Tipp Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 3 hours ago, Preslito said: За втората почисти хубаво с фина шкурка леглата къде контактуват крачетата на лед плафоните. И при мен го прави един път. Направих го и на самите крачета капнах по една капка калай и зачистих със контактен спрей всичко но кара вара и пак набива грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 9 hours ago, nichirenshu said: Ти ли бе Енчо, леле кво доживях. Има го турбинирам в S6/S7, RS6/RS7 от следващия модел. 3.0Т заменя 3.2. Аз бе праси, ама на бИнзин :-* в рс6/с6 не е ли 5 литров бе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Според мен Енчевия е бил пиян на плажа вчера, като го е писал Една дюЛза на ФСИ/ТФСИ мотор е 380лв и деянат по 200-250 хиляди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Не му прай сметката на пияния на плажа харесАл съм една в щатско ще ида да си я натоваря на контейнера направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 3.0ТФСИ е моторя... бие 4.2 по доста показатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Някой с 3.0 тфси има ли у форумО да го наспамя на лични, че тука надушвам, че разговора ще затъпее рЕзко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Истината е, че след почти 3 години с дизеляка, ако сега се върна назад и отново трябва да взема първото А6, щях да се поровя по-дълго време да извадя 3.2-ка или дори 4.2-ка. Просто не ми се чакаше тогава. 3.0TDI не е лош мотора изобщо, но асматика си е асматик. Ако човек не го притеснява разхода, дизела е излишен. При по-новите изпълнения, трябва да е добре положението, въпроса е как им е 10+ годишната поддръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Какво ти трябва за 3.0тфси? Много често карам такова, 310 коня в 4Г обаче. Гори 13-15 градско софийско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Преди 11 часа, hysterics написа: 3.0ТФСИ е моторя... бие 4.2 по доста показатели. А по здравина и издръжливост пак ли го бие?Кой е по надеждния вариант ако са до 150 хил.км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 някой сменял ли е тампони на предното магаре да каже колко му излезе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Какво ти трябва за 3.0тфси? Много често карам такова, 310 коня в 4Г обаче. Гори 13-15 градско софийско. На мен толкова нафта ми лапа 3.0 TDI градско софийско. Цената е почти еднаква за литър. Вероятно бензина ще яде 8-10 извън градско, пак кат моя разход, така че явно разлика нема. Аз съм съм с 4Ф автомат квадро. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 и мен труда ме притеснява , дано поне да може да се проверят без да се разкачи цялото окачване, че ще се депресирам тежко иначе. иначе оригиналните са по 81лв. клиентска цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Каква марка е оригиналното стъко на прифейса и лесно ли се намират всички уплатнения при евентуална смяна? Имам съвсем лека шупла от камъче на предния джам, не пречи и не е спукано, но ще мине по каско та се чудя дали да сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Лайсните са двете вертикалните, водобранни или тем подобни. 31,5 лв на брой без отстъпка от Порше. Това цена от вчера защото тъкмо и аз сменям предното стъкло. Спрях се на лилаво(атермично) Pilkington, 600 лева с монтажа, чака се 3-4 дни за доставка. Saint-Gobain е малко по-скъпо, което е другия ти вариант. Обикновено стъкло със сензор е 215 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Преди 9 часа, mradulov написа: На мен толкова нафта ми лапа 3.0 TDI градско софийско. Цената е почти еднаква за литър. Вероятно бензина ще яде 8-10 извън градско, пак кат моя разход, така че явно разлика нема. Аз съм съм с 4Ф автомат квадро. Sent from my SM-N910C using Tapatalk 10 извън града трябва да си 200-220 non-stop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 3.0TDI Euro5 е 8l-160km/h,9l-180km/h,10l-200l,/h, нагоре незнам колко е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) Питах за тоя двигател щото ми се кара бензин за разнообразие и осмака ме кефи как пърди. Тоя разговор за горивото е адски тъп. По тия коли горивото е два процента от поддръжката сигурно. То щото много икономия са реализирали някои хора за тва едни нямат генерация и 5-6 кила части, други карат с баланс шафт от 1.9 тди а трети правят кооперативи за маслото в раздадката на екологията отдавна мамата и е такована. За 4.2/3.0tfsi основно ме интересува кое върви повече и има ли разни хронични болежки. Говорим за фейслифта въпреки, че в щатско 4г тфси е 3-4-6к долара отгоре, което не е толкова много за некст ген кола, поне като сравнявам с фейса 2012 същия двигател. Редактирано 15 Септември 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 преди 12 минути, nichirenshu написа: Е то е ясно: 11l - 220 km/h, 12 - 240 km/h, 13 - 260 km/h, 14 - 280 km/h Логично да е така, няма как след 100 км/ч да се увеличава разхода експоненциално спрямо скороста. Е кое не е ясно за 200/10л? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) 36 minutes ago, nichirenshu said: Е то е ясно: 11l - 220 km/h, 12 - 240 km/h, 13 - 260 km/h, 14 - 280 km/h Логично да е така, няма как след 100 км/ч да се увеличава разхода експоненциално спрямо скороста. Разхода спрямо скоростта не е линеен, но не и експоненциален. Зависимостта е квадратна функция. Това е така защото при 200 км/ч кинетичната енергия е 4 пъти по-голяма от тази при 100 км/ч. Това произлиза от формулата за кинетична енергия: Е = ½ * m * v² При поддържането на такива скорости енергията отива главно в изместването на въздуха пред колата. Редактирано 15 Септември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) Колекторите са проблемни при повечето V8/V10 атмосферни бензини. Редактирано 15 Септември 2016 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Чупели се масово и струват по няколко хилки, без тях двигателя е с 50-100Нм надоле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) 52 minutes ago, nichirenshu said: С други думи при 100 като ти хари примерно 7 е нормално при 200 да ти харчи 10? Нали така? Не, ако се изхождаме само по тази формула, при 200 км/ч би трябвало да харчи 2 пъти повече отколкото при 100 км/ч - около 14 л на 100 км. Само че има много други фактори, така че реалното число е около 3 пъти повече - около 20 литра. Ето едно клипче на TDI Пасат - той харчи над 3 пъти повече при 200 км/ч отколкото при 100 км/ч: Редактирано 15 Септември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 В нета има много информация, всяко второ V8/V10 не му работят колекторите или вихровите клапи и колата е куца. http://www.audiworld.com/forums/4-2-v8-discussion-108/audi-s5-p2006-p2007-p2004-p2005-dtc-intake-manifold-runner-2887521/ https://jhmotorsports.com/shop/catalog/intake-manifold-flap-linkage-arms-034motorsport-for-b7-rs4-42l-v8-fsi-p-1189.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, nichirenshu написа: И двата си имат предимства и недостатъци, покарай ги и ще разбереш кой е твоя. 200 средна няма къде да постигнеш, но ако средната ти е 130-140 и два пъти си вдигнал до 200 е възможен тоя разход. Да ама това хората не го отчитат...гледат километража тук-там 180-220 по километраж поддържане е средна по Тракия ненатоварена с намаляния изпреварвания и т.н. ~170 средна +-5км/ч Моята дава ~11 при такова каране +-.2/.3 спрямо посоката София-Бургас или обратно, 3тди доближава 10кта така макар да не я подминава. Енчо, кажи какво те вълнува за 3тфси ? На въпроса кой върви повече: Спрямо стария 335кс 40в - http://www.zeperfs.com/duel2641-1830.htm Спрямо FSI 350кс http://www.zeperfs.com/duel2641-3078.htm Имай предвид че сток е доста удушен...да има шанс дизела да се продава просто над 3000рпм му спират Ауди горивото, само със софт и корекция на това отива с над 100кс отгоре. Редактирано 15 Септември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi-boy Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Преди 17 часа, Manniakk написа: някой сменял ли е тампони на предното магаре да каже колко му излезе? 4 тампона от ауто+ около 120 лева, труда за смяната ми излезна около 160 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts