Jump to content

Покупка на Audi 100


Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)
На 17.06.2016 г. at 16:48, Passi написа:

Цитиране на предходно мнение!

И моите приятели ме питат и ми се чудят...Винаги съм харесвал Ауди. Кара ми се по-голяма и по-мощна кола от Голфа, а същевременно нямам финансова възможност да си взема А6 след 98 г.

Същевременно си падам по ретрото. Освен това моделите на Ауди 80,90 и 100 са култови за времето си. Представям си как са изглеждали и са стояли на пътя в началото на 90-те, когато все още руските коли бяха мнозинство. Поцинковани купета, хубав дизайн(за времето си) и въобще това е периодът, в който марката стъпва на почетната стълбица заедно с другите два немски гиганта.

Търся мощ и комфорт за 3000 лева, марката ме кефи...за 100-ца или А6 до 96 г. - освен тях друго не се сещам. А6 след 97 не ми харесва като визия.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/16/2016 at 11:59 AM, August_Lenz said:

Благодаря за съветите! В момената в сайтовете има една 2,8 4x4, но ми е висока цената. Определено за предпочитане ми е 2,6 - 150 к.с. Има една в момента във Варна се продава, но е невъзможно да се регистрира в момента-неизрядни документи. Не е с талонните немски номера, а с други.

Има и обяви за мотор 2000 кубика - 115 к.с., но там съм сигурен, че и Голфа ми е конкурентен с тях на скорост.

Искам бензин, без газова уредба - тоест по-голяма е вероятността за "нов внос". Определено след вашите коментари 2,3 замести варианта за 2,0 (140 к.с.) - така че благодаря за което.

Първи избор 2,6, втори избор 2,8 или 2,3-но да не са комби, да са бензин и сравнително запазени....трудно.

Колега,виждаш ли червенките букви???!!!:hilezh:  нЕкси не ми се връзват!

Което и от изброените "бензинки" да купиш си е мазохизъм да го караш на бензин!!!Карам от 8 години 2.0 16в,като чак на 6-тата го газифицирах:wall:

Къде ми е бил акъла дотогава?!.Разход на бензин към 13/100 градско,а в Пловдив движението не е толкова натоварено като в София!Извънградско падаше мнооого-даваше 8/100,но аз пък карам малко извънградско.

2.6 и 2.8 ще горят поне и те по толкова.

Най-добре е  да газифицираш 2.6 или 2.8 щото разправят,че няма да видиш разлика във вървежа.2.0 16в става "карбуратор":hilezh: на газ-много се спъва!!

Мойте 50стинки по темата,без да искам да те обидя :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎14‎.‎6‎.‎2016‎ г. at 22:25, mshbul написа:

По-добре гледай за А6 същото купе 1995-1997.

Има някои подобрения, изглежда малко по-добре.

 

Ако е бензин гледай 2.6 или 2.8. Може и 1.8 125 коня.

2.0 не го мисли, на тези години е проблемен.

 

Хм, странно от 8 години имаме семейна стотица 2.0 - 115 коня. Нито 1 сериозен ремонт не е правен по колата. Даже сега я карам... и с обикновена газова. Чак сега почна да сдава багажа последната година. На бензин не работи добре.

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли интерес към 2.8 американка Куатро автомат Авант, бяла перла с шибидах,кожа, ел седалки и тнт...

Мисля, че цената е 3К , не регистрирасна е но е на реални километри около 250К 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ауди 100/А6 Ц4 е хубав автомобил,но вече стар и намирането на запазен екземпляр на добра цена е шестица от тотото,тези които си ценят колата и искат да я продадат не я дават на ниска цена.

Както са посочили колегите преди мен - гледай 2.8,2.3 или 1.8 125к.с. ,намират се много рядко и с АБК мотор 2.0 115 к.с. с електронен инжекцион,но 1.8 и 2.0 са прилични за градско и скорости до около 140км,нагоре им е трудно ,но не и недостижимо.

Минуса на 2.3 (такъв карам) е механичния инжекцион и по точно,скъпото му обслужване и трудното намиране на нови части които за сметка на това са и скъпи. Проблема му основно е в годинките на мех.инжекцион. Обслужването на мотора с читави консумативи е около (ангренаж,ролка-ина,водна помпа-хепу,семеринга разпределителен вал,пистов ремък и смяна на лагера на оптегача на пистовия ремък,термостат) 200лв - работата си е от мен.

На 2.8 горното нещо излиза около 300-350лв.

Окачването е здраво,но не и евтино - пълна смяна на предницата включително и тампоните на предния мост с читави части е около 800лв.

При куатро минусите са малко по високия разход,по ниска динамика и обслужването на още един мост,не че и при такава на предно не се налага понякога интервенции по задния мост.Но пък кефа си заслужава тези минуси.

Съвет от мен - гледай Ц4 А6,най малкото климатроника задължително е с новия фреон,малко по нови са на години,имат стандартно повече екстри от 100-ца,фаровете са с лупи ( което не означава ,че светят по добре),стандартно са с АБС и т.н.

Нисък разход не очаквай от такава кола,както и ниски разходи по поддръжката им.Возията от тройката А6 Ц4 ,БМВ Е 34 и мерц ( очиларка) е най-твърда на аудито,но пък сравнение с голфа вози по добре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 17.06.2016 г. at 12:30, HannoSLM написа:

историята му показва друго :) показателно е, и че моргите са пълни с такива мотори. Преди 2-3 години, ауди моргата в нови хан се състоеше основно от 2.5 тди с превъртели ангренажи и какви ли не други проблеми, правейки колите тоталки.

 

Ангренажа превърта заради зъбното колело на КВ (20тина лева беше), а преди да превърти чука като повдигачи. Другия проблем е ГНП (за 20лв си купуваш ремонтен комплект и спира да тече) и като проблем е обтегача на ремък (чупи си ухото -250лв). Това са "проблемите" на  AEL.  Проблема с АЕЛ е че никой не иска да си го продаде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашия за 10 години освен една гарнитура на гнп и окачване нищо не сме му барали... Кофти мотор бил буахахахахаа....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, mityo said:

Нашия за 10 години освен една гарнитура на гнп и окачване нищо не сме му барали... Кофти мотор бил буахахахахаа....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

един двигател не е показателен. На мойто ACE му навъртях 80 хил.км с нищожни ремонти, но това не променя факта, че двигателя има заводски проблеми. Аз и окачване не съм пипал, така че ко прайм са? Ще мерим коя от двете 100-ци е по-здрава или ще гледаме общо?

 

15 hours ago, krisaleks said:

Ангренажа превърта заради зъбното колело на КВ (20тина лева беше), а преди да превърти чука като повдигачи. Другия проблем е ГНП (за 20лв си купуваш ремонтен комплект и спира да тече) и като проблем е обтегача на ремък (чупи си ухото -250лв). Това са "проблемите" на  AEL.  Проблема с АЕЛ е че никой не иска да си го продаде. 

явно много хора не знаят, че трябва да направят тези ремонти и се стига до тоталка бързичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди доста години съм имал Ауди 100 2.0 - 115 коня и Ауди А6 (Ц4) 140 коня и от двете коли определено по-добрата беше А6цата.

А със самият мотор никакви проблеми не съм имал освен, че харчеше повечко.

 

Съветът ми към автора на темата е да не си купува такава кола. По-добре тия 2000 лева да се дадат за нещо смислено, а не за 20 годишна сбирщина ламарини, които само ще ти вдигнат разхода на фона на голфа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че един двигател не е показателен, но душегуба не е наречен така заради един мотор съответно аел също не сине добил славата на безприблемен мишионник от нищото. Аз просто изказах впечатление от първа ръка....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Естествено че един двигател не е показателен, но душегуба не е наречен така заради един мотор съответно аел също не си е добил славата на безприблемен милионник от нищото. Аз просто изказах впечатление от първа ръка....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Естествено че един двигател не е показателен, но душегуба не е наречен така заради един мотор съответно аел също не си е добил славата на безприблемен милионник от нищото. Аз просто изказах впечатление от първа ръка....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

По коментарите Ви, а и от наличното за продан по сайтовете съставям мнение, че намирането на читав екземпляр 100-ца, която да е на бензин няма да е лесно и евтино. Предполагам, че с доста чакане и едни 4 хил. лева в готовност не е невъзможно, но трудно.

Гледах в София една много добра перлена 2000 кубика - 140 к.с, но й искат 5000 лв. Иначе е перфектна!

Какво мислите за А6 Ц4 - 2,5 TDI? Ръчна скоростна кутия (115 или 140 к.с)? Има няколко обяви и то във Врачанско(от където съм родом). Тези или други бяха култовите проблемни двигатели ТДИ при Ауди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама читава или на под 500к не вярвам да се намери...или поне не на някаква що годе разумна цена....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, skyclad написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ама не тропа.... ;)

Салон се намира :)  примерно аз имам черен кожен електрически с конфорт модул за такава кола :) и не е уморен

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая гледа ли я:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11464764030988999&slink=e2ywur

 

влиза ти в бюджета и е доста по-модерна кола от 100-цата. Има я във форума също (не че е гаранция, но пак е нещо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Отново се връщам в темата..с факта, че вече си купих.

Ауди А6 Ц4 - 2,5 ТДИ, 140 к.с. и куатро. Вече 2 седмици я карам и мога да кажа, че съм много доволен. Запазена кола, предишният собственик й е правил ежегодно обслужване с качествени части.

Благодаря на всички за мненията и помощта. Стана ясно, че читава стотица излиза веднъж годишно и въпреки, че не е невъзможно да се намери - си е прекалено стара. Сегашната ми е 96 г., не е на малко години, но е запазена откъм салон, без видими външни забележки, без забележки откъм двигател и ходова част. Куатрото определено се усеща, мощността също!

Благодаря още веднъж и безаварийни на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...