Jump to content

Б6 1,8т с чип срещу Е46 330д


Recommended Posts

Да. Точно с два кюнеца, гледащи надолу беше. Значи е било 330, но дали стоково, дали 184 или 204, няма как да разбера. Може би ако бях до него и тръгнал хубаво с газ, резултата щеше да е точно като при теб, защото и аз го усетих към края на мойта 3-та, че вече почва да ми бяга, но то и нямаше място за повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето ги моите графики,но при Келеша още преди 6-7 години.

1.8Т с K03-029/Челен кулер/Панелен КиН филтър :hilezh: и генерация на 63мм с едно проходно и едно крайно гърне и пайп на 70мм на предно

Тая кола колко бой е изяла и нито веднъж не ми е присецнала,ритнала ,забила и т.н 

image.jpeg

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имам само common sense, втората графика долната и част показва че от 2200 някъде имаш плътно налягане до към 5000?
Щото при двете коли с АЕБ които са чипнати при Брезер (щот ни ебе сичките с тея чипчета), 0.5 има чак на 3000, а на 4000 е 0.8, после на 4100 става 1.1 и на 4400 пада пак на 0.8.
Тва на две различни коли, на една от които всичко почти и беше ново по мотора, турбината нова и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе явно не е най-качествения чип, но пак казвам, за тия пари толкова. При мене на буустметъра на 3000 вече има 0,8-0,9, на 4100 вече удря 1,1 - 1,2. И на ваг-ком я гледах, дава горе долу същото. Показва макс 1950, което май е около 1,2, като се извади атмосферното, което май за София е 700 или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това очаквах някой да види,имах налягане от 1бар Холд от 2000-5000оборота и после колата сваляше до 0.6-0.7 по разбираеми причини.

отделно от това имам и доволно широк диапазон от нм .

тоя бууст метър не му се доверявай много много

Преди 1 час, kosio85 написа:

Ами значи и на тия графики макса е на 4400 оборота, или така ми се струва? 

Гледай де

127кв на 5000об

257нм на 4500

това на колела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Сега го разбрах. Ами доста по-добре е. Явно, ако искаме читав ремап, трябва да се ходи до Варна. А колко е цената за процедурата там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми взе 500лв щото не ми бил оригинален файла.Иначе било 300лв.Т'ва от 2014г.Мотора е AEB 1996г,А4  с малко по-голяма турбина от к04-15.Стоков кулер и генерация даже и чисто нов катализатор.Като си помисля,че щях да ходя при БреЦел ама добре ,че се скри и не си вдигна телефона като чу за малко по-голяма турбина.Отиде да си търси"тефтера" да ме запишел..Save.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е толкова колкото едно от мойте две АЕБ-та изкара, със сток кулер, без кат и с К03-029 максимални стойности също, само дето въртящия беше толкова на 4100+ и на твоята 3-5000 има еднакъв почти ВМ, докато моята беше като стара планина и тръгваше от 4 ... до 5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разликата явно е от начина на работа на мапера.Доколкото чувам Брецел само мери след чипването и ти дава колата .Донастройки няма.Келеша мери преди да бара  и след всеки чип мери и донастройва.Поне 8-10 ръна направи,за да каже "така за мен е оптимално".Със стоков кулер каквото и турбо да се сложи няма как да се изкара повече.На пълно натоварване температурата на входящия въздух скачаше на 70-72°C при околна темп. 30-35°C.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нормален чип  и изправна кола няма нужда от "донастройки". Просто на брезел "чиповете" за бензин имат някаква особеност. 

За дизелите не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по начало нямах ядове с чипа на Адлер, колата си вървеше супер, на 2к об имаше към 0.4 на 2600об имаше 1.1 и го държеше до 5к. После обаче се набих лошо с една топла част дето леко ми прееба турбото, защото като я сложих и се появи пренадуване до 1.4 и играене на бууста в големи граници 1.1-1.4 при средни обороти, после смених турбото сложих 029, пак имаше някакво странно пренадуване, което изчезва и се появява, съмнява ме сега н75 и маркучетата му, ще видим. Келеша колко викате че взима за ремап на стоков аеб?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре, а каква е схемата при нашия случай, като колата не е с оригиналния софт? Първо се връща заводското и после се мери, гледа, и прави новия софт, така ли?

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да връщаш заводския. На базата на оригиналния софтуер, който трябва да са ти дали, се изготвя и записва новия.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по-назад е писал, че келеша му е взел с 200лв повече, защото не е бил с оригиналния софт.

Ся друго се сетих. Една вечер се пускахме с един приятел, той има е36 купе 328, каза, че е сток, само е сменил задния диференциал, ама не помня какво точно каза за него, че е сложил такъв с по-малко предавателно число или нещо друго беше, не помня. Еми пускахме се 4-5 пъти и все ме биеше стабилно, нямах шанс просто, момчето правеше зверски стартове и ме дърпаше от началото на гонката до края. Аз обаче ако не оправя проблема с бууста с друг н75 и маркучета ще приказвам с Адлер, щото ако прави 1.4 ще се разлети и тая турбина.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега някой колега да не се обиди,но тея чипове на Адлер ги слагат и в нашия район/на сайта им пише къде/.

Еми само на дизелите има що-годе нещо постижимо-на бензиновите мотори няма.

Оттам-нататък всеки си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да се обиждат???

Богомил е известен от мноооого време,още когато пращаше чиповете по пощата от немско копи пейст и т.н 

Ся,има и изключения ,ама от 100бензинови една става,при дизелите по-бива,ама то 1.9тди и пред блока вече мапват......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, ole said:

Колега по-назад е писал, че келеша му е взел с 200лв повече, защото не е бил с оригиналния софт.

Няма значение дали си оригиналния софтуер, а дали го имаш. Богомил трябва да пази оригиналния файл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, tonko2.0T said:

Сега някой колега да не се обиди,но тея чипове на Адлер ги слагат и в нашия район/на сайта им пише къде/.

Еми само на дизелите има що-годе нещо постижимо-на бензиновите мотори няма.

Оттам-нататък всеки си решава.

Няма какво да се обиждат, сами са си виновни. Ясен е проблемът и той е в парите. Всеки иска да му е по-бърза колата, но ако може да мине по-тъничко, но никой не осъзнава, че спестените 100-200лв му костват после много време, нерви, ядове и повече пари в смяна на части и издирване на "проблемни" звена. Резултатите са ясни, пускат се темички, чешат се главите и се търсят някакви странни проблеми, а се пропуска най-важният.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
16 hours ago, robobug said:

Няма нужда да връщаш заводския. На базата на оригиналния софтуер, който трябва да са ти дали, се изготвя и записва новия.

Ами нищо не са ми дали, честно казано :D

 

24 minutes ago, ghostdog said:

Няма какво да се обиждат, сами са си виновни. Ясен е проблемът и той е в парите. Всеки иска да му е по-бърза колата, но ако може да мине по-тъничко, но никой не осъзнава, че спестените 100-200лв му костват после много време, нерви, ядове и повече пари в смяна на части и издирване на "проблемни" звена. Резултатите са ясни, пускат се темички, чешат се главите и се търсят някакви странни проблеми, а се пропуска най-важният.

Аз не се обиждам, нито пък съм искал да мина тънко. Бях изчел негативните мнения за чип на 1,8Т там, но реших да пробвам. Не ми се вдигаше чак до Варна или Пловдив и затова. Винаги може да се поправи грешката, но поне при мен, разлика от стоковото състояние има и в ниските и във високите, нямам никакви проблеми и си карам така. Иска ми се да тръгва по-добре в ниските и ще видим. Почвам да се замисля, дали да не отскоча до Варна, като съм по морето :D

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките се оправят срещу пари.....отново и плащаш два пъти за едно и също нещо,но с различно качество.Истината е една!

Където и да ти направят ремап на 1.8Т,дори и мотора да е в перфектно здраве,лятото с тоя пиклив стоков кулер и това греещо сешоарче,на второто даване на всичката газ си яко надолу с конете,защото входящия въздух ще ти е над 70 градуса.

Важното е колата да има постоянен бууст в работния диапазон,да няма детонации и графиката да не й е като на маунт Еверест.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, kosio85 said:

Аз не се обиждам, нито пък съм искал да мина тънко. Бях изчел негативните мнения за чип на 1,8Т там, но реших да пробвам. Не ми се вдигаше чак до Варна или Пловдив и затова. Винаги може да се поправи грешката, но поне при мен, разлика от стоковото състояние има и в ниските и във високите, нямам никакви проблеми и си карам така. Иска ми се да тръгва по-добре в ниските и ще видим. Почвам да се замисля, дали да не отскоча до Варна, като съм по морето :D

Демек, оправда се и накрая се оказа, че ще дадеш повторно пари за нещо. И кво стана ся?

Само едно ще ти кажа, това, което написа, че си изчел негативните мнения, но все пак си решил да опиташ е страшна тъпотия. Не знам тези пари по дърветата ли ги берете или ги намирате на улицата, не си цените времето ли или какво, но да си подлагаш колата на риск и да хвърляш по 300-400лв в храстите за мен е страшна простотия. 

Това си е мое мнение.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото всичко и е стоково, и не мисля да набивам пари в нея, затова след като нямам проблеми с детонации и т.н. си я карам. Интересно ми е дали с друг ремап, може да тръва по-рязко още от 2000 оборота, а не чак от 3000 както е при мене, но дали ми се дават пари за такиваексперименти, още се чудя :) Честно казано, Б6-цата вече си одъртява и не мисля, че ще я карам повече от година две още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде си сигурен, че нямаш или няма да имаш проблем с детонации. Прибра ли се към вас лед мапване със закачен лаптоп, за да гледаш има ли драми, няма ли, връща ли аванса или не? С к03-ка може да се проветри блока от лош тунинг без никакъв проблем, просто ти трябват правилните детонации и го правиш този блок на масичка.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...