ivanovtx Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Колеги колата е Б4 2.0 90 коня проблема е че при лек баир или подаване на повече газ и почва да тресе и да губи мощност. От време на време и сама си вдига оборотите. Какво може да е? Има ли смисъл да сменя темп. датчик, че друго не ми хрумва. Погледнах и уплътнението под карбуратора здраво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Какъв карбуратор колега? Виж и центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 28 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 (Редактирано) Преди 11 часа, NITRO1 написа: Цитиране на предходно мнение! Колега карбуратора е като на снимката, може ли малко инфо за тази центровка, че колата я взех на скоро, а работя в едно село и няма нито сервиз нищо и ми се налага сам се спасявам. Редактирано 29 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 При мен на В3, подобен проблем се дължеше на скъсани вакуумни маркучета. Та метни едно око и в тази посока, ако разбира се имаш вакууми по мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 29 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Вакуумните маркучета са здрави.Това е карбуратора ако е от значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 А този скъсан кабел за какво е? И това маркуче с нашивката свързва ли се някъде? Не разбирам от карборатори, но това са нещата които ми правят впечатление като го погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Колега не случайно те питах какъв е този карбуратор. Б4 с карбуратор няма, Това е моноинжекцията. Според мен е центровката трябва майстор да я погледне.Твоето село не е ли близо до някой град? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 29 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Колеги поръчах нов филтър на газовото и нов темп. датчик. Едва ли е от тях, но ще опитам и ако не ще се мъча се прибера така и да търся майстор.Някой знае ли кадърен майстор в Добрич? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 (Редактирано) Първо изчисти грешките като изключиш акумулатора за няколко минути. Би трябвало временно да има подобрение. Силно вероятно е проблемът да е от ламбда сондата (евентуално да е дефектирала). Иначе добре си се насочил към синия температурен датчик, вероятно е и той да прави проблем. Редактирано 30 Юли 2016 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 30 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 (Редактирано) На 30/07/2016 at 22:40, okops написа: Цитиране на предходно мнение! Тя на газ го прави на бензин не върви, а на газ нали не играй сондата?И проблема се получи изведнъж докато карах и почна да губи мощност и от тогава редовно. Редактирано 1 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 (Редактирано) Аз имах същия проблем с АБТ то, което търкалям временно - тресе, занижена мощност... Проблема го реших като откачих ламбда сондата, за да не бърка допълнително работата. Може да го пробва това като вариант. Редактирано 30 Юли 2016 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 4 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 Колеги минах днес в един сервиз казаха ми, че сигурно на последния цилиндър няма компресия(не можахме да я премерим щот колата беше загряла и нямаше кога да я чакам изстине). На последния защото там свеща беше мокра.Обясни ми че клапана натрупвал нагар и от там проблема да не работи правилно мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 6 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2016 Колеги възможно ли е да е от клапан при условие, че колата вървеше без проблем и в един момент както карах започнаха тези мизерии.Може ли и нещо друго да е, че как може от време на време да работи добре и следващия момент пак мизерии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 6 Август 2016 Доклад Share Публикувано 6 Август 2016 (Редактирано) Възможно е,но е малко вероятно да е клапан.На входящия колектор на 4-ти цилиндър има една тръба,която влиза в сервото на спирачките.Ако маркуча е спукан прави такива номера.Дърпа въздух от там и колата работи на 3 цилиндъра.Ту се оправя ту пак се влошава.Виж там.Ако тръбата и маркуча са здрави погледни клапанчето,което е на тръбата.Може да има счупени щуцери и от там да дърпа въздух.Качам ти твоята снимка с маркирана в червено тръбата и маркуча.Дано да е само маркуча,че иначе ще е сервото.Гледай да не счупиш тръбата,че после е голям хОй докато намериш здрава. Редактирано 6 Август 2016 от batiaro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 8 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 (Редактирано) На 8/6/2016 at 22:58, batiaro написа: Цитиране на предходно мнение! Мерси колега, но и това не е проблема, всичко е здраво. Редактирано 9 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboy Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Колата преди работела ли е добре на бензин,или само на газ е карана.Говоря преди да изгуби мощност,като чета на бензин в момента не работи така ли а само на газ и с намалена мощност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Тея скъсани кабелчета от буксата на ТПС-а са виновни да не работи на бензин според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Ще прощаваш, ама от 90 бензинови коня заводски, на 20 години, които ти храниш с газ, какво очакваш? Ако ти си застаряващ 50 годишен човек, хранен а лайна, далище бягаш спринт 100 метра за 6 секунди или шкембето ти ще е малко по-малко от моето и ще се задъхваш на 15тия метър? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Не звучи като това да му е проблема на човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Като гледам е пробвал почти всичко останало, така че вероятно амортизацията на автомобила ще се окаже причината, айде газта не е чак толкова страшна. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 колега, според мен не ти достига гориво, на баира почва да губи мощност и минаваш на по малка предавка така ли е при теб . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 14 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Колеги проблема го реших след смяна с нови свещи, кабели, капачка и изпарител. След като ги подмених тези неща се оправи, не знам кое е било проблема, но отново върви колата. И до колегата mradulov дори на 20 год, хранена с газ си върви колата прилично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 (Редактирано) Преди 7 часа, ivanovtx написа: Цитиране на предходно мнение! Дано още дълго не те предава автомобила колега, щом има връзка между вас няма значение на колко години е. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Редактирано 14 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване