колите тоталки. Ангренажа превърта заради зъбното колело на КВ (20тина лева беше), а преди да превърти чука като повдигачи. Другия проблем е ГНП (за 20лв си купуваш ремонтен комплект и спира да тече) и като проблем е обтегача на ремък (чупи си ухото -250лв). Това са "проблемите" на AEL. Проблема с АЕЛ е че никой не иска да си го продаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 Нашия за 10 години освен една гарнитура на гнп и окачване нищо не сме му барали... Кофти мотор бил буахахахахаа.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 9 hours ago, mityo said: Нашия за 10 години освен една гарнитура на гнп и окачване нищо не сме му барали... Кофти мотор бил буахахахахаа.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk един двигател не е показателен. На мойто ACE му навъртях 80 хил.км с нищожни ремонти, но това не променя факта, че двигателя има заводски проблеми. Аз и окачване не съм пипал, така че ко прайм са? Ще мерим коя от двете 100-ци е по-здрава или ще гледаме общо? 15 hours ago, krisaleks said: Ангренажа превърта заради зъбното колело на КВ (20тина лева беше), а преди да превърти чука като повдигачи. Другия проблем е ГНП (за 20лв си купуваш ремонтен комплект и спира да тече) и като проблем е обтегача на ремък (чупи си ухото -250лв). Това са "проблемите" на AEL. Проблема с АЕЛ е че никой не иска да си го продаде. явно много хора не знаят, че трябва да направят тези ремонти и се стига до тоталка бързичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Аз преди доста години съм имал Ауди 100 2.0 - 115 коня и Ауди А6 (Ц4) 140 коня и от двете коли определено по-добрата беше А6цата. А със самият мотор никакви проблеми не съм имал освен, че харчеше повечко. Съветът ми към автора на темата е да не си купува такава кола. По-добре тия 2000 лева да се дадат за нещо смислено, а не за 20 годишна сбирщина ламарини, които само ще ти вдигнат разхода на фона на голфа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Естествено че един двигател не е показателен, но душегуба не е наречен така заради един мотор съответно аел също не сине добил славата на безприблемен мишионник от нищото. Аз просто изказах впечатление от първа ръка.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Естествено че един двигател не е показателен, но душегуба не е наречен така заради един мотор съответно аел също не си е добил славата на безприблемен милионник от нищото. Аз просто изказах впечатление от първа ръка.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Естествено че един двигател не е показателен, но душегуба не е наречен така заради един мотор съответно аел също не си е добил славата на безприблемен милионник от нищото. Аз просто изказах впечатление от първа ръка.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 11 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 По коментарите Ви, а и от наличното за продан по сайтовете съставям мнение, че намирането на читав екземпляр 100-ца, която да е на бензин няма да е лесно и евтино. Предполагам, че с доста чакане и едни 4 хил. лева в готовност не е невъзможно, но трудно. Гледах в София една много добра перлена 2000 кубика - 140 к.с, но й искат 5000 лв. Иначе е перфектна! Какво мислите за А6 Ц4 - 2,5 TDI? Ръчна скоростна кутия (115 или 140 к.с)? Има няколко обяви и то във Врачанско(от където съм родом). Тези или други бяха култовите проблемни двигатели ТДИ при Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyclad Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Други. Тези са 5 цилиндрови и се славят като здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Ама читава или на под 500к не вярвам да се намери...или поне не на някаква що годе разумна цена.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyclad Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Ами и на мен ми се вижда скъпо 4-5к за 20г дизел с уморен салон, ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, skyclad написа: Цитиране на предходно мнение! Ама не тропа.... Салон се намира примерно аз имам черен кожен електрически с конфорт модул за такава кола и не е уморен Редактирано 12 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 тая гледа ли я: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11464764030988999&slink=e2ywur влиза ти в бюджета и е доста по-модерна кола от 100-цата. Има я във форума също (не че е гаранция, но пак е нещо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 3 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Отново се връщам в темата..с факта, че вече си купих. Ауди А6 Ц4 - 2,5 ТДИ, 140 к.с. и куатро. Вече 2 седмици я карам и мога да кажа, че съм много доволен. Запазена кола, предишният собственик й е правил ежегодно обслужване с качествени части. Благодаря на всички за мненията и помощта. Стана ясно, че читава стотица излиза веднъж годишно и въпреки, че не е невъзможно да се намери - си е прекалено стара. Сегашната ми е 96 г., не е на малко години, но е запазена откъм салон, без видими външни забележки, без забележки откъм двигател и ходова част. Куатрото определено се усеща, мощността също! Благодаря още веднъж и безаварийни на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts