Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

3 hours ago, Preslito said:

За втората почисти хубаво с фина шкурка леглата къде контактуват крачетата на лед плафоните. И при мен го прави един път.

Направих го и на самите крачета капнах по една капка калай и зачистих със контактен спрей всичко но кара вара и пак набива грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

9 hours ago, nichirenshu said:

Ти ли бе Енчо, леле кво доживях. Има го турбинирам в S6/S7, RS6/RS7 от следващия модел. 3.0Т заменя 3.2.

 

Аз бе праси, ама на бИнзин :-* в рс6/с6 не е ли 5 литров бе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Енчевия е бил пиян на плажа вчера, като го е писал :) Една дюЛза на ФСИ/ТФСИ мотор е 380лв и деянат по 200-250 хиляди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му прай сметката на пияния на плажа ;) харесАл съм една в щатско ще ида да си я натоваря на контейнера направо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с 3.0 тфси има ли у форумО да го наспамя на лични, че тука надушвам, че разговора ще затъпее рЕзко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че след почти 3 години с дизеляка, ако сега се върна назад и отново трябва да взема първото А6, щях да се поровя по-дълго време да извадя 3.2-ка или дори 4.2-ка. Просто не ми се чакаше тогава. 3.0TDI не е лош мотора изобщо, но асматика си е асматик. Ако човек не го притеснява разхода, дизела е излишен. При по-новите изпълнения, трябва да е добре положението, въпроса е как им е 10+ годишната поддръжка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ти трябва за 3.0тфси? Много често карам такова, 310 коня в 4Г обаче. Гори 13-15 градско софийско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, hysterics написа:

3.0ТФСИ е моторя... бие 4.2 по доста показатели.

А по здравина и издръжливост пак ли го бие?Кой е по надеждния вариант ако са до 150 хил.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ти трябва за 3.0тфси? Много често карам такова, 310 коня в 4Г обаче. Гори 13-15 градско софийско.

На мен толкова нафта ми лапа 3.0 TDI градско софийско. Цената е почти еднаква за литър. Вероятно бензина ще яде 8-10 извън градско, пак кат моя разход, така че явно разлика нема. Аз съм съм с 4Ф автомат квадро.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен труда ме притеснява :) , дано поне да може да се проверят без да се разкачи цялото окачване, че ще се депресирам тежко иначе. иначе оригиналните са по 81лв. клиентска цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка е оригиналното стъко на прифейса и лесно ли се намират всички уплатнения при евентуална смяна?

 

Имам съвсем лека шупла от камъче на предния джам, не пречи и не е спукано, но ще мине по каско та се чудя дали да сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лайсните са двете вертикалните, водобранни или тем подобни. 31,5 лв на брой без отстъпка от Порше. Това цена от вчера защото тъкмо и аз сменям предното стъкло. Спрях се на лилаво(атермично) Pilkington, 600 лева с монтажа, чака се 3-4 дни за доставка. Saint-Gobain е малко по-скъпо, което е другия ти вариант. Обикновено стъкло със сензор е 215 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, mradulov написа:

 

 

 

 

На мен толкова нафта ми лапа 3.0 TDI градско софийско. Цената е почти еднаква за литър. Вероятно бензина ще яде 8-10 извън градско, пак кат моя разход, така че явно разлика нема. Аз съм съм с 4Ф автомат квадро.

 

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

10 извън града трябва да си 200-220 non-stop

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах за тоя двигател щото ми се кара бензин за разнообразие и осмака ме кефи как пърди. Тоя разговор за горивото е адски тъп. По тия коли горивото е два процента от поддръжката сигурно. То щото много икономия са реализирали някои хора за тва едни нямат генерация и 5-6 кила части, други карат с баланс шафт от 1.9 тди а трети правят кооперативи за маслото в раздадката :) на екологията отдавна мамата и е такована. 

 

За 4.2/3.0tfsi основно ме интересува кое върви повече и има ли разни хронични болежки. Говорим за фейслифта въпреки, че в щатско 4г тфси е 3-4-6к долара отгоре, което не е толкова много за некст ген кола, поне като сравнявам с фейса 2012 същия двигател.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, nichirenshu написа:

Е то е ясно:

11l - 220 km/h, 12 - 240 km/h, 13 - 260 km/h, 14 - 280 km/h

 

Логично да е така, няма как след 100 км/ч да се увеличава разхода експоненциално спрямо скороста.

Е кое не е ясно за 200/10л?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

36 minutes ago, nichirenshu said:

Е то е ясно:

11l - 220 km/h, 12 - 240 km/h, 13 - 260 km/h, 14 - 280 km/h

 

Логично да е така, няма как след 100 км/ч да се увеличава разхода експоненциално спрямо скороста.

 

Разхода спрямо скоростта не е линеен, но не и експоненциален. Зависимостта е квадратна функция. Това е така защото при 200 км/ч кинетичната енергия е 4 пъти по-голяма от тази при 100 км/ч. Това произлиза от формулата за кинетична енергия:

 

Е = ½ * m * v²

 

При поддържането на такива скорости енергията отива главно в изместването на въздуха пред колата.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колекторите са проблемни при повечето V8/V10 атмосферни бензини.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чупели се масово и струват по няколко хилки, без тях двигателя е с 50-100Нм надоле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52 minutes ago, nichirenshu said:

С други думи при 100 като ти хари примерно 7 е нормално при 200 да ти харчи 10? Нали така?

 

Не, ако се изхождаме само по тази формула, при 200 км/ч би трябвало да харчи 2 пъти повече отколкото при 100 км/ч - около 14 л на 100 км. Само че има много други фактори, така че реалното число е около 3 пъти повече - около 20 литра. Ето едно клипче на TDI Пасат - той харчи над 3 пъти повече при 200 км/ч отколкото при 100 км/ч:

 

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нета има много информация, всяко второ V8/V10 не му работят колекторите или вихровите клапи и колата е куца.

http://www.audiworld.com/forums/4-2-v8-discussion-108/audi-s5-p2006-p2007-p2004-p2005-dtc-intake-manifold-runner-2887521/

https://jhmotorsports.com/shop/catalog/intake-manifold-flap-linkage-arms-034motorsport-for-b7-rs4-42l-v8-fsi-p-1189.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, nichirenshu написа:

И двата си имат предимства и недостатъци, покарай ги и ще разбереш кой е твоя.

200 средна няма къде да постигнеш, но ако средната ти е 130-140 и два пъти си вдигнал до 200 е възможен тоя разход.

Да ама това хората не го отчитат...гледат километража тук-там

180-220 по километраж поддържане е средна по Тракия ненатоварена с намаляния изпреварвания и т.н.  ~170 средна +-5км/ч

Моята дава ~11 при такова каране +-.2/.3 спрямо посоката София-Бургас или обратно, 3тди доближава 10кта така макар да не я подминава.

Енчо, кажи какво те вълнува за 3тфси ?

На въпроса кой върви повече:

Спрямо стария 335кс 40в - http://www.zeperfs.com/duel2641-1830.htm

Спрямо FSI 350кс http://www.zeperfs.com/duel2641-3078.htm

Имай предвид че сток е доста удушен...да има шанс дизела да се продава просто над 3000рпм му спират Ауди горивото, само със софт и корекция на това отива с над 100кс отгоре.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Manniakk написа:

някой сменял ли е тампони на предното магаре да каже колко му излезе?

 

4 тампона от ауто+ около 120 лева, труда за смяната ми излезна около 160 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...